بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شرکت روماک یکی از تولیدکنندگان سرشناس در زمینه تولید انواع کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و درب ورودی و داخلی است. " چوب" متریال اصلی تمامی محصولات است و شرکت روماک توانسته است با استفاده از زیبایی طبیعی چوب و طراحی امروزی، خالق محصولات منحصربفردی باشد.

متریال و خدمات منحصربفرد

قطعا قبل از هر اقدامی محصولات تولیدکنندگان مختلف را با هم مقایسه می کنید و در نهایت به این سوال می رسید که چرا باید شرکت روماک را انتخاب کنید و این محصولات چه برتری نسبت به سایر محصولات چوبی دارد ؟

کارخانه روماک واقع در جاجرود-تهران است و این فضا مجهز به بروز ترین دستگاه ها و ابزار است. متریال مرغوب و درجه یک، حضور افراد خبره و ماهر در خط تولید و نظارت متخصصین کیفی از مهم ترین برتری های شرکت روماک است.

انواع گونه های چوب طبیعی، ام دی اف خارجی واناچای، انواع روکش چوب طبیعی و روکش های مصنوعی خارجی و رنگ مرغوب پلی اورتان از جمله متریال کاربردی برای تولید محصولات روماک هستند.
 

محصولات چوبی شرکت روماک

در ادامه محصولات تخصصی روماک را به طور خلاصه معرفی می کنیم :

کابینت آشپزخانه

قلب هر خانه ای آشپزخانه است و کابینت مهم ترین المان در این فضا است. نسل جدید کابینت در اوج سادگی، طراحی چشمگیر و کارایی فوق العاده ای دارند و مجهز به اکسسوری کاربردی هستند.
طرح ایده آل کابینت آشپزخانه در انواع سبک های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک قابل سفارشی سازی است. کابینت فلت بدون دستگیره با تلفیقی از ام دی اف خارجی و شیشه دودی در سبک مدرن، کابینت قاب تونیک در سبک نئوکلاسیک و  کابینت چوبی ابزار خورده در سبک کلاسیک از جمله محبوب ترین و پر فروش ترین طرح های کابینت هستند.

روماک، تولید کننده انواع کابینت، کمد و درب چوبی

 

کمد دیواری چوبی

بدون شک کمد دیواری یکی از الویت های افراد در فضای خانه و حتی محل کار است. کمد دیواری هم در زیبایی محیط تاثیرگذار است و هم به ساماندهی و نظم بیشتر البسه و وسایل شخصی کمک می کند.
انواع کمد دیواری با بازشوی لولایی و ریلی در سبک های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک قابل طراحی و اجرا هستند. کمد دیواری فلت با تلفیقی از ام دی اف خارجی و شیشه دودی در سبک مدرن، کمد دیواری قاب تونیک در سبک نئوکلاسیک و  کمد دیواری ابزار خورده در سبک کلاسیک از جمله محبوب ترین و پر فروش ترین طرح های کمد دیواری هستند.
نسل جدید کمد دیواری شیشه ای با بهره گیری از پروفیل های جدید ژرمن، ایتالین و فرنچ جزو طرح های خاص و منحصربفرد هستند. پیشنهاد می کنیم حتما مدل های کمد دیواری جدید را در وبسایت روماک مشاهده کنید. تمامی تصاویر متعلق به پروژه های اجرا شده و شوروم روماک هستند.

روماک، تولید کننده انواع کابینت، کمد و درب چوبی

انواع درب چوبی ورودی و داخلی

زیبایی درب چوبی قابل مقایسه با سایر درب ها مانند اچ دی اف و پی وی سی نیست. شرکت روماک انواع درب لابی، ورودی، اتاقی و سرویس بهداشتی را با استفاده از متریال مرغوب در سبک های مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک سفارشی سازی می کند.
 اما شاید دغدغه هایی مانند پوسیدگی درب سرویس بهداشتی چوبی شما را دچار تردید کند. شرکت روماک با بهره گیری از پلای وود که چوب چندلایه مهندسی شده است، درب مقاوم در برابر رطوبت را اجرا می کند. با پلای وود یک متریال ضد آب است و چون از چوب طبیعی ساخته می شود، می توانید یک درب چوبی زیبا را برای سرویس بهداشتی و حمام داشته باشید.

روماک، تولید کننده انواع کابینت، کمد و درب چوبی

سایر محصولات چوبی از قبیل قرنیز، دیوارپوش، پله، میز تلویزیون و دکوری نیز برای پروژه ها قابل اجرا هستند.

شوروم شرکت روماک

برای بازدید حضوری از انواع محصولات چوبی روماک می توانید به شوروم روماک واقع در منطقه شیخ بهایی تهران مراجعه کنید. همچنین می توانید در خصوص پروژه تان مشاوره رایگان به صورت حضوری و یا تلفنی دریافت کنید. برای مشاهده تصاویر پروژه های اجرا شده درب، کمد و کابینت های چوبی به وبسایت https://romakcompany.com/ مراجعه کنید و با انتخاب محصول مورد نظر و وارد کردن ابعاد، به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز