بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
لباس عروس یکی از بزرگترین چالش ها و دغدغه عروس ها می باشد. انتخاب بهترین لباس عروس، شیک ترین لباس عروس موضوعی است که تمام مراسم عروسی را در بر میگیرد. مزون دریس در تهران یکی دارای بهترین طراحان لباس عروس می باشد که در ادامه بیشتر با این مزون آشنا می شوید:

مزون چیست؟

این لغت ریشه فرانسوی داشته و معنی خانه می دهد و در فارسی تداعی کننده خیاط خانه می باشد. خیاطی که در خانه محصولات خود را ارائهمی‌کند. البته امروزه و در ایران کلمه مزون فقط به خیاطی خلاصه نمی‌شود و کمی با فرهنگ خیاطی فاصله گرفته است. شما لباسهای شب آماده را می توانید از شوها و بوتیکها تهیه نمائید اما برای سفارش و دوخت یک لباس باید به مزون مراجعه نمایید.

بیشترین فروش مزون لباس ها تنها و فقط برای خانم ها صورت می گیرد. به طور خلاصه مزون مکانی است که خانم با مراجعه به آنجا می‌توانند لباس متناسب با سلیقه و اندازه خود سفارش دهند. مزون‌ها در مکان خاصی نیستند، مکان‌هایی مانند دفاتر اداری، یا آپارتمان و خانه جز مکانهاییست که مزون‌ها در آنجا مشغول به کار هستند.

انتخاب بهترین مزون لباس عروس و نامزدی

خرید لباس عروس و نامزدی

لباس عروس یکی از بزرگترین چالش ها و دغدغه عروس ها می باشد. انتخاب بهترین لباس عروس، شیک ترین لباس عروس موضوعی است که تمام مراسم عروسی را در بر میگیرد.

مزون دریس در تهران یکی دارای بهترین طراحان لباس عروس می باشد که در ادامه بیشتر با این مزون آشنا می شوید:

اصول انتخاب لباس مناسب برای نامزدی

مجلس، جشن نامزدی حساسیت و اهمیت موضوع انقدر زیاد است که جشن نامزدی و عقد از به یادماندنی‌ترین جشنها برای هر خانمی است که یاد و خاطره اش تا سالها در ذهن می ماند و اگر همانطور که دوست داشته برگزار شده باشد، با یاد آوری آن لبخندی گوشه لبش نقش خواهد بست.

بنابراین برای چنین شب با شکوهی، زیباترین لباس هم باید انتخاب شود
لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولا یا پرزرق و برق تر است و یا مدل خاص و متفاوت تری دارد . اگر قصد دارید لباس نامزدی تان را بعدها در مجالس دیگر هم بپوشید، می توانید آنرا ساده تر انتخاب کنید.

تفاوت های لباس نامزدی و عقد در چیست ؟

لباس مناسب برای جشن عقد کمی با لباس نامزدی متفاوت است. برای لباس عقد، بهتر است رنگ لباستان روشن باشد. معمولا نباتی، صورتی و آبی روشن کاربرد بیشتری دارند. دامن لباس عقد بهتر است بلند باشد . در واقع چیزی بین لباس عروسی و لباس نامزدی. حریر و تور و گیپور از چیزهایی هستند که معمولا در لباس عقد کاربرد دارند. در مراسم عقد کنان می توانید از زیورآلات ظریف و سبک هم استفاده کنید اما خیلی زیاده روی نکنید. اگر دوست دارید می توانید دستکش تور بلند یا چتر توری هم همراه داشته باشید.

انتخاب بهترین مزون لباس عروس و نامزدی

مریم آرمان مدیر مزون عروس دریس یا سایت عروس 118

مریم آرمان مدیر مزون دریس، بعلت علاقه فراوان در این زمینه رشته تحصیلی خود را تغییر داده وبطور مستقیم وارد این حیطه شدند. در کنار مزون داری به هنرهای مورد علاقه خود از جمله مینیاتور، گریم و میکاپ و شعر و داستان نویسی هم پرداخته اند و مدتی هم به سمت مدیر فروشگاه زنجیره ایی ماهو مشغول بوده اند.

این تجارب و آموخته های عملی و تئوری در کنار دوره تکمیلی در سوئد در زمینه طراحی لباس باعث گردید که نگاه و ایده ای متفاوت ایجاد شود که منجر به نوآوری و خلق آثار متفاوت شده است.

مریم آرمان، مدیر مزون دریس و یکی از حرفه ای ترین طراحان لباس در تهران

اکنون شما می توانید منحصر بودن هر یک از لباسهای مزون دریس را چه لباس مجلسی، نامزدی و لباس عقد و عروسی به نسبت لباسهای دیگر کاملأ تشخیص دهید.

پشتوانه ما حضور گرم شما در طی این سالها بوده که بیانگر رضایت و تائید شما عزیزان می باشد که بسی مایه خرسندی و افتخار ماست.

با تار و پود عشق ( به شما) و تشکر (از اعتماد تان) لباس عروسی به سپیدی بختتان برایتان می دوزیم تا در خا طره انگیز ترین شب زندگیتا ن در یاد شما جاودانه شویم .
مزون عروس دریس دارای خدمات طراحی و دوخت لباس می شود که شامل:

  • ارائه کننده انواع لباس عروس
  • طراحی و دوخت لباس عروس
  • تاج عروس
  • طراحی و دوخت لباس نامزدی
  • طراحی و دوخت لباس فرمالیته عروس
  • لباس شب
  • لباس مجلسی طبق آخرین مد روز

انتخاب بهترین مزون لباس عروس و نامزدی

تارییخچه لباس سفید عروس:

لباس عروس‌ ها از همان ابتدای کار سفید نبود. لباس عروس سفید زمانی وارد عروسی‌ها شد که ملکه ویکتوریا یعنی ملکه معروف انگلستان در مراسم ازدواجش با شاهزاده آلبرت در سال ۱۸۴۰ میلادی، لباسی از ابریشم سفید به تن کرد. چنین تفاوت و تمایزی در سال‌هاییکه عروس‌های طبقه اشراف لباس‌هایی رنگی، گل‌دوزی‌شده و طلایی را در همراهی با خَز و جواهرات به تن می‌کردند، هنجارشکنی بزرگی بود.

زمانی که ملکه ویکتوریا پایش را از کالسکه سلطنتی بیرون گذاشت، لباس سفیدش توجه همه را به خود جلب کرد. این لباس سفید در کنار توری به همین رنگ و تاجی با گل‌های زیبا و رنگی، جسورانه و البته رویایی به‌نظر می‌رسید.

در چنین زمانه‌ای، پوشیدن لباسی سفید و ساده از سوی ملکه ویکتوریا شبیه پُشت‌کردن به جریان رودخانه‌ای بود که مسیر حرکتش از سادگی و سفیدی نمی‌گذشت.
انگار ملکه می‌خواست پیامی درباره این حرکت و رابطه‌اش با شیوه اداره کشور به مردم بدهد. پیامی که می‌گفت، روند اداره کشور هم با صرفه‌جویی در اشرافی‌گری پیش خواهد رفت.

انتخاب بهترین مزون لباس عروس و نامزدی

انتخاب مزون لباس عروس دریس!

آنچه کار مزون دریس را در رده رقابت با بهترین مزون لباس تهران قرار داده :

مجلل ترین لباسها طبق آخرین ژورنالهای روز و متد نوین 2023- تحویل فقط با 1 پرو یا حتی بدون پرو، رفع عیوب اندام و مشاوره در انتخاب رنگ و مدل و پارچه، تهیه متریال و پارچه با مزون، انجام تزیینات منحصر به فرد، تحویل به موقع و برنامه ریزی، ساخت زیباترین گلهای لباس مطابق ژورنال لباس، 20 سال تجربه حرفه ای و عوامل کارگاهی کاملآ متخصص و اجرای کار توسط طراح نمونه لباس در دو جشنواره بین المللی، دارای لوح تقدیر و تندیس بانوی اول، اخذ تقدیرنامه خلاقیت در طراحی از سوئد و مدرس دانشگاه و کارشناس طراحی پارچه و لباس.

دریس به مناسبت اعیاد و روزهای بخصوص تخفیفات و برنامه های ویژه ای دارد و می توانید خرید یا اجاره لباس با قیمت ارزان در تهران داشته باشید که از طریق سایت می توانید از آنها مطلع شوید. بعلت حفظ شئو نات اسلامی و مسائل شرعی ما قادر به نمایش اکثر نمونه های کار خود در سایت نبوده ایم اما از شما دعوت می کنیم برای دیدن عکسهای بیشتر به مزون مراجعه نمایید.

قیمت خرید لباس عروس و نامزدی

تعرفه خدمات مزون لباس عروس دریس و یا هر مزون دیگری، عدد های مشخصی نیستن که بتوانیم بصورت ثابت آنها را قید کنیم و طبعا هم این امکان وجود نداره چرا که هر مدل لباسی بسته به سایز مشتری، جنس پارچه لباس، میزان تزئینات و خرج کار به کار برده شده در لباس و زمان سفارش مشتری و … بسیار متغیر می باشد.

لباس عروسی بخرید که سالهای بعد از انتخابش پشیمان نشوید
فقط همین امشب لباس عروس در تن شماست و قرار است سال‌ها بعد لباس عروس‌تان را كه در آن شب رویایی به تن كرده‌اید، در عكس‌های عروسیتان تماشا ‌كنید ولی دقت كنید كه لباس عروسی را برگزینید كه بعدا خجالت نكشید آن ‌را به دیگران نشان دهید. برخی از مدل‌های لباس عروس سال‌های سال كهنه نمی‌شوند و همیشه زیبا هستند. بنابراین به سراغ انتخاب این مدل‌ها بروید

 

طراحی و دوخت لباس مجلسی

در مزون دریس با توجه به توضیحاتی که در این مطلب قید کردیم، با توجه به سلیقه و معیارهایتان می توانید لباس طراحی شده خاص خودتان را داشته باشید.

 

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز