بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در تمام ازدواج های ناموفق نکاتی وجود دارد که همه ی ما برای داشتن زندگی ایده آل باید بدانیم. این نکات شامل درسهایی است که باید از این نوع زندگی ها بگیریم. این موضوع طبیعی است که ما ترجیح میدهیم از افرادی که در زندگی خود موفق هستند مشورت بگیریم اما باید بدانیم که کسانی که در زندگی مشترک شکست خورده اند، همان افرادی هستند که مشکلات روابط دو طرفه را از نزدیک حس کرده و در این زمینه اشتباهاتی بزرگ را مرتکب شده اند و میتوانند تجربیات خود را در رابطه با برخورد با مشکلات در اختیارما قرار دهند. این افراد همان هایی هستند که می‌توانند درسهایی مهم و کاربردی را برای ازدواجی موفق به ما بیاموزند. درادامه همراه ما باشید تا از توصیه‌های این افراد بهره مند شویم.

از ازدواج های ناموفق درس بگیریم!

تنها عشق برای زندگی مشترک کافی نیست

همه انسان‌ها دوست دارند با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنند؛ اما این به این معنا نیست که حتما پایان خوشی خواهند داشت. در زندگی واقعی فقط عشق کافی نیست و شکست‌های بسیاری در ازدواج، به این دلیل رخ می‌دهد. افراد مطلقه توصیه می‌کنند، با فردی ازدواج کنید که برای او احترام بسیاری قائل بوده و طرز فکر مشابهی با او دارید؛ زیرا ازدواج موضوعی موقتی نیست و نیاز به دلایل محکم تری علاوه بر عشق و دوست داشتن دارد.

تلاش‌های بی فایده برای تغییر دادن افراد

یکی از مهم ترین فاکتورهای ازدواج‌های موفق، پذیرفتن افراد می‌باشد. اگر با هدف تغییر دادن همسرتان با او ازدواج می‌کنید،‌ بدانید که ازدواج نا موفقی خواهید داشت. تغییردادن افراد تا حدودی امکان پذیر است؛ اما گاهی اوقات ما برای تغییر باورها و عقاید افراد تلاش می‌کنیم، که کاملا بی فایده است.

از ازدواج های ناموفق درس بگیریم!

کمی‌فاصله لازم است

برخی از افراد تصور می‌کنند هر چه بیش تر در کنار همسر خود باشند، روابطی بهتر و عاشقانه تر خواهند داشت؛ اما این طور نیست، افرادی که مدام در کنار هم هستند، زمانی برای رسیدگی کردن به فعالیت‌های شخصی خود نخواهند داشت و در نتیجه روابط آنها از هم می‌پاشد. همیشه کمی‌فاصله، برای داشتن روابطی بهتر و عاشقانه تر لازم است.

مطرح کردن مشکلات و برطرف کردن سوء تفاهم‌ها

بسیاری از ما تصور می‌کنیم برای داشتن روابطی بهتر، نباید مشکلات خود را با همسرمان در میان بگذاریم. این یک اشتباه بزرگ است و موجب از هم پاشیدن روابط خواهد شد. به طور مثال گاهی اوقات برخی خانم‌ها تصور می‌کنند شوهرشان توجه کافی به آنها نمی‌کند، در این گونه مواقع بهتر است هر چه سریع تر این مشکل را با همسرتان در میان بگذارید و به او بگویید که چنین حسی دارید. مطرح کردن این مشکلات بسیار بهتر از ساکت ماندن است. یکی از نتایج مطرح نکردن این مشکلات‌، به وجود آمدن شک و تردید و سوء ظن است و این بدترین اتفاق ممکن در یک زندگی مشترک می‌تواند باشد.

شما محکوم به تحمل کردن شرایط بد نیستید!

آیا شوهرتان با شما بدرفتاری می‌کند؟ در رابطه خود دارای مشکلات هستید؟ زندگی مشترک مطابق با خواسته‌هایتان نیست؟ مشکل هر چیزی که باشد، شما مجبور به تحمل کردن شرایط نیستید. خانم‌ها ترجیح می‌دهند تحت بدترین شرایط زندگی کنند؛ اما تن به طلاق ندهند. برای داشتن ازدواجی موفق و روابطی پایدار، حتما برای حل مشکلات اقدام کنید و یا اگر مشکلات قابل حل نیستند، تصمیمی‌جدی تر بگیرید.

منبع:مجله کیوی



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز