بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر به انگشتر تک نگین علاقه زیادی دارید، اما نمی دانید که آیا این انگشتر مناسب شما هست یا خیر، با ما در این مقاله همراه باشید.

حتما تا به حال به فروشگاه های زیادی سر زده اید تا بتوانید یک انگشتر مناسب برای نامزدی انتخاب کنید. شاید تصور کنید که حلقه های نامزدی که نگین کمتری دارند، گزینه مناسب تری برای شما هستند؛ اما ما به شما توصیه دیگری داریم. یک انگشتر تک نگین می تواند از بهترین گزینه ها برای شمایی باشد که به زیبایی و تک بودن حلقه نامزدی خود اهمیت می دهید.

انگشتر تک نگین، اگرچه برای حلقه ازدواج، گزینه فوق العاده عالی نیست؛ اما باز هم می تواند بسته به سلیقه شما، یکی از پیشنهادها باشد. اگر در مورد انگشتر تک نگین و ویژگی های آن اطلاعات کافی ندارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

همه چیز در مورد انگشتر تک نگین

انگشتر تک نگین برای چه افرادی مناسب است؟

انگشتر تک نگین یا سولیتر، یکی از انواع انگشترهایی است که می تواند برای تمامی گروه های سنی مورد استفاده قرار گیرد. فرقی نمی کند که جوان هستید یا پا به سن گذاشته اید. انگشترهای تک نگین، زیبایی منحصر به فرد خود را به دستان شما هدیه می دهند.

این روزها با توجه به ترند بودن انگشتر سولیتر و استفاده سلبریتی ها از سولیتر به عنوان حلقه نامزدی، بیشتر آقایان دوست دارند که برای هدیه دادن به همسرشان انگشتر تک نگین خریداری کنند. شاید تصور کنید که انگشتر تک نگین، بیشتر مناسب عروس های جوان یا خانم های جا افتاده است. ولی واقعیت این است که حتی دختران نوجوان و کم سن تر هم می توانند از زیبایی این انگشترها در دستانشان لذت ببرند.

بنابراین، این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد که انگشتر تک نگین خریداری کنید یا خیر!

انگشتر تک نگین برلیان، انتخابی مناسب برای عروس خانم ها

شاید برای شما این سوال مطرح شود که انگشتر تک نگین برلیان مناسب عروس خانم ها هست یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این سلیقه و البته بودجه شماست که تعیین می کند چه حلقه ای مناسب مراسم ازدواج یا نامزدی شما است. بر اساس سنت ها و البته ترندهای دنیای جواهرات، حلقه های تک نگین به عنوان حلقه نامزدی خریده می شوند. الماس ها در اشکال زیبایی مثل برلیان، اشک، پرنسس، رادیانت و ... برش می خورند و هر یک زیبایی خاص خود را دارند. شما می توانید هر یک از این برش ها را که می پسندید برای سنگ حلقه خود انتخاب کنید.

همه چیز در مورد انگشتر تک نگین

آیا انگشترهای تک نگین مناسب افراد مجرد هستند؟

یکی از باورهایی که در مورد انگشتر تک نگین وجود دارد این است که این انگشترها، فقط برای افرادی که ازدواج کرده اند مناسب هستند. حتی برخی از مردم بر این باور هستند که اگر انگشتر در انگشت دوم باشد، نشانه ازدواج و اگر در انگشت سوم باشد، نشانه نامزدی یا در رابطه بودن دختر است! به همین خاطر، شاید برخی از دختران نوجوان و حتی افراد مجرد، با اینکه علاقه زیادی به انگشتر تک نگین دارند، اقدام به خرید این نوع انگشتر نکنند. اما ما توصیه می کنیم که به حرف مردم توجه نداشته باشید و به زیبایی استایل خود طبق سلیقه شخصیتان اهمیت دهید. قطعا انگشترهای تک نگین، برای عروس خانم ها مناسب هستند و زیبایی خاصی به استایل عروس آن ها در روز عروسی می دهند. اما این به این معنی نیست که دختران جوان نمی توانند انگشتر تک نگین داشته باشند و از زیبایی آن لذت ببرند.

همه چیز در مورد انگشتر تک نگین

قیمت خرید انگشتر تک نگین چقدر است؟

حتما برای شما هم این سوال مطرح شده است که قیمت انگشتر طلای تک نگین چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید عواملی را توضیح دهیم که بر قیمت انگشتر تک نگین اثر می گذارند.

  • عیار طلا
    عیار طلا همان میزان خلوص طلاست که در بازه های متفاوتی وجود دارد. عیار طلا از 24 تا 14 در بازار موجود است. بدیهی است که قیمت یک انگشتر طلای 24 عیار، بیشتر از قیمت یک انگشتر طلای 18 عیار است.
  • نوع نگین به کار رفته در انگشتر
    قطعا فرق می کند که بر انگشتر تک نگین برلیان اصل نصب شده باشد یا برلیان غیر اصل! هر سنگ قیمتی داستان منحصر به فرد خود را دارد و با درخششی که بر انگشتر ایجاد می کنند، می توانند چشم هر بیننده ای را خیره کنند. بدیهی است که وزن الماس تاثیر زیادی بر قیمت انگشتر نامزدی دارد.
  • وزن طلا
    قطعا هر چقدر وزن طلای انگشتر شما بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. اگر بودجه زیادی ندارید، می توانید به جای انتخاب انگشترهای تک نگین سنگین، انگشترهای تک نگین سبک تر انتخاب کنید.
  • میزان کار انجام شده بر انگشتر
    برخی از انگشترهای تک نگین به غیر از اینکه دارای یک نگین هستند، دارای طرح های خاصی روی پایه، چنگ یا رکابشان نیز می باشند. ممکن است بر بدنه آن ها برلیان های ریزتر به کار رفته باشند و قیمت انگشتر را بالاتر ببرند.

همه چیز در مورد انگشتر تک نگین

 

رنگ انگشتر طلا تک نگین؛ سفید یا زرد؟

رنگ انگشتر طلا، یکی از موضوعاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. بیشتر انگشترهای تک نگین با طلای سفید تولید می شوند. به دلیل اینکه درخشش برلیان و دیگر برش های الماس روی طلای سفید بیشتر نمایان می شود. اما در نهایت، اینکه طلای سفید انتخاب کنید یا طلای زرد، به سلیقه شما بستگی دارد. با این حال، چون دختران جوان و عروس خانم ها، به درخشش طلا اهمیت بیشتری می دهند، توصیه ما این است که اقدام به خرید انگشتر تک نگین با طلای سفید کنید. مهم ترین نکته این است که مدل ها و طرح های زیادی از انواع انگشتر تک نگین در سایت ها خارجی یا در گالری ها دیده باشید تا انتخاب برای شما راحت تر باشد. جواهری زمردی، زیباترین انگشترهای تک نگین را به شما پیشنهاد می کند. تنوع در طرح و وزن انگشترها باعث می شود تا شما انتخابی آسان داشته باشید. کیفیت و مرغوب بودن الماس های شناسنامه دار در گالری زمردی خیال شما را از خریدتان راحت خواهد کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: