بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نکات مورد نظر برای خرید لباس عروس، بسیار فراتر از آن چیزی است که ما معمولا فکر می‌کنیم. انتخاب یک لباس عروس مناسب برای شب عروسی، انتخاب ساده ای نیست و در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد.

امروز در سوربان همراه ما باشید، با به شما بگوییم هنگام خرید لباس عروس چه نکاتی را رعایت کنید و از کجا یک لباس عروس تمام عیار خریداری کنید.

در هنگام خرید لباس عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نکات مورد نظر هنگام خرید لباس عروس


در ادامه 7 نکته مهم را هنگام خرید لباس عروس بررسی می کنیم:

1- قبل از خرید لباس عروس تحقیق کنید

قبل از خرید لباس عروس، تصاویر مختلف از لباس عروس های موجود در اینستاگرام را بررسی کنید، تحقیق کنید که عروس‌های مشهور چه لباسی می‌پوشند، مدل های لباس عروس در اینترنت، مزون گالانت، یا سایت سوربان را به خوبی بررسی کنید تا یک تصویر کلی از لباس‌ عروس مورد علاقه‌تان تهیه کنید.

در زیر 3 مدل لباس عروس را می توانید مشاهده کنید:

در هنگام خرید لباس عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید لباس عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
 
در هنگام خرید لباس عروس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ 
 

2-به اندازه و سایز دقیق خود خرید کنید

گر قصد دارید تا قبل از روز عروسی وزن زیادی کم کنید، به جای اینکه سایز کوچکتر تهیه کنید، لباس هایی با سایز فعلی خود بخرید. چرا که پوشیدن لباس عروس گشاد بسیار راحت تر از پوشیدن لباس تنگ است!

3-بودجه خود را مشخص کنید

قبل از اولین بررسی لباس عروس در مزون برای خرید، تعیین کنید که چه کسی هزینه لباس را پرداخت می کند (خانواده شما، شوهر شما، یا خودتان؟). بعد از مشخص شدن منبع هزینه، باید با توجه به بودجه مورد نظر، نسبت به انتخاب لباس عروس خود بپردازید.

4-یک مزون لباس عروس خوب پیدا کنید

قبل از شروع تحقیق برای خرید لباس عروس، بررسی های لازم را برای انتخاب مزون لباس عروس خود انجام دهید، چرا که قطعا دوست ندارید وقت خود را در مغازه ای تلف کنید که لباس مورد علاقه شما را ندارد یا خدمات مشتری بدی دارد.
از دوستان متاهل خود مشورت  بگیرید و کامنت ها و بررسی های آنلاین را بررسی کنید تا مزون هایی با شهرت خوب مثل مزون لباس عروس گالانت ، آشنا شوید.

5- قبل از خرید سه صفت برای توصیف لباس عروس مورد نظر خود انتخاب کنید

چه بخواهید لباس عروس شما کلاسیک باشد، یا پرنسسی و پر زرق و برق، باید با دید روشن از اینکه می خواهید در روز عروسی چگونه به نظر برسید، به خرید لباس عروس بروید.
انتخاب سه صفت خاص برای توصیف لباس عروس شما(مثل: ساده بودن، به همراه کفش پاشنه بلند، و یا مدل موی خاص ) می تواند به دقیق کردن انتخاب لباس عروس برای عروسی رویایی شما کمک کند.

6-یک روز کامل برای خرید اختصاص دهید

پوشیدن یک لباس عروس بسیار وقت گیر است، چه برسد به پوشیدن سه یا چهار لباس عروس، که به طرز شگفت آوری زمان بر است و قطعاً نمی خواهید در انتخاب لباس عروس خود عجله کنید.
پس دقت کنید که به‌جای برنامه‌ریزی برای یک ساعت محدود، چندین ساعت در روز وقت بگذارید تا بتوانید وقت خود را به تست و امتحان کردن لباس‌های مختلف اختصاص دهید.

7-به جنس پارچه توجه کنید

علاوه بر مدل کلی لباس عروس و رنگ و تزیینات آن، جنس پارچه تفاوت زیادی در ظاهر لباس شما ایجاد می کند. یک پارچه سنگین (مثل شانتونگ ابریشمی، تافته یا توری گیپور) شکل لباس عروس را حفظ کرده و استایل شما را پایدار تر می کند.

اگر نکات بالا برای شما جذاب و کارآمد بودند، می‌توانید با خواندن مقاله‌ی: راهنمایی کامل و نکات خرید لباس عروس را به همراه 70 نکته طلایی را برای خرید لباس عروس مورد نظر خود مطالعه کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

مزون لباس عروس فوزیه تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مزون عروس پیفون تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مزون لباس عروس در جنوب تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مزون لباس عروس در شرق تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

ژینوگالری تهران | لباس عروسی نامزدی

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مزون لباس فابرا (دی تو دی سابق) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

مزون لباس عروس پرنیان شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز