بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کرم دور چشم

چشم ها یکی از اصلی ترین اعضای چهره هستند که می توانند در زیبایی و گیرایی صورت شما اثرگذار باشند. چرا که هیچ چیز به جز چشم های خسته، پف دار و گود رفته نمی تواند چهره شما را بی روح افسرده نشان دهد.

برخی تصور می کنند خرید کرم دور چشم متخص به افراد میانسال است؛ که این یک باور اشتباه است. چرا که هر فرد باید از 25 سالگی به بعد، استفاده از این محصول را آغاز کند. تنها موردی که قبل از خرید این محصول باید به آن دقت داشته باشید این است که براساس سن خود و آسیب های وارد شده به پوست حساس دور چشم، محصولی متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

اگر به زیبایی و جوانی چهره خود، به خصوص چشم هایتان اهمیت می دهید؛ پس باید بهترین کرم دور چشم را به عنوان یک محافظ در دست داشته باشید. چشم ها یکی از اجزای صورت هستند که می توانند در زیبایی و جوانی چهره ما اثرگذار باشند. به همین منظور رسیدگی به پوست حساس دور چشم، یک مسئله بسیار مهم و ضروری به شمار می آید. در واقع شما با خرید کرم دور چشم می توانید به درستی به حفاظت از شادابی و جوانی این بخش از پوست صورت بپردازید.

با روژه همراه باشید تا اهمیت استفاده از کرم دور چشم و همچنین تاثیرات مصرف این کرم را با شما در میان بگذاریم.

معرفی 2 محصول پرطرفدار روژه

8 مزیت استفاده از کرم دور چشم

طبیعتا استفاده و خرید کرم دور چشم اثرات حیرت آوری را برای شما به همراه خواهد داشت؛ به طور مثال:

  • رطوبت رسانی قوی به پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک های جدید
  • از بین برنده خشکی پوست دور چشم
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • رفع چروک های قدیمی دور چشم
  • از بین برنده خطوط اطراف چشم
  • مقابله با اشعه های مضر نور خورشید
  • رفع تیرگی های زیر چشم

 

علت ایجاد مشکلات دور چشم

می ‌توان این گونه بیان کرد که بعضی از افرادی که خیلی زود و قبل از سن 40 سال دچار چین و چروک های پوستی می ‌شوند، به دلیل خشکی بیش از حد پوستشان است. اما تیرگی زیر چشم‌ ها که به آن هاله کبودی دور چشم نیز گفته می شود، تقریبا مربوط به بحث وراثت است. به طور مثال اگر یکی از والدین دارای این مشکل باشد، نصف فرزندان این خانواده هم دچار این مشکل خواهند شد.

اما بهتر است به این نکته هم اشاره کرد که این عارضه ممکن است حتی برای کسانی که والدینشان دچار این مشکل نبوده اند نیز اتفاق بیفتد. دلیل علمی تیره شدن پوست دور چشم، وجود مویرگ‌ های بسیار ریز و فشرده در این ناحیه است که باعث تیرگی پوست می ‌شود. به طور کلی همه این موارد را می توان خیلی راحت و به وسیله انواع بهترین کرم دور چشم کنترل کرد و از بین برد و حتی می‌توان از به وجود آمدن این چروک ‌ها تا حد چشمگیری جلوگیری نمود و به نوعی روند پیری پوست را به تعویق انداخت.

ماسک صورت

ماسک صورت بهترین شیوه طبیعی و ارزان و البته خانگی برای مراقبت از پوست به منظور در اختیار داشتن پوستی صاف، بدون چروک، شفاف و سفید است. ماست، از بهترین موادغذایی برای ساخت ماسک صورت خانگی بوده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی است که آبرسانی به پوست را تسریع و منافذهای پوست را باز می‌کند.

کاربرد ماسک صورت

ماسک صورت برای روشن کردن پوست با از بین بردن سلول های پوستی مات و مرده از سطح، و درخشش طبیعی پوست شما را بازیابی می کند. روشن شدن پوست بخشی اساسی از برنامه روزمره مراقبت از پوست در اکثر افراد است زیرا نه تنها باعث طبیعی شدن رنگ پوست می شود بلکه باعث تمیز شدن انواع پوست نیز خواهد شد.

 محصولات روشن کننده پوست به شما کمک می کند تا از سلول های قدیمی پوست مات خلاص شوید و ظاهری درخشان و براق را داشته باشید. علاوه بر این، بیشتر مواد براق کننده حاوی مواد ضد پیری مانند رتینول هستند که با استفاده از آنها شما با یک تیر دو نشان میزنید.

معرفی 2 محصول پرطرفدار روژه

بهترین زمان مصرف


ماسک‌ صورت مرطوب‌کننده باید دوبار در هفته استفاده شوند، اما اگر در آب و هوایی خیلی گرم، سرد یا خشک زندگی می‌کنید و پوستتان خشک شده است باید از ماسک‌های مرطوب‌کننده به‌ طور روزانه استفاده کنید. در رابطه با انواع ماسک‎‌های ‌صورت روشن‌کننده پوست باید به این نکته توجه کرد که این ماسک‌ها حاوی مواد لایه‌ بردار و ملتهب‌کننده هستند که استفاده بیش از حد از آن‌ها می‌تواند مضر باشد. در مورد انواع ماسک صورت پاک‌ کننده هم باید گفت استفاده بیش‌از‌ اندازه می‌تواند به پوست آسیب برساند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: