بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

میخوام شوهر پیدا کنم کجا برم شوهر پیدا کنم خواستگار ندارم چطور خواستگار خوب پیدا کنم این سوال ها ممکن است ذهن دختران مجرد زیادی را مشغول به خود کند. آن ها با دیدن ازدواج دوستان و آشنایان خود این سوال ها را بارها در ذهن خود مرور میکنند. البته بايد به دخترخانم ها اين مسئله را يادآوري کرد که نبايد اجازه دهند نگراني از اين مسئله تمام زندگي و آينده شان را مختل کند. فراموش نکنيد کم نيستند افرادي که اگرچه کمي ديرتر ازدواج کرده اند ولي ازدواج موفقي داشته اند.چگونه شوهر پیدا کنم؟ +راه های موثر جذب خواستگار

انتخاب يک همسر مناسب براي بسياري از جوانان يک دغدغه اساسي است. به خصوص براي دخترخانم ها که شايد قدرت انتخاب کمتري داشته باشند و بايد در انتظار آمدن يک خواستگار خوب بنشينند، ممکن است این مساله نگران کننده هم باشد. دختران زیادی هستند که با وجود داشتن تحصیلات و شغل نتوانستند خواستگار و شوهر مورد علاقه خود را پیدا کنند. در ادامه با سوربان همراه شوید تا برخی از راه های موثر جذب خواستگار و شوهر را با هم مرور کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

از کجا شوهر پیدا کنم؟

دختر باید زمینه دیده شدن و پیدا کردن خواستگار را فراهم کند. یعنی کاری کند که کسانی که او را میپسندند و برای او مناسب هستند او را ببینند و برای خواستگاری او بیایند. برای این کار 4 روش کلی را به شما پیشنهاد میکنیم:

1. در مجالس زنانه فعال، آراسته و با لباس های زیبا شرکت داشته باشید، در بحث ها شرکت کنید و خود را نشان دهید (به اصطلاح دل مادرهای پسر ها را ببرید!)

2. در مکان هایی که آقایان حضور دارند(دانشگاه، محل کار، همایش و ... ) با ظاهر آراسته و با شخصیت و محترم ظاهر شوید. در این جمع ها بدون عرضه کردن خود و سر و سنگین شرکت کنید و فکر خود را عرضه کنید. به این وسیله سعی کنند افرادی که آمادگی ازدواج دارند را جذب می کنید . به مکان هایی بروید که افرادی با سلایق و علایق شما در آن حضور دارند. اگر شما در یک زمینۀ هنری خاص تبحر دارید و دوست دارید همسرتان نیز از هنر سررشته‌ای داشته باشد، بد نیست از اماکن هنری دیدن کنید. این کار هم به شما کمک می‌کند تا به یکی از علایق فردی‌تان برسید و دانشتان را در زمینۀ مورد علاقه‌تان بالا ببرید و هم اینکه امکان آشنایی‌تان با افرادی که با شما تشابهاتی دارند، افزایش می‌دهد.

3. از مراکز همسریابی با اطلاع خانواده کمک بگیرد.

4. از سایت های همسریابی معتبر کمک بگیرید.

چگونه شوهر پیدا کنم؟ +راه های موثر جذب خواستگار 

رفتارهای زنانه موثر برای جذب خواستگار

1. باید در درجه اول یک زن باشید
برخی از دختران، زن بودن خود را فراموش کرده اند. این که تحصیل کنند و سر کار بروند، چیز خوبی است اما متاسفانه برخی از دختران امروز از آن طرف بام افتاده اند! بخشی از زن بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می شود و اینکه مورد حمایت و دوست داشته شدن همسر قرار بگیرند. دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می کنند. آنها با وجود موقعیت های خوب ازدواج، همه درها را به روی خود بسته اند. چرا که تمام زندگی شان را در کار خلاصه کرده اند، آنها می خواهند به همه نشان دهند خودشان از پس کارهایشان برمی آیند و نیازی به ازدواج نمی بینند اما اگر با خود صادق باشند، این نیاز را احساس می کنند. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

2. طرز پوشش مناسب
نوع لباسی که هر فرد می پوشد نشان دهنده نوع اعتقادات و مذهب و شخصیت فرد است. سعی کنید نوع پوشش خود را متناسب با طرز عقایدتان انتخاب نمایید. بر عکس خیلی از دخترها فکر می کنند، هر چه  لباس های متفاوت تر از جامعه بپوشند بیشتر جذاب می شوند، پسران معمولا بیشتر دخترهایی را که به صورت شکیل و متناسب با عرف لباس می پوشند، می پسندند. سعی کنید پوششی را برای خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت واقعی شما باشد.

3. برخورد مناسب
یکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

4. باوقار باشید
بیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

5.  به ظاهرتان بیشتر توجه کنید

منظور ما این نیست که از لباس‌های گران‌قیمت یا جلب توجه‌کننده استفاده کنید. سعی کنید در این مورد حد اعتدال را رعایت کنید. ممکن است آرایش‌های زننده یا پوشش‌های نا‌مناسب موجب شود بعضی از مردان به شما علاقه نشان دهند. اما معمولاً مردی که به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دردسر است، چنین فردی را به همسری انتخاب نمی‌کند. از طرف دیگر، اهمیت ندادن به ظاهر و داشتن ظاهری نامرتب نیز به معنای نجابت نیست. در دین مبین اسلام بارها بر اهمیت پاکیزگی و نظافت تأکید شده است.

چگونه شوهر پیدا کنم؟ +راه های موثر جذب خواستگار

6. از فن بیان غافل نشوید

یکی از مواردی که مخصوصاً در اولین دیدارها اهمیت زیادی دارد، شیوۀ صحبت کردن و به‌طور کلی ارتباط برقرار کردن ما است. ما معمولاً جذب افرادی می‌شویم که با ادب و متانت صحبت کرده و ضمن حفظ حریم‌ها، رفتار گرم و بانشاطی دارند. برای ارتقای سطح مهارت‌های ارتباطی می‌توانید از کتاب‌ها و مقالاتی که دربارۀ مهارت زندگی نوشته شده است کمک بگیرید. البته هنگام مطالعۀ این کتاب‌ها ملاحظات فرهنگی را هم در نظر بگیرید، چون بیشتر این کتاب‌ها ترجمه هستند و ممکن است بعضی از موارد ما در کشور ما کاربرد نداشته باشند. برای مثال، یکی از مواردی که در این کتاب‌ها در رابطه با ارتباط مؤثر به آن اشاره شده، برقراری تماس چشمی به هنگام صحبت کردن است، که در جامعۀ ما هنگام صحبت با نا‌محرم، برقراری تماس چشمی مداوم کار پسندیده‌ای نیست.

7. تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید

یکی از مواردی که موجب می‌شود کسی برای ازدواج با شما پا پیش نگذارد، این است که تکلیفتان با خودتان روشن نیست. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که حجابش را رعایت نمی‌کند و ظاهر و رفتارش نشان می‌دهد که به دستورات دینی اهمیتی نمی‌دهد، اما از طرف دیگر نمازش را به موقع می‌خواند و روزه‌اش را می‌گیرد (حتی در ماه رمضان نیز حجابش را رعایت نمی‌کند). در چنین مواردی، هم افرادی که به اصول مذهبی پایبند هستند، او را فرد مناسبی برای ازدواج نمی‌یابند و هم افرادی که اعتقادات مذهبی ندارند حس می‌کنند که ممکن است با ازدواج با این فرد دچار مشکل شوند. بنابراین به وی پیشنهاد ازدواج نمی‌دهند. این مطلب در مورد همۀ جنبه‌های متعارض شخصیت شما صدق می‌کند.

8. ازدواج را جزو اولویت‌هایتان قرار دهید

تنها اینکه به خودتان بگویید من قصد ازدواج دارم کافی نیست. همان‌طور که برای اولویت‌های دیگرتان مثل کار یا تحصیل وقت می‌گذارید، باید برای ازدواج نیز وقت و انرژی صرف کنید. اگر واقعاً قصد ازدواج دارید، سرتان را بیش از حد به کار‌، درس یا هر چیز دیگری مشغول نکنید. زمانی که در حضور همکاران مردتان اعلام می‌کنید که اولویت اول من در زندگی کارم است، طبعاً آنها هم اولویت‌بندی شما را به هم نخواهند زد. البته لازم نیست شما این حرف را به زبان بیاورید، وقتی اقوام و آشنایان می‌بینند شما وقتی برای حضور در مجالس خانوادگی و دوستانه ندارید، به این نتیجه می‌رسند که حتماً برای تشکیل زندگی مشترک هم وقت ندارید، و اگر قصد معرفی موردی را به شما داشته‌ باشند، از این کار صرف‌نظر می‌کنند.

9. منتظر نباشید تا انتخاب شوید

درست است که گفتیم پیشنهاد ازدواج از طرف دختر معمولاً کار درستی نیست، اما منظور ما این نبود که در صورت مواجهه با یک مورد مناسب منفعلانه برخورد کنید و در حقیقت هیچ کاری انجام ندهید. در این‌گونه مواقع می‌توانید از یک واسطه که البته باید از صداقت و امین بودن وی مطمئن باشید، کمک بگیرید. واسطه می‌تواند شما را به‌عنوان یک مورد مناسب برای ازدواج به فرد مورد نظر یا خانواده‌اش معرفی کند.

چگونه شوهر پیدا کنم؟ +راه های موثر جذب خواستگار

10. از تجربیات دیگران کمک بگیرید

اگر در میان دوستان و اقوام فردی را می‌شناسید که با وجود داشتن شرایطی مشابه با شرایط شما‌، خواستگاران خوب متعددی داشته، می‌توانید از وی کمک بگیرید. در صورتی‌که با این فرد خیلی صمیمی نیستید و دوست ندارید این موضوع را مستقیم با وی در میان بگذارید، می‌توانید در رفتارش دقیق شوید و از کارهای مثبت وی در این زمینه الگوبرداری کنید.

11. زيبايي همه چيز نيست
شايد برخي از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند «زيبايي و وضعيت ظاهري» آنان همه آن چيزي است که پسران در انتخاب همسر آينده خود ملاک و معيار قرار مي دهند. از اين رو با پناه بردن به لوازم آرايشي يا حتي عمل هاي جراحي سعي دارند براي زيباتر شدن تغييري در ظاهر خود ايجاد کنند. اما بد نيست بدانيد که اولا معيارهاي زيبايي نسبي است و از فردي به فرد ديگر متفاوت است، همچنين پسراني که به پختگي رسيده باشند، بيشتر از آن که در زيبايي چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زيبايي هاي رفتاري شما توجه مي کنند.
از سوي ديگر برخي از دخترخانم ها نيز فقط و فقط منتظر خواستگاري خوش تيپ هستند، اگر جزو اين دسته از دخترخانم ها هستيد بهتر است که خيلي در قيد و بند قيافه نباشيد چون قيافه خوب الزاما به معني داشتن شخصيت خوب نيست.

12. وسواس را کنار بگذاريد
محافظه کاري ها و وسواس هاي بي مورد را کنار بگذاريد، اگر خواستگارهايي داريد که حاضر نيستيد حرف هاي شان را بشنويد يا اگر گاهي فاميل و دوستان تان کسي را براي ازدواج به شما معرفي مي کنند اما شما اهميتي نمي دهيد، بايد کمي در نگاه تان تجديدنظر کنيد. شايد يکي از همين موارد بتواند همسر خوبي براي شما باشد.
از آمدن خواستگار نترسيد و چند هفته اي زير نظر خانواده‌ها با خواستگار هاي تان صحبت کنيد و بعد تصميم بگيريد، مشکلات کوچک آدم ها را بهانه نه گفتن نکنيد. فراموش نکنيد که هر کسي با هر شخصيتي هم که باشد، مشکلاتي دارد که مي توان از آنها ايراد گرفت.
مهم اين است که به ويژگي هاي برجسته او نظرکنيد، شما نمي توانيد يک شخصيت بي عيب و نقص را به عنوان همسرتان انتخاب کنيد چون اصلا چنين شخصيتي وجود ندارد. اما سعي کنيد فردي را انتخاب کنيد که بتوانيد با مشکلاتش کنار بياييد و مدام به خاطرش افسرده يا عصباني نشويد.

13. بگویید که توقعی ندارید
از موانع مهم پیش روی ازدواج توقعات بالاست و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند بنابراین با کم کردن این توقعات و بیان این مسئله در موقعیت های مناسب می توانید زمینه ازدواج را ایجاد کنید. همچنین یکی از مواردی که می تواند مانع ازدواج باشد و آقا را از اقدام به خواستگاری منصرف کند موقعیت اقتصادی خوب خانواده خانم است. یعنی آقا این جرات را ندارد که اقدام به ازدواج کند، شما به عنوان یک خانم می توانید سطح توقعات تان را پایین بیاورید و با بیان کردن این مسئله در جمع دوستان و بستگان که انتظارات من برای ازدواج بالا نیست به همه نشان دهید که در ذهن چه دارید تا شجاعت معرفی کردن خواستگار را پیدا کنند.

14. غرور کاذب ممنوع
بعضی مواقع دخترها به اشتباه فکر می کنند هر چه غرور بیشتری داشته باشند بهتر است. در صورتی که پسرها نسبت به این غرور دچار ابهام می شوند و حتی در برخی مواقع از ابراز علاقه خود برای ازدواج امتناع می کنند، زیرا ممکن است فکر کنند دختر قصد ازدواج ندارد و یا به او علاقه ای ندارد در صورتی که ممکن است در واقع دختر نسبت به او علاقمند شده باشد ولی این علاقه را سعی  می کند با حالت تدافعی نشان دهند. پس نوع چهره ما نشان دهنده خیلی مسایل است.

15. با خود مهربان باشید
دختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی برای ازدواج پیدا کند!  دختران باید روی شخصیت خود و به خصوص مهربانی با خود، کار کنند. برخی از دختران امروز به دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان بودن را کم رنگ کرده اند، در صورتی که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می خواهد اما متاسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این صورت مردان فراری می شوند!!!

16. حل روابط گذشته زندگی تان

اگر یکبار دچار شکست عاطفی شده اید، سعی کنید از یک روانشناس یا مشاور کمک بگیرید و آن موضوع را برای خود حل کنید. تا زمانی که درگیر ارتباطات قبلی خود هستید، نمی توانید افراد جدید را به خود علاقمند کنید.

17. تامل کردن برای جواب به خواستگار

اگر گزینه مناسبی به شما معرفی شد، سعی کنید خوب به آن فکر کنید. خیلی مواقع دختر و خانواده اش، با دیدن یک ویژگی منفی جواب رد به پسر می دهند، در صورتی که اگر کمی تامل کرده و زود هنگام پاسخ منفی ندهیم، می توانیم انتخاب بهتری را داشته باشیم. خودشناسی داشته باشید.دخترهایی که ایرادهای زیاد از خواستگارانشان می گیرند و ملاک های کمال گرایانه دارند، از خواستگاران کمتری برخوردار هستند. پس سعی کنید که معیارهایتان را برای انتخاب همسر متعادل نمایید.

18. توکل بر خدا
مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است.  امام صادق علیه السلام  می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.

چگونه زود شوهر کنیم؟

چگونه شوهر پیدا کنم؟ +راه های موثر جذب خواستگار

درهر حال باید در نظر داشته باشید که:

- مردها به دنبال خانم های شایسته، با اعتماد به نفس و بی پروا هستند
مردها انتظار دارند خانم ها آنها را از روی علاقه انتخاب کنند تا اینکه به ناچار و از روی نا امیدی حال چه از نظر مادی و چه از نظر احساسی. مردها می خواهند که شریک زندگی شان آنها را از صمیم قلب دوست بدارد و به او احساس نیاز کند. البته این احساس نیاز نباید باعث از دست رفتن هویت جداگانه شخص شود. مردها به دنبال یک زن فعال و مستقل هستند، خانمی که دوست های خودش را داشته باشد و سرگرمی هایش را خودش انتخاب کنید.

در عوض مردها نیز به زمانی که با شریک دوست داشتنی زندگی شان می گذرانند بها می دهند.

زنها ها تصور می کنند که مردها دوست ندارند که خانمها به آنها نیاز داشته باشند و هیچ مردی برای زمانی که با آنها صرف می کند هیچ گونه ارزشی قائل نیست و فکر می کنند که اگر احساس نیاز خود را به آنها نشان دهند باعث روی گرداندن و در آخر ترک رابطه  از جانب مردها می شوند.

** قابل توجه خانم ها**
مردها به همان چیزی که زن ها از یک رابطه می خواهند، نیاز دارند – یک شریک کامل و همه جانبه- بهترین راه برای جذب مردهای بزرگ و ساختن یک ارتباط شاد و پرطراوت کامل کردن روحیات رفتار خودتان است.

 مردها به دنبال زنی هستند که خواستار رشد فردی، مسئولیت پذیر و دارای حس مالکیت باشد
آقایون به دنبال خانمی هستند که شجاعت خندیدن به کارهای ابلهانه خودش را داشته باشد. زنی را می خواهند که سهم خود را در رابطه ببیند و آن را طلب کند و از نظر احساسی محکم و ثابت قدم باشد. خانمی که بتواند با گذشت زمان شخصیت فردی خود را افزایش دهد، مسولیت پذیر باشد و مسئولیت کلیه رفتارهایش را به عهده بگیرد.

خانم ها تصور می کنند که آقایون تنها به فکر خوشگذرانی هستند و هیچ علاقه ای به رشد رابطه و یا حتی و یا حتی پرورش هویت شخصی شان ندارند. زن ها فکر می کنند که مردها تنها به دنبال خانم هایی هستند که شبیه به زیباترین مدل ها هستند و مواردی نظیر احساسات، مهربانی، علاقه، دوست داشتن و توانایی های شخصی برای آنها هیچ گونه اهمیتی ندارد.

**قابل توجه خانم ها**
مردها در پی زنی هستند که از نظر احساسی عاقل و بالغ باشد. البته باید توجه داشت که بلوغ احساسی به معنای کور کردن تمام احساسات قلمداد نمی شود بلکه به این معناست که شخص بتواند مسئولیت تمام احساسات و رفتارهای خود را قبول کند. برای جلب توجه مردهای واقعی و به وجود آوردن یک رابطه طولانی مدت می بایست یاد بگیرید که مسئولیت کلیه رفتار، حالات، تجربیات و احساسات خود را به گردن بگیرید.

در آخر باید گفت اگر خواستگار ندارید، به خودشناسی برسید و ویزگی هایی که در این مقاله ذکر شده را در خود تقویت کنید. بر خدا توکل کنید و از او بخواهید بهترین موقعیت را در بهترین زمان برایتان فراهم کند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(34 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:
  • شادی جمعه, 05 شهریور 1400

    سلام دختر ۲۷ ساله هنوز خواستگار ندارم

  • ناشناس يكشنبه, 17 اسفند 1399

    من ۲۲ سالمه سه تا خواستگار دارم اما نمیدونم کدوم

  • پیران ورناصری يكشنبه, 19 بهمن 1399

    نظر من عقد عادی باشد بدون مراسم عروسی سه سال بعد عقد دائم می شود با تفاوقی

  • دکتر سمیه چهارشنبه, 08 بهمن 1399

    لطفا به پسرا بگید وقتی میان خاستگاری این حرف های کوبنده را نزنن 1- چرا بیمه رد نکردی؟حیف شد 2- چرا رسمی نیستی آخه مامانم گفت رسمی هستی!! 3- ببین من خیلی امروزیم با خانم ها راحتم دست میدم(مصاحفه) پارتی ام میرم 4- دیگه الان همه مشروب میخورن... ا وا تا حالاندیدی وای شما خیلی بومی هستین .....اصن.....تو ازدواج که اولش اینه و اخرشم هنوز معلوم نیست چیه.

  • صدف اسلامبن دوشنبه, 08 دی 1399

    سلام دختر 23 ساله هنوز خواستگار ندارم

  • شکوفه افضلی سه شنبه, 28 مرداد 1399

    خواستگار میخوام زودتر.

    پاسخ مدیر:

    ایشالا شخص مناسب پیدا بشه و خوشبخت بشین.

  • محدثه چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1399

    خواستگار کم

  • neda جمعه, 24 آبان 1398

    من میخام شوهر کنم خواستگارهم دارم ولی مامانم دست رد میزنه ب همه

  • سودابه دوشنبه, 13 آبان 1398

    سلام واقعا خوب بودن من چه طوری روابط عمومیم بالا ببرم

  • مهسا جمعه, 18 مرداد 1398

    من 37 سالمه . ارشدبرق دارم و چندین سال سابقه کار. ولی تو مجالس زنانه سرحال حاضر نمیشدم .چون همش مشغول درسخوندن بودم . اضافه وزنم پیداکردم بخاطرساعات کاری زیاد و درس خوندن . ولی صورت قشنگی دارم . میدونم ضعف ازخودمه . الان فهمیدم چرا تابحال ازدواج نکردم . مسلما وزنم باید ایده ال باشه واعصاب ارامتری داشته باشم .

  • مهری يكشنبه, 30 تیر 1398

    چطوری باید شوهر کرد

  • شیلا سه شنبه, 25 تیر 1398

    عالیییی

  • من جمعه, 17 خرداد 1398

    سلام ببخشید میشه دوستانی که گفتن خواستگار زیاد دارن دلیلشو از نظر خودشون بگن

  • ‌رها شنبه, 04 خرداد 1398

    من برام‌ خواساتگار‌ زیاد‌زیاد‌ هست‌که‌ دیگه‌ مامانم‌ بهم‌ میخن‌ ولی‌ مامانم‌ میگه‌ اول‌درس‌ بخون‌ بعد‌ عروسی‌

  • نسترن دوشنبه, 20 اسفند 1397

    برای پیدل کردن شوهر یه چیزی نیست که هر موقع بخواهیم باشه هر کسی یک روزی داره واسه ازدواج و وقتی فرد پخته تر میشه خواستگارای بیشتری داره

  • ارغوان پنجشنبه, 11 بهمن 1397

    راههاي پيدا كردن خواستگارتون خیلی خوب بودند. من خیلی دلم شوهر میخواد. اما واقعا کسی نیست

    پاسخ مدیر:

    ارغوان عزیز با توجه به شرایط اقتصادی متاسفانه الان تمایل برای ازدواج خیلی کم شده و شما تنها نیستید.

  • ثنا شنبه, 17 آذر 1397

    خیلی خوب میشه شوهر پیدابشه

  • ثنا شنبه, 17 آذر 1397

    خیلی خوبه شوهر پیدابشه

  • اليسا پنجشنبه, 15 آذر 1397

    خيلي خوب بود ولي من خاستگاري زياد دارم اااا ممنون

  • سارا چهارشنبه, 30 آبان 1397

    الهی همه جوونا خوشبخت بشن

  • نازلی شنبه, 03 شهریور 1397

    وقتی جامعه پر شده از مرد ولنگار و معتاد و هرزه..... تعداد مردانی که مورد پسند دختران برای ازدواج هستند اونقدر کاهش پیدا می کنه که دختران ایده آل هم تا چهل سالگی تنها می مونن

  • سمانه جمعه, 26 مرداد 1397

    نظر شما ...خیلی متن خوبی بود

    پاسخ مدیر:

    مرسی از شما سمانه عزیز

  • مریم چهارشنبه, 08 فروردين 1397

    حالا مگه ازدواج کردن مهمه؟ اون زمون گذشت

  • صبا يكشنبه, 05 فروردين 1397

    دهه 60 ها که همه چیزشون داغون بوده اینم روش

  • سحر شنبه, 26 اسفند 1396

    خب من نمیدونم چرا بعضیا که همه چیشون خوبه هنوز ازدواج نکردن علی الخصوص دهه 60ا

  • سحرناز جمعه, 18 اسفند 1396

    بسیار عالی و کامل بود ممنون