بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آگاهی از علائم و نشانه های خیانت مردان به زنان کمک می‌کند تا دچار سردرگمی نشده و بتوانند تکلیف خود را روشن کنند. در این مطلب ما به بیان نشانه های خیانت در مردان می‌پردازیم.

اگه شوهرت این 9 نشونه رو داشت داره خیانت میکنه!

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که آیا مردتان به شما خیانت می‌کند؟ در حالی که دلایل و ریشه‌های مختلفی در پشت خیانت مردان وجود دارد، از جمله کمبود عزت نفس، جستجوی اعتبار، نارضایتی عاطفی و یا فیزیکی، علاوه بر شهوت محض یا عشق به شخص دیگر، شریک خیانتکار می‌تواند باعث ویران شدن هر رابطه‌ای شود. در هر صورت، اگر هدف شما داشتن یک ارتباط سالم، موفق و طولانی مدت است، توانایی اعتماد کامل به شریک زندگی‌تان مستقیماً در گرو راه دادن او در قلبتان است.

در این مقاله از سوربان قصد داریم به موضوع خیانت مرد، علائم خیانت مردان ، نشانه های خیانت مردان ، نشانه های خیانت شوهر به همسرش و نشانه های مردان متاهل خیانتکار بپردازیم.

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره
نشانه های مرد خیانتکار

مهم ترین نشانه های مشترک مردان خیانتکار و راه تشخیص آن

نشانه های خیانت مرد به زن چیست ؟ همان‌طور که گفته شد، خیانت مردان می‌تواند دلایل مختلف روحی یا فیزیکی داشته باشد که در مقاله‌ای دیگر به علت خیانت مردان پرداخته‌ایم. اما شما احتمالاً به این دلیل اینجا هستید که مشکوک هستید که آیا او به شما خیانت می‌کند یا خیر؟ اگر چنین است، پس بسیار مهم است که بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است تا بتوانید زندگی خود را پس بگیرید.

نشانه های خیانت یک مرد به همسرش می‌تواند متفاوت باشد. قطعاً اولین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که در واقع رد کنید که او در حال حاضر شخص دیگری را می‌بیند و به شما خیانت می‌کند. حتی اگر او بگوید که این‌طور نیست، شاید دارد آن را پنهان می‌کند، بنابراین بسیار مهم است که کمی بیشتر تحقیق کنید تا مطمئن شوید که این‌طور نیست. با اینکه نمی‌توان نشانه های دقیق خیانت شوهر را گفت و هر مورد با دیگری فرق دارد، در اینجا برخی از نشانه های مردی که خیانت می‌کند آورده شده است:

1. نشانه های خیانت مرد ؛ حواس پرتی

یکی از نشانه های خیانت مرد به زن ، حواس‌پرتی مرد است. آیا این روزها به نظر می‌رسد که همسر حواس پرت شما به سختی به چشمان شما نگاه می‌کند؟ شما متوجه می‌شوید که مجبورید حرف‌هایتان را برای او تکرار کنید زیرا او گوش نمی‌دهد. برای او سخت است که در مکالمه بماند و همیشه بالای شانه شما نگاه می‌کند. اگر او به شما خیانت می‌کند، متوجه خواهید شد که از بسیاری جهات از رابطه شما جدا شده است. به گفته دیوید کلو، درمانگر خانواده، “اگر اعمال شریک زندگی شما شروع به تغییر کند، ممکن است نشانه‌ای از خیانت باشد.”

عشق همیشه باید بدون قید و شرط (تا حد معقولی) باشد، و این بدان معناست که ما به طور خودکار می‌خواهیم به شریک زندگی خود توجهی را که شایسته اوست جلب کنیم تا او را خوشحال نگه داریم. توجه کردن و «در لحظه بودن» با شریک زندگی‌تان نباید کاری فعال به نظر برسد که باید درباره آن فکر کنید.

این باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد زیرا شما عاشق گذراندن وقت با آنها هستید. در حالی که ممکن است همسر شما قبلاً چنین رفتاری را از خود نشان داده باشد اما دیگر این کار را انجام نمی‌دهد. شما واقعاً نمی‌توانید به یاد بیاورید چه زمانی، اما یک نقطه وجود داشت که او دیگر همیشه کنار شما نبود.

همیشه چیزی وجود دارد که حواس او را پرت می‌کند، همیشه دلیلی برای این که او با تلفنش باشد، یا مدت زمان با هم بودنتان را کوتاه کند، یا بیشتر از حد انتظار در خانه نبوده و یا در محل کار خود باشد. او ممکن است بهانه بیاورد و آن را به یک زندگی فعال و کامل ربط دهد، اما شما می‌دانید که هیچ تغییر بزرگی در سرگرمی‌ها یا شغل‌ او وجود نداشته است که دلیل این تغییر بزرگ در رفتار باشد. پس واقعاً چه چیزی حواس او را پرت می‌کند و چرا از شما مهم‌تر است؟

2. همیشه مشغول به نظر میرسد

هیچ کس بهتر از شما همسرتان را نمی‌شناسد. شما می‌دانید که در زندگی او چه می‌گذرد، از رؤیاهای بزرگش گرفته تا مسئولیت‌های روزانه‌اش. اما این روزها به نظر می‌رسد همه چیز بیش از حد است و این یکی از نشانه های خیانت مرد به همسر است. همیشه یک بحران در کار وجود دارد که باید توسط او و او به تنهایی حل شود. حداقل، این چیزی است که او به شما می‌گوید. این همه مشغله اضافی به این معنی است که زمان (از قبل محدود) او برای شما محدودتر می‌شود.

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره

وقتی جزئیات را از او می‌پرسید، یا چیزی بدون ‌جزئیات دقیق و جزئی به ذهنش می‌رسد، یا گیج می‌شود و وانمود می‌کند که خیلی استرس دارد و نمی‌تواند واقعاً در مورد آن صحبت کند. اما دل شما حقیقت محتمل‌تری را می‌داند: او ممکن است با زن دیگری بیرون باشد، و از داستان یک زندگی پرمشغله استفاده می‌کند تا زمانی را که برای شما نمی‌گذارد بهانه کند.

3. درمورد کوچکترین و بی اهمیت ترین چیزها با شما دعوا میکند

هیچ رابطه‌ای کامل نیست و هرکسی که به شما می‌گوید هرگز با طرف مقابل خود دعوا یا منازعه نمی‌کند، دروغ می‌گوید. مشاجره‌های کوچک اینجا و آنجا (و حتی برخی از بحث‌های بزرگ) همه بخشی از تجربه یک رابطه هستند، اما در پایان روز همیشه باید پیشرفت یا رشدی در هر دو فرد وجود اتفاق بیفتد زیرا هر دوی شما در تلاش برای درک بهتر یکدیگر هستید.

اما به نظر می‌رسد شریک زندگی شما در حال حاضر بیشتر از گذشته با شما دعوا می‌کند و مسائلی که او در مورد آنها دعوا می‌کند به نظر بسیار کوچک و بی اهمیت هستند، می‌توان گفت این یکی از نشانه های خیانت مردان متاهل است. شاید شما اخیراً بر سر اینکه چه فیلمی را تماشا کنید دعوا کرده‌اید یا شاید او با شما دعوا کرده است که شما وسایلش را جابه جا کرده‌اید. ممکن است میلیون‌ها راه کوچک وجود داشته باشد که او اکنون با شما بر سر آنها دعوا می‌کند، چیزهایی که در گذشته اصلاً او را آزار نمی‌دادند.

این امکان وجود دارد که از آنجایی که او به شما خیانت می‌کند، عمداً سعی می‌کند با همسر بد بودن شما را مجبور به جدایی کند یا از شما خسته شده و رفتارهای شما برایش بیش از حد آزاردهنده شده است.

4. دچار نوسانات خلقی میشود

قبلاً در مورد اینکه همسر شما این عادت را پیدا کرده که برای کوچک‌ترین چیزها با شما دعوا کند صحبت کردیم. اما خلق و خوی او همیشه فقط خشم و آزار نیست؛ گاهی اوقات او به خود قدیمی و دوست داشتنی خود باز می‌گردد. گاهی حتی از همیشه دوست داشتنی تر است! پس چه خبر است؟ بالاخره او از شما متنفر است یا شما را دوست دارد؟ پاسخ ساده است: او نمی‌داند!

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره

برای مدت طولانی، او احتمالاً شما را دوست داشته، اما اکنون که با دختر دیگری درگیر شده و تمام احساسات او از بین رفته است. او گاهی اوقات بالا و گاهی اوقات پایین است و دیگر هرگز در مورد احساسش نسبت به شما ثابت نیست.

گاهی اوقات او فکر می‌کند که می‌خواهد رابطه را تمام کرده و دیگر نمی‌خواهد با شما کاری نداشته باشد، بنابراین هر کاری از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا رابطه را خراب کند. گاهی اوقات نیز او فکر می‌کند که دارد اشتباه می‌کند، و سعی می‌کند خیانت خود را با بیش از حد شیرین و دوست داشتنی بودن جبران کند.

5. عادات و روال او بدون توضیح تغییر کرده است

غیرممکن است که روال‌ها و عادات شریک زندگی خود را ندانید، بنابراین وقتی آن‌ها به طور ناگهانی تغییر می‌کنند، قطعاً دلیلی برای هشدار وجود دارد و یکی از نشانه های خیانت مردان محسوب می‌شود.

انسان‌ها مخلوقات عادت هستند و چه بخواهیم و چه نخواهیم همیشه درگیر یک سری برنامه‌های معمولی می‌شویم که در طول روز یا هفته انجام می‌دهیم.

پس آیا همسر شما در حال حاضر کاری کاملاً جدید یا متفاوت انجام می‌دهد؟ آیا تغییر روال زندگی همسرتان یکی از نشانه های خیانت مردان است؟ به این فکر کنید که روتین‌های او قبلاً چه بوده و روتین‌های او اکنون چگونه هستند. او به جای اینکه ساعت 7 صبح به محل کار برود و ساعت 6 بعد از ظهر به خانه برود، اکنون ساعت 5 صبح به محل کار می‌رود و ساعت 8 شب به خانه می‌رسد.

یا شاید به جای رانندگی به باشگاه نزدیک برای تمرین، او اکنون به باشگاهی در آن سوی شهر می‌رود زیرا «تجهیزات بهتری دارد». به نظر می‌رسد زمان‌بندی او به اندازه گذشته برای شما منطقی نیست.

وقتی او را در این مورد تحت فشار قرار می‌دهید، او دچار آشفتگی و استرس می‌شود، طوری رفتار می‌کند که انگار همه چیز عادی است و شما به سادگی پارانوئید هستید و باور نمی‌کند که شما می‌دانید که این یکی از نشانه های خیانت مردان است.

6. دیگر مثل قبل زمان اضافی اش را با شما سپری نمیکند

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره

همسری که شما را دوست دارد همیشه خوشحال است که شما را به دوستان و همکارانش نشان دهد. چه برای دوستان قدیمی‌اش در دانشگاه و چه برای همکارانش در محل کار، او می‌خواهد همه بدانند که او یک شریک شگفت‌انگیز دارد. اما اگر او شخص دیگری را می‌بیند، کمتر تمایل دارد که زمان «اضافی» خود را با شما بگذراند و این به چند دلیل است:

  • او در مورد خیانت خود احساس گناه می‌کند و هر چه زمان کمتری را با شما بگذراند، زمان کمتری برای مواجهه با این گناه دارد.
  • او می‌داند که رابطه در مراحل پایانی خود است و از دوستان یا همکارانش می‌خواهد که شما را با او همراهی نکنند.
  • شاید دوستان یا همکارانش بدانند که چیزی در حال رخ دادن است و او نمی‌خواهد ریسک اینکه آنها شما را مطلع کنند را به جان بخرد.

بهانه‌اش؟ اگر با دوستانش باشد، «فقط یک شب بیرون رفتن پسرانه/ مردانه است»، یا «شرکت، به دلیل کاهش هزینه‌ها، به ما اجازه نمی‌دهد همسران خود را دعوت کنیم». او همچنین تمام جزئیات در مورد دور هم جمع شدن را به شما نمی‌دهد: مطمئن نیستم که چه کسی آنجا خواهد بود، مطمئن نیستم که چه ساعتی به خانه خواهم آمد، مطمئن نیستم که برنامه چیست. تمام این علائم، نشانه های خیانت مردان هستند.

اینها همه نشانه‌هایی است که او سعی می‌کند نقش یک بی گناه بازی کرده و رابطه‌اش را پنهان کند. اگر اصرار کنید که همراه او بروید، عصبانی می‌شود. برای او راحت‌تر است که شما را از آنچه واقعاً در حال وقوع است دور نگه دارد و نشانه های خیانت مردان را پنهان کند.

7. او در مورد برنامه های آینده اش به شکل دیگری صحبت میکند

یکی دیگر از نشانه های خیانت مرد، جدا کردن شما از برنامه‌های آینده‌اش است. اگر قبلاً در مورد آینده صحبت می‌کرد و از کلمه “ما” استفاده می‌کرد، اما اکنون در مورد کارهایی که می‌خواهد به تنهایی انجام دهد صحبت می‌کند. حتی اگر به شما می‌گوید که قصد نداشته که در مورد برنامه‌هایش خودخواه باشد، مراقب باشید که ممکن است فقط در حال توجیه کردن باشد.

اگر او شما را در برنامه‌های آینده خود قرار نمی‌دهد، دلیل خوبی برای آن وجود دارد. بخشی از مشکل شک کردن اینکه کسی به شما خیانت می‌کند این است که شریک زندگی شما ممکن است در توضیح اینکه چرا همه چیز این‌گونه است خوب باشد.

8. از ارتباط عاطفی با شما فرار میکند

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره

نداشتن ارتباط عاطفی بین طرفین رابطه، یکی از نشانه های خیانت مردان است، اما اشتباه نکنید:

هیچ رابطه‌ای شور و حرارت چند ماه اول را نخواهد داشت.

با این حال، با گذشت زمان، ما تمایل داریم که در طول زمان با هم پیوند برقرار کنیم و به طور ایمن صمیمی شویم، که منجر به اعتماد بیشتر به یکدیگر می‌شود. صمیمیت عاطفی چیزی است که یک پیوند قابل اعتماد را زنده نگه می‌دارد. شما به مرحله‌ای می‌رسید که راحت همه چیز را با شریک زندگی خود به اشتراک می‌گذارید.

اما اگر همسر شما گوشه گیرتر به نظر می‌رسد و کمتر به شما وابسته است، ممکن است نشانه بدی باشد. ممکن است تمرکز آنها به سمت شخصی که با او خیانت می‌کنند تغییر کرده باشد، یا احساس گناه می‌کنند بنابراین در حال کناره گیری هستند.

9. داشتن یک آدرس ایمیل یا شماره جدید

مرد خیانتکار این 9 ویژگی مهم رو داره

حفظ حریم خصوصی بین زوج‌ها بسیار مهم است. به هر حال، شما زندگی خود، محافل اجتماعی و چیزهای خاص خود را دارید. اگر به تلفن‌ها یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها دسترسی ندارید، همیشه به این معنی نیست که آنها خیانت می‌کنند.

در واقع، مرزهای سالم چیزی است که روابط سالم و ناکارآمد را متمایز می‌کند. اما چیزی به نام حریم خصوصی بیش از حد نیز وجود دارد. طبیعی است که بخواهید پروفایل رسانه‌های اجتماعی خود را برای خود نگه دارید، اما یافتن حساب‌های تکراری از او، حتی با نام دیگری، طبیعی نیست.

از خود بپرسید که آیا همسر شما برای حفظ اطلاعات خصوصی خود از شما تلاش می‌کند؟ پنهان کردن بیش از حد اطلاعات شخصی یکی دیگر از نشانه های خیانت مردان است.

کلام آخر

سوء ظن پنهانی مبنی بر اینکه به شما خیانت شده است یکی از بدترین احساسات در جهان است. تجربه شک به این که یک رابطه هنوز ادامه دارد ممکن است بدتر باشد. وقتی همه چیزهایی را که در مورد رابطه خود می‌دانستید زیر سؤال می‌برید، ممکن است احساس کنید که زمین در حال جابه‌جایی است.

به علاوه، این که آیا دارید همه چیز را در ذهن خود می‌سازید می‌تواند سلامت روان شما را از بین ببرد چرا که همیشه به دنبال نشانه های خیانت مردان در شریک زندگی خود می‌گردید.

در این مقاله از سایت سوربان در مورد خیانت مردان ، نشانه خیانت یک مرد به همسرش و نشانه های خیانت در مردان صحبت کردیم. اما گاهی اوقات این نشانه‌ها ممکن است در ذهن شما بیش از حد پردازش شود، بنابراین، اگر به همسر خود شک دارید، پیشنهاد ما این است که از یک مشاوره متخصص حرفه‌ای در روابط زناشویی کمک بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(110 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:
  • مجتبی شهابی يكشنبه, 21 اسفند 1401

    مهم خیانت نیست مهم اینکه زنان معمولا خیانت مردم را کاملا متوجه می‌شوند ولی سیاست کتمان به خویشتن و فراموش کردن اینگونه خیانت‌ها از خود فرد خیانت کننده خطرناکتر میباشد . صداقت اولین مرحله خیانت میباشد که در کنار درک و فهمیدن تمام ماجرا شما باز خود را به نفهمی یا نفهمیدن بزنید در واقع با نوعی صداقت و رو راست بودن با خود ولی احمق حساب کردن دیگران در زمانی که به فکر جبران مافات گذشته افتاده‌اید آنوقت کلمه خیانت را برای همگان رونمایی کنی !!!! خیانت به خود بدترین مرحله خیانت میباشد که از خیانت جنسی یا خیانت بعد از تعهد و ازدواج بدتر میباشد ، ولی خیانت در کشورهای خارجی تفسیر دیگری دارد که فلسفه آن همگرایی و همدلی با یکدیگر تفسیر می‌شود در واقع در عین‌ داشتن پتانسیل منفی و ساختار شکننده ، برای بعضی افراد ولی دارایی جوانب کاملا مثبت و کاملا کمک کننده هم میباشد ، در واقع تفسیر کلمه خیانت نه انچیزیست که در تمدن و فرهنگ اسلامی یا آسیایی شکل گرفته و نه انچیزیست که در رویایی رسیدن به آن کسی حسرتی با توجه به آزاد بودن نوع انتخاب و ارتباط داشته باشد .


عناوین جذاب امروز