بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی چه فوایدی برای آشپزخانه دارد ؟

در یک آشپزخانه صنعتی آنچه که بسیار حائز اهمیت می­باشد نظم بسیار عالی و فوق­العاده­ای است که در این مجموعه غذایی باید حاکم شود . این­که تجهیزات آماده­ سازی به ­صورت بسیار عالی و فوق ­العاده ­ای چیدمان شوند و بعد از آن تجهیزات پخت هم­زمان با ساختاری که در حال آماده ­سازی است چیدمان بسیار عالی و یک­ دستی داشته باشد و در نهایت قسمت ارائه محصول پخته­ شده که بسیار حائز اهمیت ­تر از دو بخش قبلی می­باشد . در کنار این اتفاقات ماشین ­آلاتی قرار دارند که این ساختار را نظم بسیار عالی و فوق ­العاده ­ای می­بخشند.

شما تصور کنید که در یک آشپزخانه صنعتی در یک ارگان و یا یک بیمارستان ظروفی که کثیف می­شود و مجدداً به آشپزخانه بر می­گردد اگر در زمان مناسب مجدد به چرخه استفاده برنگردد چه اتفاقی می­افتد؟ تمام ساختار و نظم آشپزخانه به ­هم می­خورد. پس این مطلب بسیار حائز اهمیت می­باشد که شما در هر مجموعه غذایی و در هر آشپزخانه صنعتی حتماً از یک ماشین ظرف­شویی صنعتی استفاده کنید. ماشین ظرف­شویی صنعتی در انواع مختلف ایرانی و خارجی علاوه بر این­که از شکستن ظروف شما جلوگیری می­کند از آسیب رسیدن به سینی­ های سلف شما نیز جلوگیری می­کند و شست­­شوی بسیار عالی و فوق ­العاده­ ای به شما ارائه می­دهد.

زمانی که یک کاربر اقدام به شست­وشوی ظروف می­کند مقدار بسیار زیادی آب مصرف می­کند و این آب حقیقتاً هزینه بسیار بالایی دارد. برای هر مجموعه غذایی حتماً باید یک ماشین ظرف­شویی وجود داشته باشد که در مصرف آب صرفه­ جویی شود همین­طور در نیروی انسانی .

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی چه فوایدی برای آشپزخانه دارد ؟

شما هنگامی که می­خواهید تعداد 1500 عدد بشقاب را شست­وشو کنید چه تعداد نیروی انسانی و چه زمانی را نیاز دارید برای این­که بتوانید این ظروف را شست­­شو کرده و مجدداً به چرخه استفاده باز گردانید؟ طبیعتاً زمان بسیار زیادی صرف می­شود و همین­طور نیروی انسانی بسیار زیادی برای انجام این کار باید به کار گرفته شود تا نتیجه مطلوبی دریافت کنید. اما ماشین ظرف­شویی این کار را بسیار راحت کرده است .

شما با داشتن یک ماشین ظرف­شویی صنعتی ایستاده و یا ریلی به­ راحتی می­توانید از این ساختار و اتفاق ناخشایندی که در خط شست و شوی شما می­خواهد بیفتد جلوگیری کنید و تنها با داشتن 2 نیروی انسانی نظم حیرت ­انگیزی به ورود و خروج ظروف آشپزخانه خود بدهید . در یک هتل ظروف بسیار گران­ قیمتی استفاده می­شود. زمانی که کارگران اقدام به شست­و­شوی ظروف می­کنند این ظروف آسیب می­بینند و روزانه هتل مجبور است چند میلیون تومان هزینه کند و بابت ظروفی که شکسته ­شده جایگزین کند . اما زمانی که یک ماشین ظرف­شویی ریلی فوق­العاده داشته باشد جام­ها ، لیوان­ها ، بشقاب­ ها و قاشق و چنگال­ ها در سبد ماشین ظرف­شویی صنعتی جانمایی می­شود و به زیبایی شسته می­شود و کیفیت شست­وشوی بسیار عالی و فوق­العاده­ای دریافت می­کنید.

نکته­ ای دیگر، مایع شست­و­شوی مصرفی این دستگاه­ها می­باشد. هنگامی­که کاربر می­خواهد ظروفی را شست­شو کند بدون این­که درنظر بگیرد که چه مقدار مایع ظرف­شویی باید استفاده کند مقدار زیادی از این مایع را بر روی اسکاچ ریخته و ظروف را شست­و­شو می­کند. اما مسئله­ای که هست، شما در هر ماشین ظرف­شویی به مقدار مشخصی مایع ظرف­شویی صنعتی و یا پودر ظرف­شویی صنعتی می­ریزید و استفاده می­کنید.

تمام این نکات را در­نظر داشته باشید تا به این نتیجه کلی برسید که حضور ماشین ظرف­شویی صنعتی در آشپزخانه شما نظم بسیار عالی و حیرت­ انگیزی به این ساختار می­دهد و شما به ­راحتی می­توانید ورود و خروج ظروف خود را کنترل کنید. خیلی از ماشین­ های ظرف­شویی هستند که با برق کار می­کنند و البته تعدادی دیگر هم هستند که با گاز کار می­کنند، اما نکته ­ای که هست ماشین­ های ظرف­شویی صنعتی که با برق کار می­کنند شست­شوی بسیار بهتری به شما ارائه می­دهند، زیرا المنت در داخل آب قرار دارد و المنتی که داخل آب قرار داشته باشد از افت دما بسیار جلوگیری می­کند، البته قدرت المنت بسیار مهم می­باشد.

ماشین­های ظرف­شویی صنعتی «البرز» المنت 9 کیلووات دارند و این 9 کیلووات توان بسیار بالایی برای نگه داشتن دما در حدنصاب شست­وشوی 80 درجه دارد که شست­وشوی بسیار عالی و فوق­العاده­ای به شما می­دهد. در نمونه ماشین­های ظرف­شویی صنعتی ریلی نکته­ای را باید در نظر بگیرید که شرکت «البرز تجهیز» تولیدکننده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ماشین ظرف­شویی صنعتی ریلی ایرانی «البرز» را که تولید می­کند با دو تانک شست­شو و بعضاً با دو مخزن مجزا تولید می­کند.

البته خیلی از ماشین­ های ظرف­شویی صنعتی هستند که تنها یک تانک شست­و­شو دارند و یک تانک آب­کشی . در ماشین ظرف­شویی صنعتی ریلی معمولی «البرز» شما یک تانک شست­وشو دارید و یک تانک آب­کشی. خیلی از ماشین­ های ظرف شویی ریلی این خاصیت را ندارند و آب ورودی مستقیماً از بیرون به داخل دستگاه هدایت می­شود و همین امر که آب آب­کشی از بیرون از دستگاه تزریق می­شود دمای آب را به­ شدت پایین می­آورد و شما باید مدتی را صبر کنید تا دما به حدنصاب برسد تا بتوانید شست­و­شوی بهتری را داشته باشید.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی چه فوایدی برای آشپزخانه دارد ؟

پس این نکات را در نظر بگیرید که خیلی از مشتریان تصور می­کنند تنها با داشتن یک ماشین ظرف­شویی می­توانند تمام نظم را به آشپزخانه خود ارائه بدهند ولی این­طور نیست. مسئله ­ای که هست نوع ماشین ظرف­شویی صنعتی که استفاده می­کنید بسیار حائز اهمیت است. شرکت «البرز تجهیز» تمام این نکات را درنظر گرفته است و نوع ماشین ظرف­شویی صنعتی که تولید می­کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تمام بدنه این دستگاه از استیل 304 تولید شده است.

توان موتورهای قدرتمندی که برای شست­شو و آب­کشی این ظروف قرار داده شده بسیار بالا می­باشد که می­تواند شست­شوی یک­دست و عالی را به شما ارائه دهد. البته خشک­ کنی که بر روی ماشین ظرف­شویی صنعتی قرار دارد نهایتاً به شما 30 درصد خشکی می­دهد. نکته­ ای که باید در نظر بگیرید این است که اگر می­خواهید خشکی بیشتری داشته باشید و ظروف شما نسبت به آنچه که هست خشک­ تر شود باید تعداد سانتریفیوژی که برای خشک­ کن برای ظرف­شویی ­ها تعبیه می­شود بیشتر شوند تا شما خشکی بهتری را داشته باشید. در نهایت با داشتن این ماشین ظرف­شویی صنعتی «البرز» شست­شوی بسیار عالی و فوق­العاده و نظم عالی را در آشپزخانه خود می­توانید تجربه کنید. امید است هر روز رفته ­رفته این صنعت رشد بیشتری داشته باشد و ماشین­ آلات مدرن­ تر و عالی ­تری به این صنعت معرفی گردد تا در نهایت به جایگاهی برسیم که در صنعت تجهیزات آشپزخانه­ های صنعتی در منطقه خاورمیانه و سرتاسر جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز