بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ما اینجاییم تا با آموزش و یادآوری راهکارهایی کوچک اما بسیار مهم شما را به یک زن یا دختر نمونه که هر مردی آرزوی ازدواج با او را دارد تبدیل کنیم. پس با سوربان همراه باشید و اگر با قسمتی از این مقاله موافق یا مخالف بودید در نظرات به ما اعلام کنید تا دیگر خوانندگان از آن ها هم بهره مند شوند.

اگر به دنبال راهکارهایی برای تبدیل دوست پسر به شوهر هستید اصلا خجالت نکشید! وقتی به طور واقعی کسی را دوست داشته باشید، طبیعی است که تمایل داشته باشید با او ازدواج کنید و بقیه روزهای عمرتان را با عشق سپری کنید. ولی چطور باید چه رفتاری نشان داد که او به شما را به عنوان همسر آینده خود در نظر بگیرد و در نهایت از شما خواستگاری کند؟

ما اینجاییم تا با آموزش و یادآوری راهکارهایی کوچک اما بسیار مهم شما را به یک زن یا دختر نمونه که هر مردی آرزوی ازدواج با او را دارد تبدیل کنیم. پس با سوربان همراه باشید و اگر با قسمتی از این مقاله موافق یا مخالف بودید در نظرات به ما اعلام کنید تا دیگر خوانندگان از آن ها هم بهره مند شوند.

تبدیل دوست پسر به شوهر

راهکارهایی راحت ولی مهم برای تبدیل دوست پسر به شوهر

 

خودتان را دوست داشته باشید

خودتان را دوست داشته باشید و به سلات روحی و جسمانی خود اهمیت بدهید. غذای سسالم بخورید، ورزش کنید و زنانگی خود را با هر سیاستی که دارید حفظ کنید. پوشیدن لباس های تمیز هم تاثیر بسیاری دارد. مطمئن باشید که طرف مقابل اولین نفری است که این تغییرات را میبیند و در ذهن خود از شما به عنوان  زنی جذاب، با اعتماد به نفس و زیبا یاد خواهد کرد که خودش را دوست دارد.

 

بحث و دعوا نکنید

جر و بحث در رابطه ها عادی است اما گاهی زمان های سختی در زندگی شما ایجاد می شود که باعث ناراحتی هر دو طرف می گردد. او در این زمان ها همسری می خواهد که درکش کند و بتواند در کنار سختی های بعد از ازدواج با او همراه باشد. پیش از هر دعوا و مشاجره نفس عمیقی بکشید و احساسات خود را مهار کنید. با این آرامش، شرایط را مدیریت می کنید و اگر مقصر بودید، اشتباه خود را قبول کنید و عذر بخواهید، با این کار به او یاد می دهید که او هم اشتباهات خود را بپذیرد و از شما دور نشود.

 

اعتمادتان را به او نشان دهید

گاهی سخت است که نا امنی ها را نادیده بگیرید و به هرکسی اعتماد کنید اما اگر می خواهید که این رابطه به نتیجه برسد، باید برای او این امکان را آماده کنید که اعتماد شما را به خود احساس کند. به حرف هایتان پیابند باشید، تا او هم همین کار را برای شما انجام دهد و اگر او متقابلا به تعهدات خود عمل نکرد و از اعتماد شما سوء استفاده کرد، بدانید فرد مناسبی برای ازدواج نیست.

 

احساس خوبتان را به او بگویید

هرکسی دوست دارد به آغوش کشیده شود، بوسیده شود و توسط شریک زندگی خود مورد تمجید قرار بگیرد. طرف مقابل گاهی باید ظرفیت انجام کارهای رمانتیک را در شما ببیند، برای مثال وقتی به خود رسیده است، از ظاهرش تعریف و تمجید کنید و یا این که بگویید از ارتقای شغلی اش خوشحالید و توجه خود را به او نشان دهید.

 

متشکر باشید!

حتی اگر در را برای شما باز می کند با یک لبخند از او تشکر کنید. او به دنبال زنی می گردد که مجبت کردنش را ببیند و قدردان باشد. به او بگویید که کوچک ترین کارها و تلاش او هم برای شما قابل تقدیر و احترام است.

وفادار باشید

اگر انتظار تعهد دارید، باید خودتان هم به رابطه با او وفادار باشید. رابطه شما باید در اولویت باشد؛ کسی را جایگزین او نکنید و در عمل بگویید که چقدر به او و رابطه تان متعهد هستید.

 

خیلی هم نباید بهم بچسبید!

اکثر مردها احتیاچ به زمان هایی برای تنها ماندن دارند، حتی بیشتر از زن ها به این تنهایی نیاز دارند اما ما نباید طوری رفتار کنیم که آن ها برای تنها ماندن از ما اصرار یا خواهش داشته باشند و به این موضوع آگاه باشید تا ببینید که او چگونه از شما قدردانی می کند.

 

در زمینه مالی از او انتظار نداشته باشید

این موضوع بسیار مهم است که مردی شما را انسان نیازمند یا وابسته از لحاظ مالی ندانند. گاهی از مردها از ازدواج فرار می کنند و دلیل آن هم از دست دادن پول هایشان است و بسیار دیده شده که مردها هم به خاطر ولخرجی درخاست طلاق می دهند.

 

درست انتقاد کنید

مردها سعی دارند با انتقاد کردن از مسائل به شما بگویند که می توان از ابعادی دیگر هم به موضوعات فکر کرد و گاهی هم با این کارها می خواهند  راه حل هایی را به شما نشان دهند و شما هم باید یاد بگیرید که چگونه انتقاد کنید و چگونه در برابر انتقاد او واکنش دهید.

 

زمان مناسب برای جدی بودن را بدانید

هیچ چیز برای یک مرد بدتر از این نیست که شریک زندگی اش در هیچ موضوعی او را جدی نگیرد. یک موضوع کاملا جدی، موضوعی است که واقعا مهم است و اگر باز هم توانایی جدی گرفتن موارد پر اهمیت را ندارید، او به این فکر می کند که خودش هم برای شما جدی نیست.

 

بهانه گیر نباشید!

گاهی بهانه جویی های پی در پی و بی مورد باعث مشاجره هایی میان شما می شود که اکثر آن ها برای ایجاد اختلال در یک رابطه کافی هستند.

 

دوست داشتنتان را در عمل نشان دهید

اتمالا باید تا به حال به او گفته باشید که دوستش دارید اما کلمات معمولا از خاطرها پاک می شوند. مردها دوست ددارند شما در عمل عشقتان را به آن ها ابزار کنید.

 

کسل کننده نباشید

ازدواج یک رابطه بلند مدتی است که مردان برای وارد شدن به این رابطه و انتخاب همسر، باید این پتانسیل را در فرد موردنظر ببینند، به این صورت که مطمئن شوند این فرد می تواند او را در طولانی مدت راضی نگه دارد و رابطه در کنار او کسل کننده نخواهد بود.

 

در شنیدن درد و دل هایش از خود اشتیاق نشان دهید

گوش دادن با اصول لازم، اهمیت بسیاری برای طرف مقابل شما دارد، اگر رابطه عاطفی بین او و شما برقرار باشد این اهممیت بیشتری پیدا می کند.  چون او دوست دارد که درباره هر چیزی در ذهنش با شما حرف بزند و شما هم به او گوش دهید.

تبدیل دوست پسر به شوهر

به او نشان دهید کنار شما بودن، خود زندگی است!

مردان معمولا از این موضوع نگرانند که آیا می توانند برای شما شریک مناسبی باشند؟ شما می توانید به آن ها تکیه کنید؟ حتی درباره این هم فکر می کنند که تا چه حد در شادی شما در زندگی نقش دارند و همین دلایل است که گاهی موجب می شود از شما جدا شوند یا از ازدواج فراری باشند. پس اگر می خواهید که او را برای ازدواج متقاعد کنید، طوری رفتار کنید که بفهمد هرکاری که الان انجام می دهد، دقیقا همان چیزی است که باید در آینده انجام دهید زیرا با همین کارها می تواند شما را خوشحال کند. در نهایت از این که بتواند شما را در آینده راضی کند یا خیر ترسی نخواهد داشت چرا که می بیند می تواند از پس آن برآید.

همه موارد ذکر شده را می توان با مشورت گرفتن از خانواده ها برای داشتن بهترین انتخاب انجام داد. بهتر است پیش از قطعی شدن انتخاب مرد مورد علاقه خود، معیارهای درست را بهتر بشناسید و آن ها را در گرفتن مهمترین تصمیم زندگی لحاظ کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(44 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:
  • معصومه شنبه, 15 بهمن 1401

    واقعا عالی بود

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از همراهی شما دوست عزیز سوربان.

  • ناشناس جمعه, 20 آبان 1401

    همچی عالی بود ممنونم

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنون از همراهی شما دوست عزیز سوربان.

  • Zahra چهارشنبه, 11 آبان 1401

    عالی بود واقعا مرسی از توضیحات خوبتون ❤️❤️

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از شما دوست عزیز سوربان.

  • مهسا سه شنبه, 22 شهریور 1401

    ممنون بابت سایت خوبتون

    پاسخ مدیر:

    مرسی از شما دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز