بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تخفیف بلیط های هواپیما یک جمله بسیار جذاب است که هر فردی را برای خرید مصمم می کند. افزایش قیمت بلیط هواپیما باعث شده است که بیشتر مسافران به دنبال تخفیف های بیشتری برای بلیط هواپیما باشند. حال اگر به شما بگوییم می توانید برای برخی اشخاص بلیط هواپیما نیم بها بخرید چه نظری دارید؟ شاید باور آن سخت باشد اما امکان خرید بلیط هواپیما با 50 درصد تخفیف وجود دارد که در ادامه این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

خرید بلیط هواپیما با قیمت نیم بها برای چه کسانی امکان پذیر است؟
 

قیمت بلیط هواپیما برای جانبازان

بلیط هواپیما نیم بها برای جانبازان نیز دارای شرایطی می باشد برای درخواست این شرایط را دارا باشید. برای دریافت بلیط هواپیما جانباز برای دوستان یا خانواده خود باید درصد جانبازی فرد بین 25 الی 70 درصد باشد و پایین تر از 25 درصد به آن فرد هیچ تخفیفی تعلق نخواهد گرفت.  برای جانبازان بین 25 الی 70 درصد قیمت بلیط هواپیما به صورت نیم بها محاسبه شده و بلیط قطار را نیز می توانند با تخفیف زیاد به صورت مستقیم از سایت رجا تهیه کنند. همچنین بلیط اتوبوس و مترو درون شهری برای این عزیزان به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

بلیط هواپیما نیم بها جانبازان را از کدام ایرلاین تهیه کنیم

برای خرید بلیط هواپیما جانبازان  با تخفیف می توانید از طریق چندین ایرلاین مشخص اقدام کنید. برخی ایرلاین ها به منظور حمایت از جانبازان و به واسطه بخشنامه های دولتی، اقدام به فروش بلیط هواپیما نیم بها به جانبازان می کنند.

قیمت بلیط هواپیما برای جانبازان از ایرلاین آسمان

ایرلاین آسمان یکی از ایرلاین های محبوب و مطمئن در کشور است که قیمت بلیط هواپیما خود را برای جانبازان به صورت نیم بها ارائه می دهد. مصوبه ای مبنی بر ارتقای تسهیلات و تکریم خانواده شهدا در سال 97 منتشر شد و طی این مصوبه سامانه رزرو بلیط های اینترنتی آسمان برای جانبازان تسهیلاتی را در نظر گرفت و برای جانبازان در قیمت بلیط پرواز داخلی تخفیف هایی را منظور کرد. جانبازان و ایثارگران می توانند در زمان خرید بلیط پرواز خود از سایت هواپیمایی آسمان گزینه تخفیف ایثارگران را انتخاب کنند که می توانند کمترین قیمت بلیط را تهیه کنند.

خرید بلیط هواپیما نیم بها جانبازان از ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر نیز جزو آن دسته از ایرلاین هایی است که بلیط هواپیما برای جانبازان را با تخفیفات خوبی ارائه می دهد.  شرکت هما در سال 1396 مصوبه ای را ابلاغ نمود که طبق آن خانواده شهدا و جانبازان با مراجعه به وب سایت ایران ایر می توانند با فعال کردن گزینه ایثارگر، بلیط هواپیما خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنند. همچنین در صورتی که به طور حضوری این عزیزان به ایرلاین مراجعه کنند، امکان خرید به صورت مستقیم از ایرلاین نیز برای آن ها فراهم گردیده است.

خرید بلیط هواپیما با قیمت نیم بها برای چه کسانی امکان پذیر است؟
 

کلاس پروازی و بلیط هواپیما نیم بها

شما ممکن است دو بلیط را با کلاس پروازی های مختلف تهیه کنید و متوجه تاثیر چند برابری قیمت با کلاس پروازی های متفاوت شوید. کلاس های پروازی در ایرلاین های داخلی به دو صورت اکونومی و بیزنس می باشند. برای تهیه بلیط های ارزان ترجیحا در مسیر های داخلی که مبدا و مقصد نزدیک هستند و می توانید از بلیط های اکونومی استفاده کنید که قیمت آن ها نسبت به بلیط های بیزنس نرخ نیم بها دارد.

پس ترجیحا در سفر خود برای تهیه بلیط ارزان سعی کنید از بلیط های اکونومی استفاده کنید چراکه کلاس پروازی اکونومی ارزان ترین کلاس پروازی هواپیما می باشد. در ایرلاین های خارجی نیز علاوه بر کلاس های پروازی گفته شده دو کلاس پروازی فرست کلاس و پرمیوم اکونومی نیز وجود دارند.

خرید بلیط هواپیما با قیمت نیم بها برای چه کسانی امکان پذیر است؟

قیمت بلیط هواپیما نیم بها خارجی

شاید برای بسیاری از جانبازان این سوال پیش آمده باشد که آیا می توان بلیط خارجی را نیم بها بخریم؟ یا این بلیط ارزان خارجی را از کجا بخریم ؟ لازم به ذکر است که جانبازان می توانند بلیط هواپیما نیم بها را برای پروازهای خارجی نیز رزرو کنند. البته این بلیط ها دارای محدودیت می باشد و فقط 1 بار در سال آن هم با ارائه معرفی نامه بنیاد شهید امکان پذیر است. جانبازان می توانند این بلیط خارجی را تنها از ایرلاین ایران ایر خریداری کنند.

علاوه بر این، کارکنان ایرلاین ها نیز می توانند از تخفیف های بلیط برای پرواز خارجی استفاده کنند. در دیگر ایرلاین ها نیز معمولا قیمت بلیط هواپیما با نرخ مناسب و یا با تخفیفات با درصد زیادی برای کارکنان خود در نظر می گیرند و حتی در زمانی که صندلی های یک پرواز خالی باشد، می توانند در صورت نیاز رایگان سوار هواپیما شوند. این تخفیفات به غیر از این به خانواده درجه 1 این  کارکنان پرواز، داده می شود و می توانند با تخفیفات بسیار مناسبی با خانواده خود به سفر بروند.

قیمت بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری

می توانید برای تخفیفات و قیمت بلیط هواپیما مناسب به سمت تهیه بلیط های چارتر و لحظه آخری بروید. در صورتی که برای پرواز خود مصمم هستید و کودک به همراه خود نداشته باشید بهترین قیمت بلیط را می توانید در پروازهای چارتر مشاهده کنید. البته همیشه این طور نیست و گاهی بلیط های چارتری ممکن است قیمت های بالاتری نسبت به سیستمی داشته باشند (در مسیرهای بسیار شلوغ که تمامی صندلی ها پر شده اند) اما به طور معمول در مسیرهایی که هواپیما صندلی خالی داشته باشد معمولا بلیط های ارزان تری را حتی به صورت نیم بها نسبت به قیمت اصلی بلیط آن مسیر می توانید پیدا کنید.
 

خرید بلیط هواپیما با قیمت نیم بها برای چه کسانی امکان پذیر است؟

قیمت بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان

در پروازهای سیستمی معمولا تخفیفات زیادی در قیمت بلیط هواپیما کودک و نوزاد در نظر گرفته می شود. برای خرید بلیط هواپیما کودک، فرزند شما باید در رده سنی بین 2 تا 12 سال باشد و خرید بلیط نوزاد نیز به پایین سن 2 سال تعلق می گیرد.

قیمت بلیط هواپیما کودک را در پروازهای داخلی می توانید با 50 درصد تخفیف و در پروازهای خارجی با 80 درصد تخفیف تهیه کنید. یکی از شرکت های هواپیمایی مناسب برای خرید بلیط هواپیما برای کودکان، ایران ایر می باشد. ایرلاین ایران ایر دارای انواع هواپیما مسافربری در ایران بوده که به شهرهای مختلف پرواز دارد و در قوانین خود برای کودکان بلیط هواپیما رایگان در نظر گرفته است. شما می توانید با استفاده از این بلیط ها با خانواده و کودکان خود سفری ارزان را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما نوزاد تنها 10 الی 15 درصد بلیط هواپیما بزرگسال می باشد و تخفیف خوبی برای سفرهای داخلی دارد. البته به این موضوع دقت کنید برای تهیه بلیط هواپیما نیم بها کودک و یا 80 درصد ارزان نوزاد حتما باید به همراه هر کودک یک بزرگسال باشد و در غیر این صورت نمی توانید بلیط مخصوص کودک و نوزاد تهیه کنید.

همچنین در صورتی که  می خواهید بلیط های چارتری خریداری کنید، باید به این موضوع دقت داشته باشید که فقط بلیط های نوزاد و بزرگسال در این نوع پروازها وجود دارد و نمی توانید بلیط های کودک در نوع چارتری تهیه کنید. سعی کنید برای پروازهایی که با خانواده دارید ترجیحا بلیط خود را به صورت سیستمی خریداری کنید تا بتوانید بلیط های ارزان برای کودکان خود خریداری نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و عمارت پاپیون اصفهان

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
اصفهان

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز