بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بهترین رستوران های اصفهان از دیدگاه مسافران در ادامه به شما معرفی شده اند، در سفر به اصفهان حتما در این رستوران ها غذا میل کنید!

معرفی بهترین رستوران های اصفهان

بهترین رستوران اصفهان کجاست؟ بهترین رستوران های اصفهان کدام اند؟ در ادامه این مطلب از سایت سوربان با ما همراه شوید تا لیستی کامل از بهترین رستوران های شهر اصفهان را برای شما شرح داده و به بررسی هر یک بپردازیم.

معرفی 10 تا از بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان/تجربه‌‌ی طعم بینظیر در نصف جهان!+ آدرس دقیق و شماره تماس
بهترین رستوران اصفهان

اگر اهل سفر و تجربه‌ی لذت‌های ناب آن هستید، پس بدون شک از چشیدن غذاهای جدید و متنوع در مقصد هیجان‌زده خواهید شد. یکی از خوش‌ترین لحظات سفر، مختص خوراکی‌ها، غذاها و شکم‌گردی‌هایی است که در کافه‌ها، رستوران‌ها و غذاخوری‌های کوچک و بزرگ خیابان‌های یک شهر می‌شود تجربه کرد.

اصفهان هم مثل بسیاری از مقاصد گردشگری داخل ایران، طعم‌های مهیج و اصیلی دارد که توریست‌ها شیفته‌ی آن هستند. این شهر با اصالتی تاریخی و خوشمزگی‌های ناب سنتی خود، از مسافرانش پذیرایی می‌کند. وقت‌گذرانی در رستوران های اصفهان برای هر گردشگری لذت‌بخش خواهد بود.

رستوران‌های خوب و معروف از نظر مردم

در این قسمت نام بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران‌ هایی که از نظر کاربران، امتیاز بالایی گرفته‌اند و غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهند. بهترین رستوران های اصفهان عبارت‌اند از:

۱. بریانی اعظم

بریانی، غذای معروف اصفهانی‌هاست که خیلی هم طرف‌دار دارد. اگر گذرتان به اصفهان افتاد و قصد تجربه این غذای اصفهانی را داشتید، حتماً به بریانی اعظم سری بزنید. بریانی اعظم یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین رستوران‌ های اصفهان است و بیش از یک قرن است که غذای باکیفیت ارائه می‌دهد. درست است که شعب بریانی اعظم همیشه شلوغ است؛ ولی غذا را به‌سرعت به شما تحویل می‌دهند. کوچک بودن اندازه بریانی نباید شما را فریب بدهد؛ چون به‌طور عجیبی آدم را سیر می‌کند. بریانی اعظم که جزو رستوران های خوب اصفهان است، چهار شعبه در سراسر اصفهان دارد. ازآنجایی‌که بریانی غذای سنگینی است، بیشتر اوقات مردم آن‌ را برای ناهار انتخاب می‌کنند.

  • آدرس شعبه یک : دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین
  • تلفن : 03132202070
  • ساعت کاری : از 11.5 صبح تا 4 بعدازظهر؛ 7 عصر تا 10 شب
معرفی 10 تا از بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان/تجربه‌‌ی طعم بینظیر در نصف جهان!+ آدرس دقیق و شماره تماس
بهترین رستوران در اصفهان

۲. رستوران حاج اسماعیل چلویی

رستوران حاج اسماعیل چلویی با قدمتی بیش از 60 سال، در میان لیست بهترین رستوران اصفهان، همیشه تخصص خود را در طبخ غذا ثابت کرده است. درِ ورودی چوبی به‌همراه پنجره‌هایی بسیار زیبا با شیشه‌های رنگی و نورپردازی آرامش‌بخش از جذابیت‌های این رستوران سنتی است. البته فقط محیط کلاسیک و بسیار زیبای این رستوران، عامل موفقیتش نیست؛ بلکه مشتری‌مداری پرسنل و سرو غذاهای بسیار باکیفیتی مثل کباب کوبیده، فسنجان و ته‌چین مرغ همگی باعث محبوبیت روزافزون این رستوران شده‌اند. مشتریان این رستوران می‌توانند میز را به‌صورت تلفنی رزرو کنند.

  • آدرس : شیخ‌بهایی، بین نشاط‌انگیز و اردیبهشت
  • تلفن : 03132371818
  • ساعت کاری : از 12.5 ظهر تا 15:45 بعدازظهر؛ از 7.5 شب تا 10.5 شب

۳. رستوران ایتالیایی نیوشا

رستوران ایتالیایی نیوشا، رستورانی مدرن و تقریباً لوکس در اصفهان است که با توجه به کیفیت غذاهایش، جزو لیست بهترین رستوران های اصفهان قرار گرفته است. این رستوران 58 نوع پیش‌غذا، اسپاگتی، پیتزا و استیک را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نکته دیگری که درباره این رستوران ایتالیایی باید بدانید، این است که رستوران نیوشا مجهز به آشپزخانه روباز و مشرف به سالن پذیرایی است. به‌این‌ترتیب، تمام مشتریان می‌توانند روند طبخ غذا را ببینند. در سفرتان به اصفهان، اگر طرف‌دار غذاهای ایتالیایی هستید، می‌توانید روی این رستوران که جزو رستوران های خوب اصفهان است، حساب ويژه‌ای باز کنید.

  • آدرس : خیابان توحید، بین چهارراه توحید و خیابان مهرداد
  • تلفن : 03136266611
  • ساعت کاری : از 12 ظهر تا 3 بعدازظهر؛ از 7.5 شب تا 11.5 شب
معرفی 10 تا از بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان/تجربه‌‌ی طعم بینظیر در نصف جهان!+ آدرس دقیق و شماره تماس
بهترین رستوران های اصفهان

۴. کافه رستوران ترنج

کافه رستوران ترنج یا همان خانه تاریخی هووآنس، به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌ ها در اصفهان شناخته می‌شود. با آشپزی اصیل و ارائه غذاهای ایرانی و سنتی، این رستوران به یک پاتوق برای گردشگران و شهروندان اصفهان تبدیل شده است.

با دقت به جزئیات و استفاده از بهترین مواد اولیه، غذاهای تازه و خوش‌مزه در رستوران ترنج سرو می‌شود. با توجه به نظر گردشگران و شهروندان، کافه رستوران ترنج یک مقصد جذاب در اصفهان است. در ایام نوروز هم مراجعه به این کافه رستوران حال‌وهوای دیگری دارد؛ زیرا همه‌چیز رنگ‌وبوی بهاری گرفته و در زیباترین شکل خود قرار دارد.

  • آدرس : خیابان خاقانی
  • تلفن : ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۸۸
  • ساعت کاری : از 9 صبح تا 10.5 شب

۵. رستوران شازده اصفهانی

رستوران شازده اصفهانی یکی از رستوران های معروف اصفهان است. محیط این رستوران بسیار شبیه به خانه‌های قدیمی است و به همان اندازه راحت و صمیمی طراحی شده است. رستوران سنتی شازده اصفهانی یکی از رستوران‌های محبوب محله تخت فولاد در اصفهان محسوب می‌شود. این رستوران فاصله کمی تا دیگر جاهای دیدنی اصفهان دارد و به همین دلیل مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

  • آدرس : محله تخت فولاد
  • تلفن : 03131312140
  • ساعت کاری : از 12 ظهر تا 12 شب
معرفی 10 تا از بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان/تجربه‌‌ی طعم بینظیر در نصف جهان!+ آدرس دقیق و شماره تماس
بهترین رستوران اصفهان کجاست؟

۶. رستوران ته‌چین درباری

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در شهر اصفهان رستوران ته‌چین درباری است. این رستوران با محیط دل‌نشین، مکانی عالی برای ناهار یا شام با دوستان و خانواده است. منوی رستوران ته‌چین درباری، پر از غذاهای متنوع و خوش‌مزه است. از غذاهای محلی تا غذاهای بین‌المللی، همه چیز در اینجا پیدا می‌شود. برخی از غذاهای معروف این رستوران عبارت‌اند از: کباب، جوجه کباب، خورش‌های مختلف و پلو.

محیط داخل رستوران نیز بسیار دل‌نشین است. دکوراسیون ساده و زیبا، نورپردازی مناسب و صدای آرامش‌بخش موسیقی، همگی به ساختن یک تجربه خوب برای مشتریان کمک می‌کنند. پس اگر به دنبال رستوران خوب اصفهان هستید، حتماً به رستوران ته‌چین درباری سر بزنید.

  • آدرس : خیابان سروستان
  • تلفن : 03134208284
  • ساعت کاری : از 11 صبح تا 3.5 بعدازظهر؛ از 7 شب تا 11 شب

۷. فست‌فود آرابو

اگر ذائقه‌تان بیشتر به سمت غذاهای فست‌فودی تمایل دارد، پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به اصفهان برای صرف غذا به فست‌فود آرابو بروید. حتی می‌توانید برای تنوع هم که شده غذاهای فست‌فود آرابو را امتحان کنید. این رستوران با منوی متنوع و باکیفیت به‌راحتی می‌تواند نظر شما را جلب کند و خاطره‌‌ای خوش از خود به یادگار بگذارد.

حجم ساندویچ‌های این فست‌فودی آن‌قدر زیاد است که اگر کم‌غذا باشید، می‌توانید برای دو وعده از آن استفاده کنید. همچنین باید بدانید که فست‌فود آرابو غذاهایش را با بهترین مواد اولیه درست می‌کند و همین باعث می‌شود تا مزه بهتری از غذا را بچشید. این فست‌فود یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که با دکوراسیونی سرزنده و شاد از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

  • آدرس : محله جلفا
  • تلفن : 03136276325

۸. کافه رستوران طنجه

اگر با تور داخلی به اصفهان رفته‌اید و حالا می‌خواهید با پیدا کردن یک رستوران خوب اصفهان، تجربه بهتری از سفر داشته باشید، می‌توانید روی کافه‌ رستوران مدیترانه‌ای طنجه حساب باز کنید. این کافه رستوران که جزو رستوران های معروف اصفهان است، با منوی غذاهای عربی، ترکی و مدیترانه‌ای مشتریان خاص خود را دارد و با بهترین مواد اولیه، لذیذترین غذاها را سرو می‌کند. محیط این رستوران بسیار دل‌نشین است و طراحی آن لوکس و مینیمال است.

  • آدرس : بلوار مصلی
  • تلفن : ۰۳۱۴۴۴۵
  • ساعت کاری : از 1 بعدازظهر تا 4 بعدازظهر؛ از 7 شب تا 12 شب

۹. رستوران جوان

احتمالاً بارها برایتان پیش آمده که در سفرهای خانوادگی، چندین نفر طرف‌دار فست‌فود باشند و چند نفر دیگر هوس غذای سنتی کرده باشند. این شرایط حتی در جمع‌های دوستانه نیز پیش می‌آید. پیشنهاد ما این است که اگر در سفرتان به اصفهان این مشکل به سراغتان آمد، به رستوران جوان بروید. این رستوران که جزو لیست رستوران های معروف اصفهان قرار گرفته، با منوی متنوع در خدمت شماست.

رستوران جوان غذاهای اصیل ایرانی و انواع فست‌فود را در بر دارد و به‌خوبی می‌تواند مطابق هر سلیقه‌، غذای باکیفیتی ارائه دهد. رستوران جوان جزو بهترین رستوران های اصفهان است و با امتیاز کاربران جایگاه خوبی در این لیست پیدا کرده است.

  • آدرس : میدان قدس
  • تلفن : 03134455152
  • ساعت کاری : از ۱۱ صبح تا ۱۱.5 شب
معرفی 10 تا از بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان/تجربه‌‌ی طعم بینظیر در نصف جهان!+ آدرس دقیق و شماره تماس
بهترین رستوران اصفهان از نظر مردم

کلام آخر

از آنجایی‌ که پیدا کردن بهترین رستوران در اصفهان هنگام خستگی و بعد از گشت‌ و گذار در این شهر زیبا کار ساده‌ای نیست، در این مطلب بهترین رستوران های اصفهان را به شما معرفی کردیم تا پس از اصفهان‌گردی، در این رستوران‌ها غذایی میل کنید و خستگی را از تن بیرون کنید. حالا که به پایان این مطلب رسیده‌ایم، دوست داریم نظرتان را درباره رستوران های معروف اصفهان بدانیم. اگر تجربه صرف غذا در این رستوران‌ها را داشته‌اید، دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز