بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

معرفی فروشگاه اینترنتی کادولین

کادولین فعالیت خود را از سال 1395 با فروش محصولات بهداشتی آغاز نمود. با گذشت زمان محصولات متنوعی در دسته های مد، پوشاک، زیبایی، فرهنگ و هنر، اسباب بازی و قطعات جانبی خودرو به این فروشگاه اضافه شد. امکان ارسال فوری و قیمت مناسب و پرداخت در محل از مهمترین ویژگی کادولین محسوب می شود.

معرفی فروشگاه اینترنتی کادولین

فروشگاه اینترنتی کادولین با توجه به سابقه چندین ساله در فروش محصولات دارای مجوز در حوزه بهداشت جنسی، با داشتن تیم پشتیبانی توانمند آماده پاسخگویی و مشاوره به مشتریان محترم برای خرید کاندوم و سایر محصولات زناشویی می باشد. پشتیبانی آنلاین و پاسخگویی سریع از مزایای خرید از کادولین است. شما در کادولین با در اختیار داشتن اطلاعات کامل محصولات و امکان مقایسه آنها با یکدیگر می‌توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید.

یکی دیگر از نیاز های جامعه مربوط به بانوان می شود. در دوران قاعدگی خانم‌ها خونی از رحم خارج می‌شود که علاوه بر اینکه باعث آلوده شدن لباس می‌شود، برای سلامتی نیز مضر است. نوار بهداشتی جزو محصولات بهداشتی بانوان است که متشکل از نوعی الیاف مصنوعی، مقداری پنبه و مواد جذب کننده است که با چسب‌هایی که در دو طرف و زیرش دارد به شورت می‌چسبد و مانع از خونی شدن لباس می‌شود. از آنجا که نوار بهداشتی جزو محصولات بهداشتی محسوب می‌شود، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر آن را خریداری کنید. کادولین امکان خرید نوار بهداشتی را در هر زمان و مکانی با شرایط ساده فراهم کرده است.

تمامی کالا های بهداشتی و زناشویی در فروشگاه کادولین به صورت محرمانه ارسال می شود همچنین تحویل کالا در تهران به صورت فوری می باشد. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و هیچ گونه کالای بدون مجوز در فروشگاه اینترنتی کادولین ارائه نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی کادولین، هم اکنون در علاوه بر دسته بهداشت جنسی در سایر دسته ها مانند آرایشی ، قطعات خودرو، فرهنگ و هنر و مد و پوشاک دارای محصولات بسیاری است. محصولات کادولین در دسته آرایشی شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت (کرم پودر، پنکک، کانسیلر …)، آرایش چشم (سایه چشم ، ریمل، مداد و خط چشم)، آرایش ابرو (ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو…)، آرایش لب (رژ لب، خط لب، بالم لب)، آرایش بدن (حنای طراحی، برچسب تاتو)، آرایش ناخن (لاک ناخن ،مراقبت از ناخن، ست مانیکور پدیکور، دستگاه UV و….) و ابزار آرایش شامل: براش آرایشی، آینه، پد آرایشی، فرمژه، مژه مصنوعی، قیچی، تیغ ابرو، موچین است.

یکی از چیزهایی که در دیدارهای اولیه و یا حضور در اجتماع از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از عطر و ادکلن مناسب است، زیرا حتی اگر ظاهر و یا رفتارهای شما از یاد کسی برود، هیچ گاه عطر شما را فراموش نخواهد کرد. برخی برای خرید ادکلن‌های مردانه و زنانه سردرگرم اند و نیاز به یک سری راهنمایی دارند.

انواع ادکلن زنانه و ادکلن مردانه اصل در کادولین با بهترین قیمت موجود است. اگر قصد خرید ادکلن اصل را دارید کافی است از بین صد ها مدل موجود آنچه مناسب شماست را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید.

معرفی فروشگاه اینترنتی کادولین

همچنین می توانید با خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست از جمله: کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، اسکراب، ضد آفتاب، ضد چروک و … سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین و از پیری زودرس آن جلوگیری نمایید. فروشگاه اینترنتی کادولین با فراهم آوردن انواع محصولات مو در مناسب ترین قیمت از جمله شامپو، نرم کننده مو، سرم مو، ماسک و کرم مو، حالت دهنده مو ( موس مو، ژل مو، اسپری مو و واکس مو) و ابزار جانبی مو، برای شما این امکان را فراهم می کند تا همواره موهایی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید. علاوه بر این می توانید انواع محصولات بهداشت شخصی، لوازم برقی، اکسسوری و زیورآلات را با مناسب ترین قیمت و آفرهای ویژه از فروشگاه اینترنتی کادولین تهیه فرمایید.

فروشگاه اینترنتی کادولین، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم زناشویی، آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی کادولین، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 250 هزار تومان) و تحویل اکسپرس در تهران اشاره نمود. ما در فروشگاه اینترنتی کادولین برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله کاپوت ، کدکس، اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و … را موجود نموده ایم.

این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسمی از اتحادیه کسب و کار های مجازی است.

معرفی فروشگاه اینترنتی کادولین

کادولین در چشم انداز سال آینده خود شرایطی را فراهم می آورد که در بستر مارکت پلیس، هر فروشنده ای قادر به فروش محصولات خود باشد.

Kadolin.ir

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز