بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بعد از اتمام یک رابطه همیشه یک نوع حس دلتنگی به وجود می آید که افراد جای خالی شخص دیگر را به شدت حس میکنند و این جای خالی آنها را آزار میدهد در نتیجه در صدد برگشت رابطه بر می آیند.اما چگونه؟ چطور شخصی که یکبار از زندگیمان رفته را دوباره به خود جذب کنیم و در رابطه برگردانیم و رابطه را حفظ کنیم؟ و آیا اینکار درست است؟
تکنیک هایی که در ادامه میخوانید تنها زمانی کاربرد دارند که هنوز یک پیوند هرچند ضعیف بین شما و دختر مورد علاقه تان باقی مانده باشد . اما چطور بدانم هنوز پیوندی میان ما وجود دارد ؟

چطور عشقم را برگردانم؟

(نشانه های وجود ارتباط ضعیف)

1.  اگر زمانیکه با هم رودر رو میشوید یا شما را میبیند عصبانی میشود یا از رودر رو شدن و در مسیر شما قرار گرفتن اجتناب میکند خیلی عجیب است ولی یعنی هنوز به شما حس دارد.
2. هنوز با هم حرف میزنید چون همکار هستید یا همکلاسی هستید.
3. پیام میدین جواب میده حالا اینکه چطوری جواب میده مهم نیست.

(توجه کنید)

اگر میخواهید رابطه ی قبلی خود را برگردانید باید بدانید به صبر و پشتکار زیادی نیاز دارید . متاسفانه ساختن دوباره ی یک رابطه ی از دست رفته کار بسیار مشکلی ست و نیاز به از خودگذشتگی و صبر و تحمل زیادی دارد . از این رو دو نکته را در نظر بگیرید . اول اینکه ممکن است علیرغم تمام تلاش های شما دختر مورد علاقه تان هرگز برنگردد و هیچ کدام از تلاش هایتان نتیجه ندهد . دوم اینکه توجه کنید ایا رابطه ی شما ارزش دارد تا برای برگرداندن آن تلاش کنید ؟ یا مشکل شما جدی تر از این هاست و حل شدنی نیست ؟

اگر فکر میکنید رابطه ی خوبی داشتید و الکی خراب شده و اشتباهاتی که انجام شده قابل گذشت و حل کردنه اینکه سعی کنید طرف رو برگردونید کار بدی نیست اشتباه هم نیست و اینکه شما پا پیش بذارید خوبه.

وضعیت آینه

زمانیکه تازه از یک رابطه بیرون آمده اید (کمتر از 3 ماه ) دختر مورد علاقه ی شما در وضعیت روحی و روانی بسیار نامساعدی ست . به همین دلیل شما باید تمام راه حل های منطقی را کنار بگذارید در این حالت وضعیتی به نام آینه پیش می آید . یعنی در دور باطلی از عمل های منطقی از سوی شما و عکس العمل های غیرمنطقی از سوی او گیر می کنید .

وضعیت آینه یک وضعیت روانشناسی هست که در اون هر دوی شما مرتب احساسات و عکس العمل های مشابه دارید یعنی مثل یک حلقه از حوادث هست که در اون شما یک عملی انجام میدین دختره یک عکس العملی انجام میده که در نهایت باعث ایجاد دلخوری و درد دوطرفه میشه . و مدام این عمل که عمدتا از سمت شما منطقی و از سمت دختره غیرمنطقیه تکرار میشه . چون دختره در وضعیت احساسی عادی نیست و پاسخ هاش هیجانی و احساسی هست . وضعیت روانی دخترا در چنین مواقعی پیچیده تر از شماست . چون شکست های احساسی مستقیما روی تمام خودشناسی دختره مخصوصا اگر جوون باشه تاثیر میذاره و اون نه فقط با یک شکست احساسی داره کنار میاد بلکه از اول داره خودشو ریست میکنه از لحاظ احساسی تا بفهمه مشکل چی بوده یا چرا این اتفاق افتاده

اگر تکنیک ها و رفتارها و روش های شما  درست نباشه ….
دختره برمیگرده ولی هیچ وقت اونی نمیشید که قبلا بودید
دختره برمیگرده ولی این دفعه بدتر جدا میشید و دیگه کاملا از هم پاشیده میشه همه چی
برمیگرده ولی خیانت میکنه ، ازار اذیت میکنه انتقام میگیره برمیگرده ولی خوشحال نیست و …..
در نتیجه اینکار عملا مثل این میمونه که وارد جنگ شده باشید .

چگونه سکه را به روی زیبای آن برگردانید؟

باید کاری کنید که افکار و احساساتش نسبت به شما فیلتر شود . باید کاری کنید آن احساسات مثبت و زیبا برگردد .هر رابطه ای مثل سکه دو رو دارد عشق و نفرت . باید کاری کنید این سکه دوباره به روی خوشگلش برگرده.

قانون اول : no contact rule

این قانون نتیجه ی منطقی chewing up  در علم نبرد ارتش است . زمانیکه شما میدانید اگر جلو برید میبازید یا به اصطلاح جویده میشوید . اصلا نباید جلو بروید و باید هرگونه ارتباطی را کنار بگذارید .

ممکنه فکر کنید نه اینکه تماس نداشته باشیم بده . الان میره با یکی دیگه بدتر از دستش میدم . اما در واقع اینکه باهاش تماس برقرار کنید باعث میشه بره و باعث میشه بدتر وارد یه رابطه ی اشتباه بشه تا ثابت کنه دیدی من تنها نموندم . یا دیدی من خواستنیم .
اما اگر تماس برقرار نکنید اون منتظر میشه. نکته ی طلایی اینه که انتظار همیشه جایزه رو شیرین تر میکنه.
در واقع علت این تماس برقرار نکردن این هست که شما نیاز دارید که دختره دیگه بهتون فکر نکنه . ممکنه بگید ااااا نمیشه که . در واقع تمام افکاری که دختره داره در حال حاضر منفیه شما نیاز دارید که یکم کمتر به شما فکر کنه و وسواس فکریش کمتر شه . که خوبه . پس فاصله بگیرید و زمان بدید اما زیاد زمان ندید در حد معقول بین 3 روز تا یک هفته

این دوران کوتاه بدون تماس برای همینه برای اینکه خودتونو تو اون رابطه ای که بودید بییشتر بشناسید و بهتر بشناسید

در دوران جدایی بهتر شوید

در دوران وقفه و جدایی روی خودتان کار کنید به ورژن بهتری از خودتان دست پیدا کنید . خودتان را به چالش بکشید و از نظر ذهنی ، معیشتی ، کاری ، تحصیلی و … پیشرفت کنید .

تو دوران وقفه نباید به دختره زنگ بزنید یا تماس برقرار کنید برای اینکه از فکرش بیایید بیرون و بتونید خودتونو نگه دارید میتونید یه کار جدید امتحان کنید یه چیز جدید به زندگیتون اضافه کنید یه سرگرمی جدید امتحان کردن یه ورزش جدید (لطفا ترجیحا این چیز جدید مخدر جدید سیگار جدید و طعم قلیون جدید نباشه
در کل چرا اصلا باید اینکار رو بکنیم ؟؟ خیلی بهتره در دود سیگار و قهوه غرق شیم و احساس شکست عشقی کنیم . !! نکته اینه که شما در زندگی زناشویی آیندتون حتما به مشکل برخواهید خورد حالا بزرگ یا کوچیک اگر الان نتونید برای اینکه زندگی یا عشقتونو برگردونید و نگه دارید تلاش کنید اگر الان نتونید روی خودتون کار کنید و تغییر کنید . هیچ وقت دیگه نمیتونید برای یه زندگی بجنگید . و خبر بد اینه که زندگی از این مدلاست که باید بجنگی تا بمونه

چطور عشقم را برگردانم؟

قانون flanking attraction maneuvers

این قانون باز یک قانون نظامی هست . در این روش شما بدون اینکه مشخص باشد قصد و نیتی دارید حواس دشمن را به خود اما در نقطه دیگری از کارزار به خود جلب میکنید . در واقع شما طوری حواس دشمن را به خود جلب میکند که او فکر میکند خودش شما را یافته است.

بهترین کار استفاده از دوستان مشترک و شبکه های اجتماعی هست .
از خودتون عکس هایی منتشر کنید که دوست دارید یه جوری برسه دست دختره .
یا حرفایی که دوست دارید دختره بدونه .
این تاکتیک خیلی خیلی موثره در واقع باعث میشه یا حرص دختره دربیاد یا اینکه دلش خیلی تنگ بشه .
مثلا :
به یکی از دوستای مشترکتون بگید اینا رو بهش بگه
” دیشب فلانی رو دیدم . خیلی حالش خوب بود . راجع به تو پرسیدم گفت که تموم کردین . ولی گفت حیف شد از دستش دادم خیلی دختر خوبی بود . خیلی ناراحت شدم چی شده ؟ چرا تموم کردین (مثلا نمیدونه )”
فقط دقت کنید این باید یه طوری باشه طرف نفهمه که از ظرف شماست .
مثلا اینکه عکس پروفایلتونو بردارید یه قلب شکسته بذارید ضایع ست.
یا اینکه بهش حرفای فیلسوفانه فوروارد کنید از کانال های مختلف چیپه . مستقیم نباید باشه یه طور که انگار شما اصلا خبر نداری.

شایعه کنید که با شخص دیگری ارتباط دارید.

این روش زمانی جواب میدهد که دختر مورد علاقه ی شما به شدت حسود باشد . در این صورت فقط کافیست از طریق دوستان مشترک خود شایعه کنید که با دختر دیگری در ارتباط هستید . این کار حسادت او را تحریک میکند ولی کمی خطرناک است چون ممکن است درهای جهنم را نیز به روی شما باز کند و شما آن روی دختر مورد علاقه تان را ببینید . این روش از یه جهت هم خوبه . میفهمید هنوز تو دل دختره جا دارید یا نه . هنوز عاشقت هست یا نه . حسودی کردن و باز پس گرفتن چیزی که احساس مالکیت روش داریم و فکر میکنیم برای ماست یه عکس العمل طبیعی هست . فرض کنید یه تیکه زمین دارید و روش کار کردید در یک بازه ی زمانی . حالا یکی از راه رسیده صاحبش شده . اگر براتون مهم باشه میرید پس میگیرید . اگر مهم نباشه یا فکر کنید ارزش جنگیدن نداره یا خطر جنگیدنش بیشتر از از دست دادنش هست خوب ول میکنید . کلا در حالت دوم شما در از نظر علاقه مندی وضعیت پایین تری نسبت به حالت حسودی دارید پس اگر چنین شایعه ای درست کردید و دخرته اصلا حسودی نکرد و یا زنگ نزد چند تا حرف بهتون بزنه یعنی دوستون نداره دیگه تموم شده رفته

بعد از "دوران وقفه" با او از احساساتتنان بگویید.

با او تماس بگیرید و حرف بزنید و از احساساتتان صحبت کنید . او را به یک کافه دعوت کنید تا بتوانید رو در رو با او صحبت کنید . دو موضوع را در صحبت های خود  رعایت کنید . اول : طوری حرف نزنید که گویی برایتان مهم نیست و گویی در تمام این مدت هیچ احساس دلتنگی نکرده اید و هیچ سختی و ناراحتی را تحمل نکرده اید . دوم : طوری حرف نزنید که گویی در تمام این مدت از شدت دوری در حال مرگ بوده اید و با احساس بیچارگی و ضعف نیاز دارید که او برگردد . و دقت کنید که نباید دوباره مکالمه تان به این سمت پیش رود که همه ی آنچه اتفاق افتاد تقصیر من بود یا تقصیر تو بود یا چرا فلان کار را کردی و ….

خیلی صادقانه راجع به احساساتتان حرف بزنید و سعی کنید مشکلات را دقیقا مشخص کنید و از او بخواهید که روی حل مشکلات تمرکز کند نه روی جدایی .

یک مکالمه ی درست داشته باشید مکالمه ای که راجع به زندگی و درس و کار و … نباشه راجع به احساساتتون باشه
صادقانه راجع به اینکه اصلا چرا اینطوری شد
حالا چطوری درستش کنیم .

مهربانی کنید.

بعد از دوران وقفه اگر همه چیز خوب پیش رفت و در قرار اول دوباره توانستید دل او را به دست آورید . بعد از آن با او مهربان باشید به او توجه کنید . این مهربانی ها اعتماد او را دوباره احیا میکند و کدورت ها را از بین میبرد و رفتار او به زودی تغییر خواهد کرد .

میگن مهربانی رو کرها میشنون و کورها میبینن . همین رو در یاد داشته باشید .

منبع: سایت inrels



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز