بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ به دنبال بهترین مارک ریمل حجم دهنده ضد آب هستید؟ یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده ضد آب نیاز دارید؟ ریمل های مدل ضد آب در فرمولاسیون خود از آب استفاده نمی کنند. حتی در صورتی که درصدی آب داشته باشند، ناچیز می باشد. ریمل ضد آب مبتنی بر روغن می باشند.  تمیز کردن آن ها سخت تر می باشد. این بدان معنی بوده كه برای تمیز کردن ریمل های ضد آب به مواد شوینده قوی تری نیاز می باشد. حتما از پاک کننده مخصوص دور چشم بهره مند شوید تا به مژه های شما آسیبی نرسد. در مقایسه با مدل های معمولی یا ریمل های بر پایه آب، دوام بیشتری دارند و به علت اشک یا تعریق به آسانی پخش نمی شوند.

در صورتی که از لنزهای تماسی استفاده می کنید، هنگام خرید ریمل باید بیشتر مراقب باشید و مدل متناسب با چشم خود را انتخاب کنید. در صورتی که اکستنشن مژه دارید، باید در جست و جوی ریمل اکستنشن باشید. ریمل های پایه روغن قادر هستند چسب آن را به خودی خود حل کنند.

در صورتی که می خواهید مژه های خود را تقویت کنید، بهتر است سراغ ریمل های روغنی و ضد آب نروید. ریمل های پایه روغن در افرادی كه پوست چربی در ناحیه پلک دارند، به آسانی در دور چشم پخش می شوند. با گذشت زمان موجب خشک شدن مژه ها می شوند. بنابراین برای کسانی كه مژه های شکننده دارند خیلی مناسب نیستند.

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ 7 مارک ریمل حجم دهنده ضد آب

ریمل حجم دهنده و ضد آب اسنس

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ | معرفی 7 مدل ریمل استخری - بهترین ریمل استخری چیه؟

اسنس لوازم آرایش بی نظیر و متنوعی ارائه کرده كه یکی از بهترین آن ها ریمل حجم دهنده و ضد آب اسنس مدل I Love Extreme Waterproof Volume می باشد. برند اسنس یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی بوده كه در سال ۲۰۰۱ شروع به کار در آلمان کرد. این محصول بهترین مارک ریمل ضد آب برای چشمهای حساس به شمار می رود. این محصول با اپلیکاتور حرفه ای، مژه ها را به خوبی تفکيک کرده و توسط متخصصین چشم پزشکی هم بررسی شده.

ریمل اسنشال گلدن رز

 

اگر به باشگاه ورزشی یا استخر می روید، یا اگر ساعت های طولانی سر کار هستید و فرصت تجدید آرایش ندارید ریمل اسنشنال گلدن رز یک انتخاب مناسب است.  این ریمل دارای فرمولاسیون ضد آب است و ماندگاری بالایی دارد. ریمل اسنشال گلدن رز یکی از بهترین ریمل های ضد آب است که می توانید با خرید آن یک آرایش بی نقص با ماندگاری طولانی مدت را تجربه کنید.

این ریمل با برس انعطاف پذیر خود در عین حال که به مژه های شما حجم می دهد، آن ها را از هم مجزا می کند تا نمای زیبای خود را حفظ کنند. ESSENTIAL WATERPROOF VOLUME MASCARA یک ریمل ضد آب خوب با ویژگی حجم دهندگی و پرپشت کننده مژه است.

بهترین ریمل ضد آب لورآل

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ | معرفی 7 مدل ریمل استخری - بهترین ریمل استخری چیه؟

ریمل لورآل مدل Miss Hippie هم یکی دیگر از بهترین ریمل های ضد آب است که این ریمل ضد حساسیت برای افرادی كه از لنز استفاده می کنند هم مناسب بوده و با کمک قابلیت ضد آب، به هیچ عنوان با گذشت زمان زیر چشمتان را سیاه نخواهد کرد. این محصول با مگا برس پرزدار و انعطاف پذیرش، مژه های شما را به صورت لایه لایه پوشش داده و نمای پرپشت و بلندی برای آن ها می سازد.

بهترین ریمل استخری و ضد آب ایزادورا

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ | معرفی 7 مدل ریمل استخری - بهترین ریمل استخری چیه؟

ریمل حالت دهنده، حجم دهنده و ضد آب ایزادورا هم محصولی است که باید در لیست بهترین برند ریمل ضد آب قرار بگیرد. این ریمل کیفیت خوبی دارد و ماندگاری آن طولانی می باشد.  حجم دهی فوق العاده، برس انعطاف پذیر بزرگ و مویی و رنگدانه های سیاه کربنی از دیگر مزایای این محصول می باشد.

ریمل ضد آب کلینيک High Impact

زیمل ضد آب کلینیک هم بهترین ریمل ضد آب بوده و حجم دهی و پرپشت کنندگی خوبی به دنبال دارد، این محصول دو رنگ مشکی و قهوه ای دارد؛ همینطور ضد حساسیت و مقاوم بوده و به مژه های شما آسیب نخواهد رساند.

بهترین ریمل استخری لانکوم مدل Hypnose Drama Instant Full Volum

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ | معرفی 7 مدل ریمل استخری - بهترین ریمل استخری چیه؟

e

 

ریمل ضد آب لانکوم مدل Hypnose Drama Instant Full Volume رنگ بسیار مشکی و خوبی دارد و مژه های شما را به خوبی حالت می دهد. اگر به دنبال ریمل ضد آب با کیفیت هستید این محصول می تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد.

ریمل حجم دهنده میشا شماره 01

بهترین مارک ریمل ضد آب چیست؟ | معرفی 7 مدل ریمل استخری - بهترین ریمل استخری چیه؟

ریمل حجم دهنده میشا شماره 01 به عنوان بهترین ریمل استخری محصولی فوق العاده برای حجم دهی به مژه - پرپشت کننده - حاوی رنگدانه های غلیظ و مشکی - حالت دهنده مژه ها - بدون ایجاد حالت چسبندگی بین مژه ها - ماندگاری بالا - ضد ریزش و سیاهی زیر چشم - دارای فرچه ژله ای - پاک شدن آسان با محلول های پاک کننده آرایش است. امیدواریم بتواند رضایت شما را هم به دست آورد.

 

 

در این مطلب بهترین ریمل استخری - بهترین ریمل ضد آب را به شما معرفی کردیم. نظر شما چیست؟ از نظر شما بهترین ریمل های استخری و ضد آب را کدام برند تولید می کند؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز