بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
محیا اسناوندی یکی از مجریان توانمند صداوسیما است که خبر ازدواجش این روزها پخش شده است؛ در این مقاله به جزئیات زندگی محیا اسناوندی می‌پردازیم.

ازدواج محیا اسناوندی + عکس های عروسی او

ازدواج محیا اسناوندی + عکس های خانوادگی عروسی او

بیوگرافی محیا اسناوندی

محیا اسناوندی مجری و بازیگر معروف و توانمند رادیو و تلویزیون 25 اردیبهشت سال 1369 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد است. این مجری توانا عرصه فعالیت خود را به طور جدی از سن 19 سالگی با برنامه سه نقطه آغاز کرد. برنامه بچه‌های آفتاب اولین کار او بود که به مدت 3 سال در قاب تلویزیون برای کودکان نقش‌آفرینی کرد که باعث دیده شدن او شد و سپس در سال 88 وارد گروه کودک شبکه تهران شد. برنامه 270 قسمتی مثبت من، برای جوانان در تلویزیون محبوبیت او را در آن سال‌ها دوچندان کرد. محیا اسناوندی از سال 1392 با رادیو خانواده، رادیو سلامت و رادیو جوان شروع به همکاری کرد. او به کارگردانی فرزاد حسنی در برنامه رادیو جوان که یکی از پرمخاطب‌ترین و شنونده‌ترین برنامه‌های رادیویی است فعالیت می‌کند.

فعالیت گویندگی و بازیگری محیا اسناوندی

وحید جلیل‌ وند و علیرضا معینی از استادان برجسته سینما و تلویزیون هستند که ایشان دوره‌های بازیگری خود را در کنار آن‌ها سپری کرد. محیا اسناوندی در سریال‌های روزهای بهتر، نامه آخر و دستت را به من بده همکاری کرد و فیلم سینمایی دم سرخ‌ها در پرونده بازیگری او نیز ثبت شده است. برنامه معروف صبح‌به‌خیر ایران با مجری‌گری او از شبکه یک بازدیدکننده بسیاری از جانب مردم داشت. تمامی فعالیت‌های محیا اسناوندی چه در رادیو و تلویزیون از محبوب‌ترین برنامه‌ها به حساب می‌آیند، این گوینده و بازیگر جوان با فعالیت‌های بزرگی که در رادیو و تلویزیون داشت باعث شناخت وی طی چند سال اخیر در عرصه تلویزیون و رادیو شده است.

ازدواج محیا اسناوندی + عکس های خانوادگی عروسی او

حاشیه جنجالی محیا اسناوندی

برنامه ترانه باران از شبکه شما با حضور محیا اسناوندی طرفداران بسیاری دارد. پس از طی مدتی از فعالیت ایشان در این برنامه، نجمه جودکی مجری معروف به جای ایشان در ترانه باران شروع به ادامه همکاری کرد و به همین دلیل محیا اسناوندی به دلایل نامعلوم برکنار شده است. برکناری محیا اسناوندی و حضور مجدد نجمه جودکی واکنش فراوانی را در بین مردم به همراه داشت. بسیاری از علاقه‌مندان حضور محیا اسناوندی در برنامه ترانه باران از برکناری وی احساس ناخشنودی کرده و در فضای مجازی این مخالفت و نارضایتی را به اوج رساندند و از سوی دیگر نیز حضور نجمه جودکی علاقه‌مندان وی را به‌شدت خشنود و راضی کرده است.

مهاجرت از ایران محیا اسناوندی

محیا اسناوندی قبل از سن 19 سالگی به همراه پدر و مادر خود، به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی به کشور دبی مهاجرت کردند. وی در آنجا نیز کار خود را دنبال کرد و پیشرفت بسیاری کرد. او در برنامه صبح‌به‌خیر ایران یادآور شد که هیچ‌گاه در آن سال‌ها که به دلیل مسئله کاری پدرش مجبور به ترک ایران شد مجری‌گری را کنار نگذاشته و دست از تلاش برنداشته است و همچنان به فعالیت خود ادامه داده است او در آنجا نیز مجری برنامه‌هایی بود که بسیار خوش درخشید به همین دلیل پس از طی مدتی حضور در ایران در برنامه سه نقطه شروع به کار و فعالیت کرد.

ازدواج محیا اسناوندی بازیگر و مجری محبوب

محیا اسناوندی تیرماه سال 1398 در سن 23 سالگی ازدواج کرد. او در صفحه شخصی اینستاگرام خود خبر ازدواجش را منتشر کرد و در طی چند مدت اخیر بسیار خبرساز شده است. همسر او مجتبی کشاورز تهیه‌کننده نام آشنای تلویزیون است. در سال قبل خبر شایعه ازدواج این مجری محبوب با یک بازیگر سینما در فضای مجازی منتشر شد که وی سریعاً آن را رد و تکذیب کرد.

ازدواج محیا اسناوندی + عکس های خانوادگی عروسی او

         

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:
  • هانی يكشنبه, 20 مرداد 1398

    هیچکدام از عکسها باز نمیشوند!!!!!!!!!

    پاسخ مدیر:

    سلام دوست عزیز، عکس ها مشکلی ندارند.