بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
با رعایت نکاتی که در ادامه مطرح میکنیم مطمئنا هم خودتان به عنوان عروس و داماد و هم میهمانان از مراسم لذت میبرند و مراسم عروسیتان بدون هیچ استرس و نگرانی برگزار خواهد شد.

نکاتی برای داشتن یک مراسم عروسی بدون استرس

بدون شک روز عروسی هر شخصی یکی از مهمترین روزها برای هر شخصی است. روزی که هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد و هیچ موقع نمیتوانید به این روز برگردید و شرایط را آنطور که میخواستید کنترل کنید.

داشتن آرامش و آرام بودن در بهترین روز زندگیتان یکی از مهمترین دلایلی است که میتواند مراسم عروسیتان را هر چه زیباتر و به یادماندنی تر کند. برگزاری مراسم عروسی شما در بهترین تالار عروسی یا بهترین باغ تالار عروسی شهر می تواند آرامشی باور نکردنی به شما دهد.

در این روز بسیاری از عروس و داماد ها استرس و هیجان زیادی دارند که ممکن است باعث بهم ریختن آرامش عروس و داماد شود نتیجه این استرس و نداشتن آرامش برگزار نشدن مراسم عروسی آنطور که دلخواه عروس و داماد است باشد. شاید مثل تمام برنامه ریزی هایی که برای انجام امور مربوط به برگزاری جشن عروسی انجام می دهید، برنامه ای برای حفظ آرامش خود در روز عروسی داشته باشید تا بتوانید حداکثر لذت را از این روز بزرگ ببرید.

نکات و توصیه های حفظ آرامش در روز عروسی حتی برای آرامترین و ریلکس ترین عروس ها نیز می تواند مفید و موثر باشد،و بدون شک برای عروس هایی که نگرانی و استرس زیادی دارند می تواند موثر باشد. اگر روز عروسی شما نزدیک است و مهم نیست که شما استرس دارید یانه، این نکته ها که در ادامه این مقاله از سوربان گوشزد میکنیم را مطالعه کنید تا در روز عروسی آرامش خود را حفظ کنید و یک مراسم عروسی بدون استرس را پشت سر بگذارید.

12 نکته کلیدی برای داشتن عروسی بدون استرس

چطور در عروسی خود استرس نداشته باشیم؟

شما خواه ناخواه در چنین مراسمی در شرایط استرس و عصبانیت قرار دارید هرچقدر هم تدارکت دیده باشید و آماده باشید. اما با رعایت بعضی نکات که در ادامه خواهیم گفت شما می توانید آرامش خود را در این روز حفظ کنید.

۱. صبح خود را با یک کار آرامش دهنده آغاز کنید.

یکی از راه های کاهش استرس در روز عروسی، شروع روزتان با یک کار آرامش دهنده نظیر یک دعا، یا پیاده روی را با توجه به روحیه خود و یا فعالیت هایی که در روزهای عادی برای حفظ آرامش خود میکنید یکی از این کارها را انجام دهید. در ابتدای روز به حمام رفته و با آب گرم حمام کنید این کار باعث میشود شما احساس آرامش کنید.

۲. صبحانه فراموش نشود!

صبحانه خوب فراموش نشود حتی اگر کوچک و کم باشد: حتی اگر به هیچ عنوان احساس گرسنگی ندارید حتما یک صبحانه مختصر میل کنید.

۳. برای اتفاقات غیرمنتظره آماده باشید.

12 نکته کلیدی برای داشتن عروسی بدون استرس

بهترین توصیه برای حفظ آرامش در روز عروسی ،آماده بودن برای اتفاقات پیش بینی نشده و غیر منتظره است بنابراین شما از این پیش امدها عصبی و ناراحت نخواهید شد و تقریبا می توانید مشکل پیش آمده را حل نمایید،بنابراین یک کیف دستی کوچک بردارید و برخی لوازم خوب و مفید در این کیف داشته باشید که عبارتند از:دستمال، مسواک و خمیر دندان، یک بسته نخ و سوزن، آب، کمی خوراکی مثل بیسکوئیت، سنجاق قفلی و چند تکه پنبه یا هرچیزی که بنظرتان ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

۴. برای رفتن به آرایشگاه به موقع حرکت کنید.

برای رفتن به آرایشگاه به اندازه کافی یا حداقل یک ساعت زود حرکت کنید تا به مشکل ترافیک و دیر رسیدن به آرایشگاه و بعد از آن به تاخیر افتادن مراسم را نداشته باشید. به موقع رسیدن و به موقع حاضر بودن عروس، اصلی ترین نکته در حفظ آرامش در روز عروسی به شمار می رود.

۵. ریسک نکنید.

اگر آرایشگرتان به شما پیشنهاد بدهد که می خواهد از محصولات جدید برای آرایش شما استفاده کند و میخواهد آن را امتحان کند بهتر است چند ماه قبل از روز عروسی این کار را بکنید ممکن است پوست شما به محصول جدید واکنش بدهد، پس بهتر است این واکنش در بزرگترین و بهترین روز عروسیتان خودش را نشان ندهد.

۶. از مواد آرایشی ضدآب و با کیفیت استفاده کنید.

12 نکته کلیدی برای داشتن عروسی بدون استرس

برای کاهش استرس در روز عروسی آرایش عروس که در فضای باز و باغ یا تالار مراسم خود را برگزار میکند بهتر است از لوازم آرایش ضد آب استفاده شود. چرا که بودن در این فضاها موجب عرق کردن زیاد و خراب شدن آرایش میود ،از ریمل مژه ،ابرو وخط چپشم ضد آب و ضد حساسیت استفاده کنید.

۷. هزینه لباس عروس را از قبل تعیین کنید.

یکی از مهم ترین بخش های عروسی انتخاب لباس عروس است که معمولا عروس خانم ها حساسیت زیادی برای این موضوع به خرج می دهند. این امکان وجود دارد که شما از گذشته ها لباس عروس گران و خاصی را برای خودتان تصور کرده باشید ولی این کار درستی نیست که شما به هر قیمتی که شده یک لباس عروس گران و مارک دار برای خودتان انتخاب کنید.

۸. از جزئیات عروسی تان برای هر کسی صحبت نکنید.

بهتر است شما در این مورد بسیار راز دار باشید و اجازه ندهید دیگران از هر جزئیاتی باخبر شوند. و واقعا نیازی نیست که بستگان یا اشنایان شما از جزئیات عروسی شما مطلع باشند چون این امکان وجود دارد در چنین شرایطی آن ها کاملا در کارهای شما دخالت های بی جا داشته باشند و همین موضوع سبب آزرده شده خاطر شما گردد.

۹. شب قبل از روز مراسم خوب بخوابید.

برای کاهش استرس مراسم عروسی در تالار عروسی و باغ عروسی کم خوابی یکی از مواردی است که موجب می شود تا شما دچار خستگی و بی حوصلی شوید و به دنبال آن استرس را برایتان به وجود می آورد.

12 نکته کلیدی برای داشتن عروسی بدون استرس

۱۰. از دیگران کمک بخواهید.

درست است که شما امور زیادی را برنامه ریزی کرده اید ولی این صحیح نیست که خودتان مسئولیت تمامی کارهایتان را برعهده بگیرید و همه را انجام بدهید. در اطراف شما ادم های زیادی است که مشتاقند به شما کمک کنند پس کارهای را به آن ها بسپارید و تاکید کنید درست و به موقع انجام بدهند.

۱۱. زمانی را به خودتان اختصاص بدهید.

مثلا یک زمان را به قدم زدن اختصاص بدهید و سعی کنید برای چند دقیقه ی که شده تماما فکرهای خوب بکنید و به این شب لذت بخش و دوست داشتنی و شب آرزوها و رویاهایتان فکر کنید.

۱۲. افکار منفی را دور بریزید.

یکی از مهمترین عوامل برای کاهش استرس عروسی دور ریختن افکار منفی است هر نوع افکار منفی را دور بریزید و اجازه ندهید وجود چنین افکاری ملکه ذهن تان شود و استرس را در شما به وجود بیاورد.

12 نکته کلیدی برای داشتن عروسی بدون استرس

کلام آخر

برگزاری مراسم عروسی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از پر استرس ترین کارها برای دامادها و عروس ها بوده است، پس استرس داشتن امری کاملا طبیعی است چرا که قرار است هر زوجی بهترین شب زندگی شان را سپری کنند و نگرانند مبادا مشکلاتی به وجود بیاید و سبب شود که آنها نتوانند لذت کافی را از این شب به یادماندنی داشته باشند.

در این مقاله سعی کردیم مهمترین نکات برای داشتن عروسی بدون استرس را برای شما بازگو کنیم، شما با رعایت این نکات مطمئنا هم خودتان به عنوان عروس و داماد و هم میهمانان از مراسم لذت میبرند و مراسم عروسیتان بدون هیچ استرس و نگرانی برگزار خواهد شد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز