بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تاثیر طراحی و دیزاین باغ تالار در انتخاب آن

بزرگ ترین مزیت باغ تالار به دیگر مکان هایی که برای برگزاری مراسم عروسی وجود دارند، بهره گیری از فضای خارجی و داخلی به صورت توامان است. فضاهایی که با دیزاین و دکوراسیون مناسب می تواند حتی چشمگیرتر و رویایی تر هم بشوند.

همین ویژگی است که بسیاری از زوج ها را به سوی رزرو باغ تالار برای مراسم عروسی سوق داده است. باغ تالارها با در اختیار داشتن فضای سرسبز در کنار تالار پذیرایی، محیطی دلچسب و خوشایند را برای برگزاری جشن عروسی فراهم کرده اند. حیطی که می تواند قابلیت های زیادی را در اختیار برگزارکنندگان قرار دهد.

اما طراحی مناسب بخش های مختلف این محیط می تواند زیبایی آن را دوچندان کرده و در جذابیت مکان برای متقاضیان تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. با طراحی دکوراسیون هوشمندانه و مناسب می توان فضایی مثل یک باغ تالار در گرمدره یا کرج را به محیطی بی نظیر برای برگزاری انواع جشن ها تبدیل کرد. محیطی که هر کسی با دیدن آن ترغیب شود. در ادامه این نوشته قصد داریم تاثیر جنبه های مختلف این دیزاین و طراحی را در انتخاب باغ تالار بررسی کنیم.

فضای بیرونی باغ تالار

همانطور که اشاره کردیم باغ تالارها دارای فضای طبیعی و سرسبزی هستند که چشم اندازی زیبا و دل انگیز به آنها بخشیده است. چشم اندازی که می تواند تاثیر فوق العاده ای در کیفیت و زیبایی فیلم عروسی و آلبوم عکس عروسی داشته باشد. و همچنین برای میهمانان هم خوشایند و دلچسب باشد.

اگر از این عناصر طبیعی استفاده درستی شده باشد می تواند در جذابیت باغ تالار نقش مهمی ایفا کند. استفاده از درختان و تزئین آنها، طراحی چمن، استفاده از برکه آب برای برگزاری بخش های خاصی از مراسم (مثل کاری که باغ تالار میرزایی در گرمدره انجام داده است)، ایجاد فضاهای کاربردی مختلف در این محیط طبیعی و سرسبز. همه این کاربردهای خلاقانه می توانند فضا را پویا کنند و از قابلیت های بی شمار آن بهره بگیرند.

تاثیر طراحی و دیزاین باغ تالار در انتخاب آن

فضای پذیرایی از میهمانان

معمولا داخل تالار را به فضایی برای نشستن میهمانان و پذیرایی از آنها اختصاص می دهند. این فضا باید از راحتی و زیبایی کافی برخوردار باشد تا شب نشینی را برای میهمانان به تجربه ای خوشایند تبدیل کند. تعداد میز و صندلی ها و دیگر بخش های دکوراسیون باید بر اساس متراژ فضا و متناسب با آن در نظر گرفته شده باشد تا میهمانان با آسایش کافی از مراسم لذت ببرند و از بودن در فضا رضایت داشته باشند.

نورپردازی

نورپردازی خوب می تواند جلوه بصری قشنگی ایجاد کند و در واقع زیبایی ها را برجسته تر کند. نورپردازی به بخش های مختلف یک مراسم عروسی حس و حال لازم را می دهد. پیست رقص از شور و حالی که باید برخوردار می شود، جایگاه عروس و داماد حسی رمانتیک پیدا می کند، تمیزی و درخشندگی محیط نمایان می شود، مجلس از حالت یکنواخت بیرون می آید، و ...

بنابراین نورپردازی یکی از قسمت های طراحی و دیزاین است که می تواند جذابیت خیلی زیادی در فضا ایجاد کند و زیبایی هر چه تمام تر نورپردازی باغ تالار باعث می شود حتی نیازی به آتلیه و فیلم برداری برای عروسی در جا و مکان دیگر نباشد و از همان باغ تالار به عنوان آتلیه استفاده شود.

دکوراسیون لوکس و شیک

میز و صندلی ها، ستون ها، گچ بری ها، جایگاه عروس و داماد، همه و همه اجزای مختلف دکوراسیون را تشکیل می دهند و می توانند جلوه ای بی نظیر به فضا ببخشند. طبیعتا دکوراسیون تالار پذیرایی که با هوشمندی و ظرافت طراحی شده باشند لذت خیلی بیشتری به میهمانان می دهند.

بودن در یک محیط زیبا و دلپذیر همواره برای آدم ها خواستنی تر از فضاهای خشک و یکنواخت بوده است. میز و صندلی ها باید علاوه بر زیبایی، از راحتی کافی نیز برخوردار باشند تا میهمانان از بودن در محل خسته نشوند. بنابراین طراحی دکوراسیون می تواند رنگ و بویی خاص به محیط بدهد و آن را مکان های دیگر متمایز کند.

گل آرایی و تزئینات

گل آرایی و تزئینات جزئیاتی هستند که شور و حال و زیبایی فضا را چند برابر می کنند. یک باغ تالار یا تالار عروسی بدون گل آرایی و تزئینات خیلی خشک و خالی و خسته کننده به نظر می رسد. این جزئیات می توانند فضا را برای همه جذاب تر کنند.

انواع شمع آرایی، گل آرایی، چراغ ها و فانوس های کوچک، تزئینات کوچک متناسب با فصل، می توانند در جلوه محیط تاثیر فراوانی داشته باشند. یک طراح خوب می داند چگونه با گل آرایی و تزئینات محیط را برای متقاضیان دلرباتر کند.

تاثیر طراحی و دیزاین باغ تالار در انتخاب آن

اتاق عقد

طراحی و دیزاین اتاق عقد و سفره عقد یکی دیگر از فاکتورهایی است که می تواند در جذابیت باغ تالار خیلی مهم باشد. از آنجایی که اکثر عروس و دامادها مراسم عقد را نیز همزمان با عروسی در باغ تالار برگزار می کنند، وجود یک اتاق عقد و سفره عقد زیبا و چشم نواز می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.
بنابراین لازم است که طراح و دیزاینر باغ تالار نسبت به این مورد نیز توجه نشان دهد و فضایی درخور و مناسب برای عقد مهیا کند. باغ تالارهایی که دارای اتاق عقد و سفره عقدی با طراحی شیک و مناسب می باشند، نسبت به بقیه از امتیاز بیشتری برخوردارند.

سخن آخر

در این نوشته سعی کردیم تاثیری که طراحی و دیزاین باغ تالار در انتخاب آن دارد را بررسی کنیم. فراموش نکنید که یک باغ تالار خوب و شایسته باید از نکاتی که برشمردیم برخوردار باشد. بنابراین هنگام انتخاب باغ تالار حتما این نکات را در نظر بگیرید تا شبی استثنایی و درخشان را برای خود و میهمانانتان رقم بزنید.

باغ تالار میرزایی یکی از بهترین و زیباترین باغ تالارهای گرمدره است که دارای فضایی سرسبز و فوق العاده، به همراه دکوراسیون لوکس و شیک، و همچنین نورپردازی حرفه ای می باشد. از دیگر ویژگی های این باغ تالار می توان به اتاق عقد با سفره عقد زیبا، مناظر زیبا و چشم نواز، و پارکینگ و امکانات رفاهی اشاره کرد. این باغ تالار با بهره گیری از کادر متخصص و مجرب و بهترین امکانات، همواره در برگزاری مراسم های مختلف از جمله عروسی و نامزدی و جشن تولد، موفق بوده و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند.

با انتخاب باغ تالار میرزایی می توانید شبی درخشان و تکرارنشدنی برای خود و میهمانان خود رقم بزنید. همچنین می توانید پیش از رزرو از مشاوره کارشناسان این باغ تالار بهره مند شوید و خدمات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید، برای اطلاات بیشتر در رابطه با باغ تالار میرزایی می توانید به سایت  ( https://mirzaeegarden.com/ ) آن مراجعه کنید .



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز