بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
گرچه تهران بزرگ، مملو از هتل هایی با ستاره های مختلف است اما همانطور که می دانید اقامت در لوکس ترین هتل های تهران می تواند بهترین گزینه مناسبی برای رسیدن به آرامشی ناب باشد.

لوکس ترین هتل های تهران که در نقاط مختلفی از شهر واقع شده‌‌اند، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری را به گردشگران داخلی و خارجی ارائه می‌دهند. این هتل‌های ۵ ستاره از اقامتگاه‌های محبوب در بین مسافران خارجی به‌شمار می‌آیند، چرا‌که دارای امکاناتی لوکس هستند و تضمین کننده اقامتی به‌یاد‌ماندنی در تهران می‌باشند.

با این حال، بسیاری از گردشگران تنها با تعداد معدودی از این هتل‌ ها آشنایی دارند، در حالی‌که هتل‌ های لوکس تهران در سطح شهر پراکنده شده‌‌اند و در حال فعالیت هستند. در ادامه این مطلب از سوربان قصد داریم با ۵ مورد از بهترین هتل های لاکچری و لوکس تهران آشنا شویم و امکانات و آدرس آنها را بررسی کنیم، اگر علاقه‌مند به اقامت در این هتل‌ها هستید، تا انتها با ما همراه شوید.

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

بهترین هتل های لاکچری تهران

شاید خیلی از افراد ندانند که هتل‌ های ۵ ستاره تهران امکانات بسیار لوکس و با‌کیفیتی را در اختیار مهمانان داخلی و خارجی قرار می‌دهند. در هتل‌های ۵ ستاره تهران این فرصت را خواهید داشت تا در رستوران‌های لوکس و معتبر ، وعده‌های غذایی بی نظیر بین المللی و ایرانی را صرف نمایید و یا در مراکز تفریحی هتل مانند زمین تنیس و استخرهای متنوع آنها فعالیت‌های هیجان انگیزی را تجربه نمایید. همراه ما باشید تا با چند مورد از بهترین و لوکس ترین هتل های تهران آشنا شویم.

5 مورد از بهترین هتل های لوکس و لاکچری تهران

۱. هتل ۵ ستاره ویستریا

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

هتل ویستریا تهران هتلی پنج ستاره است؛ که یکی از لوکس ترین هتل های تهران نیز به شمار می رود. این هتل در خیابان دربند قرار دارد. نبش خیابان احمدی زمانی ساختمان مرتفع و زیبای هتل ویستریا را خواهید دید. ساختمان هتل 8 طبقه منفی و 12 طبقه مثبت دارد. ارتفاع این هتل موجب می شود تا با اقامت در این هتل چشم اندازی زیبا از کوهستان البرز داشته باشید.

طبقات چهارم تا دهم هتل ویستریا به واحدهای اقامتی هتل اختصاص دارد. در این هتل می توانید انواع اتاق های یک تخته و دو تخته استاندارد و سوئیت های مجلل را رزرو نمایید. اگر می خواهید در بهترین سوئیت های این هتل که از لوکس ترین هتل های تهران به شمار می رود اقامت داشته باشید، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت ویستریا بهترین انتخاب شما می تواند باشد. با رزرو سوئیت های ویستریا می توانید وان و تراس با ویوی کوه و شهر داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل ویستریا

مرکز تجاری
مرکز اسپا
استخر سرپوشیده
سونا و جکوزی
سالن ورزشی مجهز
سالن ماساژ
حمام ترکی
کافی شاپ
رستوران رویال
اسکای لانج و روف گاردن
رستوران ویستریا
کافی شاپ
سالن ویستریا
سالن رز
سالن عقیق و یاقوت
خدمات اجاره اتومبیل
پارکینگ
تاکسی سرویس
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
خدمات خشکشویی
دسترسی به اینترنت
ترانسفر فرودگاهی

۲. هتل پارسیان استقلال تهران

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

در تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام یکی دیگر از لوکس ترین هتل های تهران قرار دارد. این هتل پنج ستاره نیز در شمال شهر تهران و در منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده است. موقعیت مکانی هتل پارسیان آزادی تهران موجب شده تا میهمانان این هتل دسترسی خوبی به بزرگراه های اصلی شهر داشته باشند. این هتل مناسب کسانی است که می خواهند در سفر به پایتخت در محیطی آرام اقامت داشته باشند؛ علاوه بر این از اقامتی استاندارد و پنج ستاره نیز بهره مند شوند.

ساختمان هتل پارسیان آزادی تهران ۲۶ طبقه دارد به این ترتیب چشم اندازی تماشایی از پایتخت را به میهمانانش هدیه می کند. در این هتل می توانید انواع اتاق های یک تخته و دو تخته دبل و تویین استاندارد را با امکاناتی ویژه و بروز رزرو نمایید. اگر هم ترجیح می دهید؛ فضایی بزرگتر با امکاناتی بیشتر در اختیار داشته باشید سوئیت های شیک این هتل مناسب شما خواهد بود.

سوئیت های جونیور، رویال، سوئیت های دوبلکس و در نهایت شیک ترین سوئیت های این هتل سوئیت های پرزیدنتال از دیگر انتخاب های شما برای اقامتی به یاد ماندنی در این هتل می باشند. گفتنی است سوئیت های پرزیدنتال دو طبقه و دارای امکاناتی ویژه و مثال زدنی است. لازم به ذکر است هتل آزادی تهران که یکی از لوکس ترین هتل های تهران محسوب می شود، اتاق هایی هم ویژه افراد توانخواه دارد ک با استاندارد های روز دنیا برابری می کند.

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی

رستوران پارسه
 کافه ایتالیایی پرسیت
رستوران ژاپنی کنزو
رستوران سرو
رستوران پارمین
کلوپ ورزشی
سونا و جکوزی
سالن بدنسازی
خدمات ماساژ
مرکز خرید
سالن های چند منظوره
آرایشگاه مردانه
بیزینس سنتر (خدمات فکس، کپی، خدمات اینترنت)
پارکینگ اختصاصی
تاکسی سرویس
خشکشویی
کانسریج (راهنمای مهمان)
دسترسی به اینترنت

۳. هتل اسپیناس پالاس

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

در شمال شهر تهران در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوهای پایتخت هتل اسپیناس پالاس قرار دارد. برای رسیدن به این هتل باید به سعادت آباد و انتهای بزرگراه یادگار امام بروید این هتل در میدان بهرود و خیابان عابدی قرار دارد. براستی که هتل اسپیناس پالاس را باید یکی از لوکس ترین هتل های تهران دانست این هتل توانسته با پنج ستاره درخشان حسابی دل از میهمانانش ببرد. اطلاق کلمه پَلِس(پالاس) در لغت انگلیسی به معنای کاخ به درستی برای این هتل انتخاب شده است. با رزرو هتل اسپیناس پالاس در واقع به دنیای کاخی زیبا پا خواهید گذاشت.

ساختمان هتل اسپیناس پالاس ۲۱ طبقه دارد و همین ارتفاع موجب می شود که با اقامت در این هتل چشم اندازی زیبا از پایتخت و کوه های اطراف داشته باشید. درست روبروی درب ورودی به ساختمان اصلی هتل، استخر و آب نماهایی زیبا و تماشایی قرار دارد که طراوت محیط را صد چندان نموده است. بعد از عبور از چندین پله و فرشی قرمز، به لابی هتل وارد خواهید شد. لابی شیک و مجلل هتل اسپیناس پالاس در بدو ورود نوید اقامتی دلپذیر را به شما خواهد داد. لابی هتل دارای مبلمان هایی شیک، لوسترها، پرده هایی مجلل، طراحی و تزیینات داخلی زیباست.

لازم به ذکر است، استعمال سیگار در این هتل فقط در طبقات چهار و پنج امکان پذیر است. بنابراین در هنگام رزرو به این نکته توجه داشته باشید در غیر اینصورت جریمه خواهید شد.

مهمترین امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس

بوفه صبحانه
پارکینگ
استخر سونا و جکوزی
خدمات زیبایی آقایان و خانمها
اتاق ماساژ
تجهیزات بدنسازی حرفه ای
کافه سان ست (کافی شاپ و سالن سیگار)
رستوران لاتون (ارائه غذاهای ایرانی و بین المللی)
رستوران دیبا (ارائه غذاهای سنتی)
رستوران اسکای لانژ
سالن کنسرت و اجرای مراسم های ویژه
کافی نت
فروشگاه
خدمات تشریفات ویژه
مرکز خرید
خدمات مسافرتی
صندوق امانات
خدمات تهیه بلیط
تاکسی سرویس
خدمات خشکشویی
سالن برگزاری مراسم و ضیافت

۴. هتل پارسیان اوین تهران

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های تهران باید به هتل پارسیان اوین اشاره کرد. این هتل چهار ستاره دارد. برای رسیدن به این هتل باید به بزرگراه شهید چمران و تقاطع اوین بروید. منطقه اوین در پایتخت نیز جزو مناطق خوش آب و هوا و شمال شهر محسوب می شود. ساختمان هتل پارسیان اوین 4 طبقه دارد. محوطه هتل دلباز و زیباست. در هتل پارسیان اوین تهران می توانید انواع اتاق های دو تخته و سوئیت های معمولی و رویال را رزرو نمایید.

سوئیت های معمولی هتل 25 متر مربع و سوئیت های رویال که بهترین سوئیت های هتل محسوب می شوند 80 متر مربع مساحت دارند. لازم به ذکر است؛ سوئیت های رویال دارای سونا و جکوزی هستند. اگر برای گذران روزهای ماه عسل هتل اوین را انتخاب کردید می توانید اتاق ماه عسل این هتل را رزرو کنید این اتاق در طبقه چهارم قرار دارد.

امکانات هتل پارسیان اوین تهران

رستوران "پردیس"
رستوران "آبشار"
رستوران "چینی"
کافی شاپ
روم سرویس
پارکینگ اختصاصی
تاکسی  سرویس
ترنسفر فرودگاهی
اجاره خودرو
خدمات خشک شویی
غرفه های تجاری
آژانس مسافرتی
آرایشگاه مردانه
سالن های پذیرایی چند منظوره (سالن کوه نور و سالن کارون)
اتاق جلسات
دسترسی به اینترنت

۵. هتل لاله تهران

لاکچری ترین هتل های تهران | 5 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران که باید بشناسید!

هتل لاله تهران نیز هتلی پنج ستاره است که در دسته لوکس ترین هتل های تهران قرار می گیرد. این هتل در خیابان دکتر فاطمی و نبش خیابان حجاب قرار دارد. با اقامت در این هتل در مجاورت پارکی زیبا (بوستان لاله) قرار خواهید گرفت. علاوه بر این دسترسی راحتی هم به خیابان معروف ولیعصر و انقلاب خواهید داشت. به واسطه قرار داشتن هتل در مرکز شهر ایستگاه های مترو و اتوبوس در نزدیکی هتل وجود دارد و به این ترتیب ترددی مقرون به صرفه برای شما رقم خواهد خورد.

در هتل لاله تهران که از لوکس ترین هتل های تهران است، می توانید انواع اتاق های یک تخته و دو تخته را رزرو نمایید. برای در اختیار داشتن فضاهایی بزرگتر می توانید سوئیت های یک خوابه جونیور (53 متر مربع) را رزرو نمایید. اگر هم ترجیح می دهید بهترین واحد های اقامتی هتل را انتخاب کنید سوئیت های رویال یا امپریال مناسب شما خواهد بود. سوئیت های امپریال مساحتی برابر با 150 متر مربع دارند و با برخورداری از امکاناتی استاندارد اقامتی آرام را برای شما رقم خواهند زد.

امکانات و خدمات هتل لاله تهران

رستوران نمکدون
رستوران روتیسری
رستوران تیاره
رستوران تابستانی در کنار استخر
کافی شاپ
سالن های چند منظوره
استخر
باشگاه بدنسازی
سونا و جکوزی
خدمات ماساژ
سالن بیلیارد
فروشگاه
بانک
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
روم سرویس
خدمات خشکشویی
دسترسی به اینترنت



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز