بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پسری که واقعا بخوادت و خالصانه دوستت داشته باشه و برای یک عمر زندگی و ازدواج بخوادت این 15 رفتار رو داره!

نشانه های پسری که برای ازدواج میخوادت

نشانه های پسری که شما را برای ازدواج میخواهد شامل چه مواردی است؟ پسری که واقعا بخوادت چه ویژگی هایی داره؟ اینها سوالاتی است که اغلب در ذهن دخترخانم های مجرد مخصوصا دخترانی که با کسی در رابطه هستند و پارتنر دارند رد و بدل میشود ازین رو لازم دانستیم نشانه های پسری که واقعا شما را بخواهد و دوست بدارد را بیان کنیم.

پسری که واقعا شما را برای یک عمر زندگی و ازدواج بخواهد دارای نشانه هایی است که تلاش می کند با اِعمال رفتارهایی خاص به کسی که دوستش دارد نشان دهد که چه احساسی دارد بنابراین در ادامه این مقاله از سایت سوربان نشانه هایی از پسری که واقعا شما را بخواهد و این را در رفتارهایش نشان دهد بیان می داریم.

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

15 نشانه رفتاری پسری که واقعا شما را بخواهد

  • پسری که واقعا شما را بخواهد ناراحت می شود ولی شما را رها نمی کند.

ممکن است بین دختر و پسر اختلافی رخ دهد و سبب گردد هر دو از یکدیگر ناراحت شوند یا تنها پسر از دختر، اما باید بدانید که پسری که واقعا شما را بخواهد سعی میکند مسئله پیش آمده را حل کند تا دیگر اختلافی از آن بابت در رابطه وجود نداشته باشد و به راحتی همسر یا پارتنرش را رها نمی کند.

پسری که واقعا شما را می خواهد یک روز در میان پیدایش نمی شود طوری که امروز باشد و فردا غیبش زند!مرد عاشق هرگز به دنبال فرار از رابطه نیست و اگر پارتنر یا همسرش را دوست داشته باشد سعی می دارد این رابطه را حفظ کرده و مشکلات را به صورت اصولی حل کند.

  • پسری که واقعا شما را بخواهد حساس است ولی به شما شک نمی کند.

هر دختری در رابطه ممکن است حساس باشد پسران نیز از این مسئله مستثنی نبوده و بر روی پارتنر خود حساس اند و به قولی غیرت دارند ولی پسری که واقعا شما را بخواهد اسم غیرت را به بهانه شکاکی و بی اعتمادی یدک نمی کشد.

این پسر بر روی کسی که دوستش دارد حساس است و سعی می دارد از او مراقبت کند نه اینکه او را تنها به علت غیرتی بودن کنترل کند.

  • پسری که شما را از ته دل می خواهد چشم بینا دارد ولی با چشم دلش به شما نگاه می کند.

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

پسری که واقعا شما را بخواهد علاوه بر عشق به زیبایی چهره همسر علاقه بسیاری به شخصیت او و وجودش دارد.

نشانه های پسری که واقعا دوست داره

  • پسری که واقعا شما را بخواهد خالصانه به احساساتش اعتراف می کند.

پسر عاشق در ابتدا با رفتارهایش عشق خود را به همسر یا پارتنر خود نشان می دهد(با مهر ورزیدن، کمک کردن به او، در کنارش بودن و..) و نیز با زبانش هم به این عشق معترف می گردد و با بیان«دوستت دارم»«ممنون که هستی» و..عشق و محبتش به همسر خود را نشان می دهد و احساس مهم بودن را به زن القاء می دارد.

  • پسری که واقعا عاشق ما باشد همدل است و به شما محبت می کند.

پسر عاشق، پسری که واقعا شما را می خواهد در هر حالی خصوصا ناراحتی ها و سختی ها کنارتان بوده، شما و احساساتتان را درک می کند و سعی می دارد شما را خوب کند.

  • پسری که واقعا شما را بخواهد رازدار است و افشاگر مسائل شخصی شما و خود نیست‌.

پسری که واقعا شما را بخواهد و عاشق باشد هرگز مسائل شخصی در رابطه را با دیگران حتی نزدیک ترین فرد در کنارش فاش نمی کند؛ چنین مردی به بهانه اینکه اطرافیان حتی خانواده اش غریبه نیستند به افشا سازی مسائل محرمانه بین خود و پارتنرش نمی پردازد.

  • پسری که شما را با تمام وجود بخواهد برایتان وقت می گذارد اما نه هر دقیقه از روز..

متاسفانه برخی دختران و بانوان فکر می کنند اینکه پسری تمام وقت در اختیارشان باشد خوب است و یعنی وی را می خواهد..

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

در حالیکه پسر عاشق بین وقت گذراندن با شما و شغل و حرفه و مسائل شخصی اش برنامه ریزی می کند و برای هر یک از اینها به هر اندازه لازم که بخواهد وقت می گذارد اما در روزهای کاری تعادل را حفظ کرده و از کار کردن به بهانه صحبت و بودن کنار پارتنر و همسر فرار نمی کند.

پسری که واقعا بخوادت این ویژگی هارو داره

  • پسری که واقعا شما را بخواهد به حریم شخصی شما اهمیت می دهد و احترام می گذارد.

پسری که واقعا شما را بخواهد به علاقمندی ها و نیازمندی هایتان توجه می کند و اگر نیاز به تنهایی و تفریح با دوستان و..باشد مخالفتی نمی کند..

زیرا چنین پسری میداند که هر فرد در زندگی شخصی اش دارای حریم خصوصی بوده و باید به خط و مرزهای بین یکدیگر تا جایی که به رابطه بین شان صدمه ای نزند احترام بگذراند.(هم مرد و هم زن)

  • پسری که شما را بخواهد پرخاشگری می کند اما روی شما دست بلند نمی کند.

پسری که واقعا شما را بخواهد از هر ناراحتی و گله مندی استفاده نکرده و بر روی پارتنر خود دست بلند نمی کند.متاسفانه باز هم اغلب بانوان فکر می کنند خشم و خشونت مرد در رابطه لازم است و نشان از عشق و غیرت او می باشد در حالیکه این باور، باوری مخرب بوده و درست نیست.

  • پسری که واقعا شما را بخواهد به احساسات شما توجه می کند و مغرور نیست.

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

چنین پسری به شما و احساساتتان بسیار اهمیت می دهد؛ اگر زن ناراحت بوده، مرد از این ناراحتی ناراحت می شود و بالعکس اگر زن خوشحال بوده مرد نیز خوشحال و شاد می باشد.

پسر عاشق به احساسات همسرش توجه کرده و برای القاء احساس خوب و خود دوستی در زن، از زیبایی ها، مهربانی ها و..وی تعریف کرده و هرگز در ابراز علاقه و محبت به کسی که دوستش دارد غرور را به میان نمی آورد، همچنین سعی می دارد به هر بهانه ای پارتنرش را خوشحال کرده و یا او را بخنداند.

نشانه های پسری که قصد ازدواج داره

  • پسری که واقعا شما را بخواهد شما را با کسی مقایسه نمی کند.

پسر عاشق در رابطه هرگز همسر خود را با زن دیگری مقایسه نکرده و در همسر خود احساس خواری ایجاد نمی کند، زیرا چنین مردی به توانایی های همسرش و خاص بودن او باور دارد.

  • مردی که واقعا شما را بخواهد به شما وفادار است و خیانت نمیکند.

پسر عاشق وفادار است و در هر حالی از عشقش نسبت به زنان دیگر محافظت می کند و به آلودگی خیانت تن نمی دهد.

  • پسری که شما را بخواهد و دوست بدارد هرگز اشتباهاتش را توجیه نمی کند.

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

پسری که واقعا شما را بخواهد می داند که اگر اشتباهی کرده باید معذرت خواهی کند و دیگران حتی پارتنرش را مقصر جلوه ندهد.این مرد به حفظ صداقت و پایبندی در رابطه وفادار بوده و سعی می کند با پذیرش اشتباهات خود و جبران آن ها از به هم خوردن رابطه اش جلوگیری کند.

خصوصیات پسری که دختری را دوست دارد

  • پسری که واقعا شما را بخواهد خودش را هم دوست دارد.

پسر عاشق علاوه بر عشق ورزی به همسر به خودش هم توجه می کند و خودش را هم دوست دارد.لذا می داند اگر خودش را خوب بلد بوده و دوست بدارد می تواند همسرش را بسیار دوست داشته و به او عشق بورزد.

  • پسری که شما را بخواهد هرگز در رابطه ترازو به دست نمی گیرد.

پسری که واقعا شما را بخواهد بهتر بودن خود یا پارتنرش را سبک سنگین نمی کند.حتی اگر خودش نیز پیشینه خانوادگی بهتر یا مدرک تحصیلی بالاتری داشته باشد و مسائلی این چنینی، با بیان این موارد همسرش را آزرده نکرده و خود را برتر از وی نمی داند.

پسری که برای ازدواج بخوادت این 15 نشونه رو داره!

کلام آخر

پسری که واقعا شما را بخواهد و دوست بدارد و در یک کلام شما را برای یک عمر زندگی و ازدواج بخواهد در رفتارها و هم در کلام این عشق را خالصانه نشان داده و بیان می دارد. ما در این مقاله از سوریان نشانه های مهمی که از عشق واقعی و خالصانه یک پسر خبر میدهد اشاره کردیم و به شما گفتیم پسری که واقعا شما را بخواهد چه نشانه ها و رفتارهایی از خود بروز میدهد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: