بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مردی پا به زندگی‌تان گذاشته که باعث شده درباره آینده و اینکه آیا می‌تواند همسری دلخواه‌ برایتان باشد یا نه فکر کنید. از کجا می‌توانید متوجه شوید؟ ما به شما خواهیم گفت!

نشانه های یک مرد و شوهر شگفت انگیز

ارتباط عاطفی و بعد هم ازدواج چیزی است که مانند هندوانه در بسته میماند و اصلا خبر ندارید که در آینده قرار است چه اتفاقی برایتان رقم بخورد. اینکه شما در سال های آتی قرار است با فرد مورد علاقه‌تان خوشبخت ترین باشید و یا تا 20 سال از ناراحتی سردرد بگیرید را واقعا و قطعا کسی نمیداند!، چرا که نمیتوان از روی ظواهر و خلقیاتی که شخص به طور خودآگاه بروز میدهد این موضوع را فهمید، این موضوع شاید کمی ناراحت کننده باشد اما صبر کنید این تمام ماجرا نیست!

خبر خوب این است که میتوان با کمی دقت به چند نشانه‌ی درونی به مواردی پی برد که حداقل تا حدود مناسبی به شما میفهماند که آیا این مرد ارزش وقت شما را برای همیشه دارد یا به شکل موقتی است!

پس اگر دوست دارید بدانید این موارد چه چیزهایی هستند؟ تا انتها همراه این مقاله از سایت سوربان باشید چراکه در ادامه به شما نشانه های یک شوهر شگفت انگیز را به شما خواهیم گفت.

10 نشانه یک شوهر شگفت‌انگیز/ اگه اینارو داره بچسب بهش!

10 نشانه یک شوهر شگفت انگیز

۱. احترام، احترام، احترام

مردی که برای خود و اطرافیانش احترام قائل است، البته بیش از حد مهربون  یا مهرطلب نباشد بلکه خیلی احترام نگه دارد و خودش هم محترم و قابل احترام باشد. این مدل مردان هنگام صحبت با شما به چشم هایتان نگاه میکنند و هر وعده ای که به شما بدهند را عملی و اجرا میکنند و زیرش نمیزنند. شما در کنار همچین مردی قطعا متوجه خواهید شد که در همه حال و در هر شرایطی به دیگران نیز احترام میگذارد نه اینکه تنها موقعی که پیش شماست خود را فردی محترم و عاقل نشان دهد، در واقع او ذاتا با همه چنین رفتاری دارد، محترم ، قابل احترام و عاقل است.

۲. حرف و عملش یکی است.

این مرد ادای محترمانه رفتار کردن و البته منطقی بودن را در نمی‌آورد، بلکه واقعا و قطعا این مدلی است! مرد مورد نظر شما وقتی در مورد یکسری ارزش ها صحبت میکند خودش هم واقعا آنها را انجام داده و حرف و عملش با هم یکی است و کاملا با هم تطابق دارند. بهتر است بدانید که مردان زیادی وجود دارند که خود را خوب نشون میدهند و به نوعی نقش بازی میکنند، اما در حقیقت رفتارشان در واقعیت جور دیگری است!

۳. مهربان است و ابراز علاقه میکند.

10 نشانه یک شوهر شگفت‌انگیز/ اگه اینارو داره بچسب بهش!

باید بدانید که مردی ارزش وقت گذاشتن و شایستگی همسری شما را دارد که مانند یک تکه چوب بی احساس نباشد. او میتواند بدون نمایش احساساتش و خالی کردن آنها روی شما، آن احساسات را پردازش کند. چرا که چنین مردی میتواند احساساتش را به عمیق ترین شکل ممکن ابراز کند و مهربان باشد.

او به شما نشان میدهد که به شما اهمیت میدهد و خودش به صورت خودکار و خودجوش دوست دارد که همیشه در خدمت شما باشد. ممکن است که خیلی اهل حرف زدن نباشد اما همه تلاشش را میکند تا حسش را به شما ابراز کرده و در واقع شریک حقیقی‌تان باشد.

۴. با شما بودن و برای شما وقت گذاشتن خیلی برایش ارزشمند است.

مقدار ارزشی که یک مرد برای شما قائل است، به طور کامل نشان میدهد که این فرد همیشگی است و یا نه قرار است براش موقتی باشید! به همین دلیل عزت نفس بالا و اینکه خودش را ارزشمند بداند خیلی مهم است. شما لیاقت این را دارید که هر چیز خوبی سر راهتان قرار گیرد، و دقیقا نیاز به مردی هم دارید که اینچنین فکر کند.

مردی که واقعا عاشق شما باشد هر لحظه بودن در کنار شما را ارج می‌نهد دقت کنید احساسی که شما از او میگیرید چنین چیزی است: "این مرد اکنون بیشتر از هر زمانی میخواهد با من باشد" و هیچگاه چنین حسی نخواهید داشت که "این مرد برایش فرقی ندارد که من باشم یا نباشم!"

۵. برقراری ارتباط با شما برایش اولویت است.

بهتر است به زبان عامیانه بگوییم که یکی از ویژگی های شوهر شگفت انگیز این است که شما و ارتباط با شما اولویت او باشد البته این بدان معنا نیست که او به اصطلاح آویزان شما باشد و صد البته که کار و زندگی خود را دارد، اما با این حال از اولویت بودن او و وقتی که برای او میگذارید خواهید فهمید که او عاشق شماست و این حس را او باید به شما القا میکند.

برای او رابطه با شما در اولویت است و میخواهد به هر طریقی یک زندگی عالی برایتان درست کند. ارتباط با شما برایش اهمیت دارد و این موضوع برایتان کاملا مشهود است که حتی اگر یک زن به شدت جذاب تر از شما سر راهش قرار گیرد، او شما رو انتخاب خواهد کرد.

این مرد به خاطر ظاهر و یا تفریح زودگذر کنار شما نیست و رابطه اش با شما از آن دست رابطه هاییه که افراد فقط وقتی زمان و فضا دارن با هم هستند، نیست! این مرد میخواد با شما باشه و این اولیت رو در زندگی ایجاد خواهد کرد.

10 نشانه یک شوهر شگفت‌انگیز/ اگه اینارو داره بچسب بهش!

۶. خودش را شناخته و از موضع‌ش به موقع دفاع میکند.

مردی که در زندگی باید بخواهید همان کسی است که درباره هویت‌ و خواسته‌هایش تردیدی ندارد. او هویتی محکم و تجربه‌های عمیقی در زندگی دارد که باعث شده خیلی بی‌پروا و محکم از چیزی که می‌خواهد دفاع کند. او هر چیزی را تحمل نمی‌کند و در این راه بسیار مصمم و ثابت‌قدم است که باعث می‌شود تجربه‌ مطمئنی با او داشته باشید.

۷. دست و دلباز است و به فکر دیگران نیز هست.

یکی از مهمترین ویژگی های یک همسر شگفت انگیز این است که دست‌ودلباز باشد و به دیگران نیز فکر کند. او از وقت و انرژی‌اش برای کمک به دیگران هزینه می‌کند و می‌خواهد دیگران نیز لذت ببرند. البته مراقب خودش نیز هست اما عمیقا می‌داند که فقط او نیست که اهمیت دارد و این آگاهی را با خودش به رابطه نیز می‌آورد.

فارست تالی، روان‌شناس بالینی، می‌گوید:

«کسانی که ماهیت دست‌ودلبازی دارند کم‌تر احتمال دارد که خودشان را مرکز جهان بدانند...اگر می‌خواهید در زندگی با کسی باشید که به جای آنکه اصرار کند مهمترین ماجراجویی زندگی شماست، در کنار شما ماجراهای قشنگ خلق کند، حتما شخصی دست‌ودلباز را پیدا کنید.»

۸. به شما گوش می‌دهد و نظرات شما برایش ارزشمند است‌.

10 نشانه یک شوهر شگفت‌انگیز/ اگه اینارو داره بچسب بهش!

حتی وقتی با شما مخالف است صدایتان را می‌شنود. او مشتاقانه با صبوری و بدون اینکه بخواهد مکالمه را به نحوی تغییر دهد که کنترل را دست بگیرد، به شما گوش می‌دهد. به خصوص در تصمیم‌گیری‌های بزرگ آنچه می‌گویید را می‌شنود و حقیقتا روی حرف‌هایتان حساب می‌کند و کارها را به تنهایی آنطور که قبلا انجامشان می‌داد، انجام نمی‌دهد. ممکن است شما در بعضی موضوعات از او بیش‌تر بدانید و او به آسانی دانش شما را می‌پذیرد. او سعی نمی‌کند شما را «مرد-فهم» کند.

۹. صبور است و به درازمدت فکر می‌کند.

مردان جذاب زیادی هستند که رابطه با آن‌ها بیشتر از یک هفته دوام نمی‌آورد چون غیرقابل اعتماد هستند. این مردان به دنبال خوشی‌های آنی هستند و تا صحبت از تعهد واقعی به میان می‌آید ناپدید می‌شوند. اما مردی که شایسته شماست، اینطور نیست و دقیقا برعکس است.

او بلندمدت فکر می‌کند و لذت آنی را برای لذت‌های بلندمدت به تعویق می‌اندازد.

۱۰. به دستاوردهایتان افتخار می‌کند.

دستاوردهای شما مایه افتخار و مباهات اوست و آن‌ها را گرامی می‌دارد. زندگی برای او میدان رقابت یا موقعیتی نیست که یکی از شما بخواهد برای احساس خوشحالی از دیگری جلو بزند. او می‌خواهد جفت‌تان موفق باشید و وقتی به نقاط عطف مهمی در زندگی دست پیدا می‌کنید او حقیقتا خوشحال می‌شود.

کلام آخر

یادتان نرود که شما لایق بهترین هایید ما در این مقاله نشانه های یک شوهر شگفت انگیز را بریتان برشمردیم با دقت به این نشانه و جست و جوی آنها در فرد مورد نظرتان به راحتی میتوانید بفهمید که این مرد یک شوهر شگفت انگیز برای شما میشود یا نه.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز