بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چه زمانی به عشقمان ابراز علاقه کنیم و جواب دوستت دارم را چگونه بدهیم؟

ابراز علاقه در رابطه میتواند تاثیر بسار زیادی بر رفتار طرفین بگذارد. این تاثیرات میتوانند مثبت یا منفی باشند که این موضوع را زمان ابراز علاقه تعیین میکند.
اگر شما هم دوست دارید بدانید مناسب ترین موقع برای ابراز عشق به همسرتان کی هست در ادامه این مقاله با سوربان همراه باشید.


بهترین زمان ابراز علاقه در رابطه کی هست؟


اما آیا واقعا فرقی داره کی بگیم این جمله رو؟؟؟؟بیان عشق و احساسمون به کسی که دوسش داریم یه ارزش ویژه‌ای به رابطمون میده اما در عین حال افشای این راز مارو آسیب پذیرتر و حساس‌تر میکنه و ممکنه طرف مقابلمون رو هم معذب کنه مخصوصا اگر دیدش با ما فرق داشته باشه.

تو این زمینه توصیه‌های مختلفی وجود داره توصیه‌هایی شبیه به اینها:

-باید حداقل ۵ جلسه باهم ملاقات داشته باشید

-حداقل دو ماه از رابطه‌تان گذشته باشد

-زیاد برای گفتنش صبر نکنید

-قبل، بعد و حین رابطه جنسی نگید دوستت دارم

-زمانیکه احساسات به شما غالب شده و نمیتونید منطقی فکر کنید این جمله رو به زبون نیارید

-از این جمله بعنوان پاداش به شریک عاطفیتون استفاده کنید

-هیچ وقت شما اول این جمله رو نگید و فقط زمانی شما هم در جواب بگید دوستت دارم که زمان زیادی از رابطه تون گذشته باشه.
همه این مثال‌ها حاکی از این هستن که زمان گفتن جمله دوستت دارم خیلی مهم و تاثیر گذاره. اما آیا زمان مهمتر از صداقت هست؟ یه توصیه دلچسب‌تر هم هست که میگه فرمول دقیقی برای محاسبه بهترین زمان برای گفتن دوستت دارم وجود نداره و هر موقع عشق رو حس کردید به زبون بیاریدش بدون اینکه بخواید خیلی نگران زمان باشید.

اما منظور از زمان چیست؟

زمان مفهومی فراتر از بیان یک لحظه خاص است اینکه چه زمانی در یک رابطه باید گفت دوستت دارم یعنی چه مدت، هر چند وقت یکبار و چقدر عمیق باید این جمله رو گفت! خب مسلما اگر خیلی با سیاست و حساب شده برای بروز این احساس عمل نکنید، مشکل خیلی بزرگی در رابطه بوجود نمیاره حتی گاهی باعث اعتماد آوری هم ممکنه بشه اما منطقی بنظر نمیرسه که بعد از یه مدت خیلی کوتاهی از آشنایی بخواید این جمله رو بگید چون بوجود اومدن یه عشق عمیق نیاز به زمان داره. زود و بدون فکر گفتن اون بیشتر این حس رو به طرف مقابلتون میده که در مورد رابطه خیلی جدی نیستید. البته دوستت دارم معنی و مفهوم های مختلفی داره مثلا وقتی تو نگاه اول عاشق شدید و بعد از یه مدت خیلی کوتاهی بگید دوستت دارم در واقع حس اون لحظه‌تون رو بیان کردید یعنی تمایل زیادی دارید که رابطه تون رو عمیق‌تر کنید در واقع دوستت دارم در این حالت بیانگر وجود یک پتانسیل بالا برای عمیق شدن رابطه است و این رو نشون نمیده که همین الان شما در یک رابطه جدی و عمیق هستید.

در یک عشق واقعی اعمال و رفتار افراد که که نقش اصلی رو بازی میکنه نه کلمات. دلایل زیادی وجود داره که بعضی ها ترجیه میدن به زبون نیارن که شریک عاطفی شون رو دوست دارن اما این اصلا به معنی عدم وجود علاقه نیست. شاید اگر پدرهای ما بعد از ۳۰ سال زندگی از مادرهامون بپرسن دوستم داری اونها از شنیدن این سوال جا بخورن و جوابی شبیه به این بدن من ۳۰ سال برات غذا درست کردم، ۳۰ سال لباساتو شستم، بچه‌هاتو بزرگ کردم حالا تازه ازم میپرسی دوستت دارم؟! فکر کنم دوستت داشته باشم…..

بهترین زمان ابراز علاقه در رابطه کی هست؟

آدم‌‌ها درسرعت پیشرفت رابطه و تمایل ابراز احساسات متفاوت هستند

زمانیکه یه نفر به عشقش میگه دوستت دارم و طرف مقابلش گیج میشه یا مات و مبهوت میمونه به این خاطر نیست که دوسش نداره یا اونها یه مشکل بزرگی تو رابطه شون وجود داره، این عکس العمل بخاطر وجود یک تفاوت هست. تفاوتی که دو جنبه داره تفاوت در سرعت پیشرفت و ریشه دار شدن رابطه و تفاوت در میزان تمایل به بیان احساسات. آدمای مختلف سرعت عمیق شدن عشقون و میزان تمایلشون به ابراز احساساتشون متفاوت هست. البته این تفاوت در سرعت به معنی تفاوت در میزان تعهد نیست.

مردها زودتر میگن دوستت دارم یا خانم‌ها؟

مطالعات نشان میدن مردها بیشتر تمایل دارن عشقون رو بیان کنن و همینطور وقتی از شریک عاطفیشون میشنون که دوستشون داره بیشتر خوشحال میشن. طبق یک تحقیق مردها بطور میانگین بعد از ۸۸ روز به شریک عاطفیشون میگن دوستت و خانم ها بعد از ۱۳۴ روز.

ویژگی‌های شخصیتی در زمان بروز عشق و احساس تاثیر میذاره

افراد خجالتی ترجیه میدن دیرتر از افراد رک و بی‌پروا عشقشون رو بروز بدن حتی اگر میزان عشق و علاقه شون به یک اندازه باشه و اکثرا ترجیه میدن با رفتار عشق و علاقه شون رو نشون بدن و طرف مقابلشون هم این رو خودش متوجه بشه.

بهترین زمان کِی هست؟

بنابراین با توجه به تمام این نکات بهتر و تاثیرگذارتره زمانی بروز بدید که عاشقش شدید که طرف مقابلتون هم همین به همین میزان این حس رو داشته باشه و آمادگی بیانش رو هم داشته باشه. البته به این معنی نیست که عشقتون رو بخواید پنهان کنید چون کسی که دوستش دارید برای عمیق شدن رابطه سرعتش از شما کمتره، باید منطقی برخورد کنید و زمانی که نشون دادید دوستش دارید انتظار نداشته باشید دقیقا همون میزان عشق رو دریافت کنید. بهش زمان بدید تا عشق و علاقه ای که بینتون ایجاد شده براش جا بیفته و جایگاه اصلیشو به دست بیاره.

جواب دوستت دارم رو چطور بدیم؟

قانون و قراردادی وجود نداره که در جواب “دوستت دارم” بگید “منم دوستت دارم” بهتره اول از احساس خودتون مطمئن شید، مطمئن شید عاشقش هستید یا خیلی ازش خوشتون میاد بهتره بخواید که بهتون زمان بده تا بیشتر و بهتر همدیگرو بشناسید و یا اینکه یه جورایی ابراز علاقه کردن رو فعلا به تعویق بندازید.

کلام آخر

واقعا مهم نیست که کی اول میگه دوستت دارم یا کی بیشتر میگه، یا اینکه چندمین نفری هستید که وارد زندگیش شدین مهم عمق و نحوه پیشرفت رابطه تون هست. در خیلی از موقعیت‌ها بهترین جواب برای بیان عشق این باشه “حس میکنم عاشقت شدم اما هنوز نمیتونم بهت بگم که چقدر عشقم عمیقه تا وقتیکه زمان بگذره و بهترو بیشتر همدیگرو بشناسیم

منبع: رادیو عشق



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز