بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
انتخاب و رزرو تالار یا باغ تالار عروسی یکی از مراحل مهم قبل از برگزاری مراسم عروسی است که لازم است زمانی را برای دیدن ، انتخاب و رزرو محل برگزاری عروسی اختصاص داد و یکسری نکات مهم را حتما مدنظر داشت.

انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار عروسی شاید اولین چیزی باشد که ذهن شما و همسرتان را به عنوان یک زوج مشغول می‌کند. این مهم حتی بر مسائل دیگر مثل لباس، پذیرایی، و … تأثیر خواهد گذاشت. با توجه به نکاتی که در ادامه این مقاله عنوان میکنیم می‌توانید راحت‌تر تالار یا باغ تالار مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

نکات مهم در انتخاب تالار و باغ تالار قبل از برگزاری مراسم عروسی

۱. تخمین بزنید چه تعداد مهمان می‌خواهید دعوت کنید؟ کمترین تعداد مورد نظرتان را در نظر بگیرید و مطمئن شوید از قبل برای تعداد بیشتر مهمانان آماده باشید. مسائلی از قبیل مکان نشستن، پذیرایی و شام و …

۲. با نامزد خود بنشینید و در مورد معیارهای مد نظرتان در مورد تالار عروسی صحبت کنید. این که از نظر بودجه و یا دکوراسیون داخلی و … چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.

۳. به سایت‌های طراحی دکوراسیون عروسی سر بزنید و از عکس‌های منتشر شده در آن‌ها الهام بگیرید. این می‌تواند برای کسانی که فرصت حضور در تالارهای مختلف به صورت فیزیکی را ندارند مفید باشد.

۴. تاریخ عروسی‌تان را مشخص کنید. بسیاری از افراد این تاریخ را با توجه به آداب و رسوم و سنت‌ها و با تایید پدربزرگ و مادربزرگ‌ها انتخاب می‌کنند. بنابراین ممکن است برخی روزها که با یک مناسبت مذهبی یا ملی مصادف شده خواهان بیشتری داشته باشد و در نتیجه تالارها گران‌تر باشند. می‌توانید با انتخاب یک تاریخ خارج از این محدوده‌ها قیمت‌های مناسب‌تری بیابید.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

۵. قبل از حضور در تالار عروسی یا باغ تالار عروسی مورد نظرتان حتماً از قبل تماس بگیرید. شاید در تاریخ مورد نظرتان رزرو باشد. با این کار در وقت و هزینه صرفه جویی می‌کنید. فراموش نکنید قبل از رزرو تالار با دفتر ثبت ازدواج هماهنگ باشید.

سبک دکوراسیون مدنظرتان را مشخص کنید.

۶. مهم‌ترین نکته در انتخاب محل عروسی این است که بدانید چه سبکی برای عروسی مورد نظرتان است. برای این کار باید خود را به جای سوم شخص که مهمان است بگذارید و تصور کنید با توجه به شخصیت شما چه توقعاتی از محل برگزاری مراسم دارد. پیشنهاد ما انتخاب یک محل بزرگ و دارای حیاط اصلی و حیاط‌خلوت است، چیزی شبیه به خانه. این گونه بیشتر احساس راحتی می‌کنند.

۷. انتخاب تم و رنگ به کار رفته در تزئینات تالار اهمیتی کمتر از انتخاب مکان ندارد. معمولاً رنگ‌های بنفش و نقره‌ای پیشنهاد می‌شود و برای رنگ دیوارها و میز و صندلی به ترتیب عاجی و طلایی پیشنهاد می‌شود. برای این انتخاب حتماً با یک متخصص مشورت کنید.

۸. مزارع و باغات اخیراً بسیار مورد توجه زوج‌های جوان قرار گرفته‌اند. استفاده از تزئیناتی همچون چراغ‌ها و کاغذهای رنگی بین درختان یا وسط یک مزرعه می‌تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

نکات طلایی در مورد ویژگی های مهم تالار عروسی یا باغ تالار عروسی

۹. می‌توانید محل اجتماع مهمانان و رقص عروس و داماد را یک مکان کلاسیک در نظر بگیرید. اگر فرد سنت گرایی هستید یک خانه تاریخی یا قلعه‌ای را اجاره کنید تا با روحیات شما متناسب باشد، البته با همفکری همسرتان!

۱۰. سعی کنید محل برگزاری مراسم از یک چشم‌انداز طبیعی برخوردار باشد. یک مکان جنگلی یا ساحلی در ارتفاع مناسب می‌تواند چشم‌انداز خیره کننده‌ای را برای مراسمتان فراهم کند. فراموش نکنید هیچ رقیبی نمی‌تواند مادر طبیعت را شکست دهد!

۱۱. به عنوان یک ایده می‌توانید مکان‌ها و تالارهایی را انتخاب کنند که نسبت به آن نوعی حس نوستالژیک دارید. مثلاً مکانی که برای اولین بار با یکدیگر ملاقات داشته‌اند. این کار باعث می‌شود تمرکز مراسم حول محور عروس داماد باشد نه محل برگزاری مراسم.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

در انتخاب و رزرو تالار و باغ تالار عجله نکنید.

۱۲. اولین تالار عروسی یا باغ تالار عروسی که مراجعه کردید و به نظر مناسب می رسید و با توجه به معیارها و بودجه تان یافته اید به سرعت انتخاب نکنید. دست کم سه گزینه را که به معیار های شما نزدیک اند انتخاب کرده و با حضور در آن جا در مورد انتخابتان به یقین برسید.

۱۳. سعی کنید بین تالارهای عروسی یا باغ تالارهایی که برای بخش های مختلف مراسم در نظر گرفته اید نوعی یکپارچگی وجود داشته باشد. این گونه در بسیاری از هزینه های ممکن برای حمل نقل و هم چنین درمدت زمان برگزاری مراسم صرفه جویی می کنید.

۱۴. قبل از مراسم از مکان های مورد نظرتان برای فیلم و تصویر با گوشی عکس بگیرید.این باعث می شود در طول مراسم که ذهنتان به طور همزمان درگیر چندین موضوع است، فراموش نکنید در مکان های مورد نظرتان فیلم و عکس بگیرید.

۱۵. هنگام مشاهده و بررسی تالار عروسی مورد نظرتان با ذهن باز این کار را انجام دهید و تحت تاثیر عکس های اینترنتی آن نباشید. با این کار بعدا می توانید مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

۱۶. مسئول امور مشتریان وظیفه دارد پاسخگوی شما باشد پس با سوال کردن از او می توانید از میزان تجربیات مجموعه درزمینهٔ برگزاری مراسم های اینچنینی، پذیرایی، نوع غذاهای سرو شده و … آگاهی کسب کنید. همچنین می توانند در مورد ایده آل های شما راهنمایی کنند که آیا ممکن است یا خیر.

این نکات ریز و مهم را به یاد داشته باشید

۱۷. فراموش نکنید تالار و محل برگزاری مراسم شما دارای نورگیر مناسب باشد. این مسئله می‌تواند هنگام حضور عکاس و فیلم‌بردار مشکل‌آفرین شود، اگر لوکیشن ها نورگیر مناسبی نداشته باشند. هم چنین جویای این مسئله باشید که تالار تجهیزات روشنایی مانند تجهیزات هوشمند یا گوبو را در اختیار شما قرار خواهد داد یا خودتان باید تهیه کنید.

۱۸. در نظر داشته باشید مهمانانتان از چه مبدائی به مراسم شما می‌آیند. اگر در داخل شهر برگزار می‌شود پارکینگ و دسترسی راحت برایشان فراهم است؟ اگر مسافت بین شهری است و نیاز به سکونت دارد، هزینه هتل‌های اطراف محل عروسی شما و سرویس‌دهی آنان به چه صورت است؟ این‌ها اطلاعاتی است که باید قبل از مراسم فراهم کنید.

۱۹. در مورد شرایط آب و هوایی در روز مراسم آگاهی داشته باشید. معمولاً تالارها خدماتی ارائه می‌دهند که در صورت تغییر وضعیت جوی مشکلی در روند برگزاری مراسم روی ندهد. با این کار می‌توانید مطمئن شوید در صورت وقوع یک وضعیت نامساعد آمادگی لازم رادارید.

۲۰. توجه داشته باشید فضای مناسب برای کارهای شخصی مهمانان فراهم باشد. حفظ حریم خصوصی مهمانان می‌تواند بسیار برای آن‌ها باارزش باشد. این فضاهای خصوصی می‌تواند شامل پارکینگ جداگانه، دستشویی‌های با فاصله از محل مراسم باشد. هم چنین اگر محل برگزاری مراسم در معرض مکان‌های عمومی نباشد بهتر است زیرا ممکن است افراد غریبه از سر کنجکاوی باعث ناراحتی مهمانان باشند.

نکات ضروری در انتخاب و رزرو تالار عروسی و باغ تالار عروسی که معمولا فراموش میشوند.

۲۱. در صورت مشاهده موارد اضافه در پکیج تالار پذیرایی مورد نظرتان سعی کنید در مورد حذف یا جایگزینی آن مذاکره کنید. فراموش نکنید حل شدن این مسائل قبل از امضای قرار داد راحت‌تر است و معمولاً ارائه دهندگان خدمات با روی باز از پیشنهادت شما استقبال خواهند کرد.

22. با تالار در مورد اجرای دی جی از قبل هماهنگ کنید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم نکات مهمی را شرح دهیم که در انتخاب و رزرو تالار عروسی یا باغ تالار عروسی به دلیل داشتن دغدغه های فراوان ممکن است فراموش شوند پس قبل از رزرو محل عروسی لازم حتما این نکات گفته شده را در نظر داشته و حتما چک کنید امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بهترین انتخاب را برای برگزاری مراسمتان داشته باشید.

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین تالار عروسی یا باغ تالار عروسی را پیدا و برای برگزاری مراسم عروسی خود رزرو کنید میتوانید به بخش تالار عروسی و باغ تالار عروسی در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین تالار یا باغ تالار عروسی دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عروسی ای بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز

پیشنهادها برای شما
Unknown column 'adsicon_small' in 'order clause' SQL=SELECT p.id,p.name, p.ads_type, p.featured, p.price,p.created,p.price,p.fullname,p.phone,p.mobile,p.modified,SUBSTR(p.full_text, 1, 80) as full_text, i.thumb, i.standard, c.name as city_name FROM dos_hp_properties AS p LEFT JOIN dos_hp_photos AS i ON i.property = p.id LEFT JOIN dos_hp_prop_city as c on c.id=p.state WHERE p.id='159' AND ((i.ordering=1) or (i.ordering is null)) and (p.published='1') AND (p.approved='1') GROUP BY p.id ORDER BY p.featured DESC,p.publish_down < NOW(), adsicon_small ASC,p.modified DESC LIMIT 0, 7