بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بازی پابجی موبایل، یک بازی بتل رویال آنلاین توسعه یافته است که حاوی عناصر اکشن و استراتژیک است. از گرافیک و صداگذاری بسیار بالایی برخوردار است که تجربه لذت بخشی از بازی کردن در گیمرها به وجود می‏آورد. مهمترین آیتم در بازی پابجی موبایل، خرید PUBG Mobile UC است.خرید یوسی به بازیکنان این امکان را می‏دهد تا از آیتم‏ها و لوازم شخصی‏سازی متنوع برای کاراکتر خود در بازی استفاده کنند. ایمن‏ترین و بهترین راه برای خرید یوسی پابجی موبایل، خرید از فروشگاه‏های معتبر و قانونی مانند اوریکس گیم است. با خرید یوسی از ORIXGAME در کمتر از 5 دقیقه اکانت شما شارژ می‏شود و می‏توانید به سرعت به خرید امکانات مورد نیاز خود بپردازید. در ادامه با من همراه باشید.

  • نحوه خرید یوسی در فروشگاه اوریکس گیم
  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل
  • مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم
  • چرا فروشگاه اوریکس گیم معتبر است؟

خرید یوسی پابجی موبایل و تحویل در 5 دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو

نحوه خرید یوسی در فروشگاه اوریکس گیم

با خرید یوسی دسترسی شما به بسیاری از آیتم‏های غیر رایگان و بخش‏های بازی پابجی موبایل فراهم می‏شود. در فروشگاه اوریکس گیم به دو روش می‏توانید نسبت به خرید یوسی اقدام کنید.

روش اول خرید یوسی با آیدی عددی و نام اکانت است، که با وارد کردن آن در کادر مربوطه در کمتر از 5 دقیقه یوسی در اکانت شما شارژ می‏شود. روش بعدی خرید یوسی از طریق ورود به اکانت است، که با وارد کردن اطلاعات ورود به اکانت خود (فیسبوک، توییتر و یا لینک 3) یوسی‏های خریداری شده از درگاه بازی به طور مستقیم خریداری و به حساب شما واریز می‏شود. این روش زمان بیشتری را صرف می‏کند ولی مانند خرید با آیدی کاملا امن است. قیمت یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس گیم نسبت به سایر فروشگاه‏ها ارزانتر و اقتصادی‏تر است. علاوه بر خرید یوسی، علاقه‏مندان بازی‏ موبایل لجند نیز می‏توانید برای خرید GEM Mobile Legends و یا طرفداران بازی اکشن فری فایر، برای خرید جم فری فایر از فروشگاه اوریکس گیم اقدام و بسته‏های ارزان قیمت را با ارسال آنی (کمتر از 5 دقیقه) خریداری کنید. از طرفی به صفحه شبکه‏های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی‏ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل و تحویل در 5 دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل

یوسی در بازی پابجی موبایل به عنوان واحد پولی برای خرید اقلام مورد نیاز کاربران مورد استفاده قرار می‏گیرد. کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل عبارتند از:

  • خرید اسکین‏ها و لباس‏های خاص برای قهرمان بازی
  • خرید اسلحه‏ها و تجهیزات نظامی برای بهبود عملکرد در بازی
  • شرکت در رقابت‏‏های رویال پس و الایت رویال پس
  • بهره‏مندی از جوایز گردونه شانس
  • دستیابی به جوایز ارزشمند صندوق‏های پریمیوم با پرداخت مقدار کمی یوسی

مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم

پرایم پلاس، یک اشتراک پرطرفدار در بازی پابجی موبایل است که به نسبت قیمت مناسب آن، به مقدار قابل توجهی یوسی و دیگر جوایز ارزشمند دست پیدا می‏کنید که عبارتند از:

  • دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه 8 یوسی تا 30 روز که جمعا 900 یوسی می‏شوند، + پوینت آرپی به ارزش 300 یوسی
  • دریافت انواع کارت‏های ووچر به ارزش 1200 یوسی + تعدادی کارت برای باز کردن جعبه های کریت
  • دریافت روزانه 10 پوینت RP به مدت ۳۰ روز
  • دریافت کارت‏های RP جهت ارتقای لول RP
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و دسترسی به لباس‏ها ، اسکین‏ها و بسته‏های متنوع در بازی

شما کاربران عزیز می‏توانید خرید پرایم پلاس پابجی موبایل را در یک محیط کاملا امن و با قیمت بسیار ارزان‏تر از سایر فروشگاه‏ها از فروشگاه اوریکس گیم تهیه نمایید.

خرید یوسی پابجی موبایل و تحویل در 5 دقیقه؟ با اوریکس گیم همراه شو

چرا فروشگاه اوریکس گیم معتبر است؟

فروشگاه اوریکس‏ گیم، ارائه دهنده خدمات گیمینگ اورجینال و اصلی، و با سالها تجربه در این زمینه، همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی معتبرترین فروشگاه برای خرید تمامی محصولات گیمینگ می‏باشد. همچنین از واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته برخوردار است که همواره در حال خدمت‏رسانی به شما عزیزان هستند



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز