بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

هتل آپارتمان های مشهد چه امکاناتی دارند؟

مشهد را می‌توان یکی از مراکز گردشگری و مذهبی در ایران دانست. شهر مشهد به دلیل کافران بسیاری که دارد مراکر اقامتی مخالفی نیز در این شهر فعال هستند. از هتل‌های پنج ستاره و مجلل گرفته تا مهمانپذیرهای ارزان قیمت. در این بین هتل آپارتمان‌ها نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و خانواده‌های مختلفی برای اقامت در مشهد از این نوع واحد اقامتی استفاده می‌کنند. هتل آپارتمان نوعی هتل لوده که در قالب واحد‌های آپارتمانی بوده و فضایی مشابه به خانه دارد.

در هتل اپارتمان امکاناتی وجود داشته که این نوع امکانات در هتل‌ها نبوده و از این جهت برای اقامتی راحت‌تر مناسب هستند. در این مقاله تلاش شده است امکانات موجود در هتل آپاراتمان‌های مشهد را بررسی کرده و وجه تمایز آن‌ها را نسبت به هتل‌ها بیان کنیم.

سایت سفرانه یکی از موفق‌ترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه رزرو هتل در مشهد و سایر شهرهای ایران بوده و بیشترین اطلاعات را در مورد انواع هتل و هتل آپارتمان را در تمامی شهرهای ایران دارد. برای رزرو هتل آپارتمان و هتل در مشهد می‌توان به سایت سفرانه مراجعه کرده و مناسب‌ترین واحد اقامتی را با تخفیف سفرانه رزرو کرد.

در ادامه چندین مورد از مزایا و امکانات هتل آپارتمان‌های مشهد را بررسی کرده و برترین هتل آپارتمان‌های مشهد را به همراه تصاویر و آدرس آن‌ها معرفی خواهیم کرد.

قیمت ارزان تر

اصلی‌ترین مزیت هتل آپارتمان‌های مشهد هزینه کمتر آن‌ها است. برای اقامت یک شب هتل مشهد بایستی هزینه گزاف‌تری را پرداخت کرد که این مقدار در هتل آپارتمان‌ها بسیار کمتر بوده و هزینه نهایی سفر را نیز کمتر خواهد کرد.

البته هزینه اقامت در هتل آپارتمانی‎های لوکس نیز دست کمی از هتل نداشته و برای کم کردن خرج سفر به مشهد بایستی به نوع افقامتگاه و هتل آپارتمان مورد نظر نیز توجه داشت. به طور کل هتل آپارتمان به دلیل محدودیت سرویس دهی و عدم وجود امکانات موجود در هتل مانند روم سرویس، هزینه کمتری در پی داشته و قیمت اقامت در آن کمتر است.

امکان اقامت نفرات بیشتر

اقامت در هتل آپارتمان محدودیت‌های موجود در هتل را نداشته و یکی از این محدودیت‌ها که در سفرهای خانوادگی با آن زیاد روبرو می‌شویم، محدودیت پذیرش تعداد نفرات است. در هتل‌ها معمولا می‌توان حداکثر چهار و در مواردی پنج نفر را در یک اتاق پذیرش کرده؛ در حالیکه این محدودیت با توجه به متراژ هتل آپارتمان وجود نداشته و تعداد افراد بیشتری در یک واحد اقامتی می‌توانند ساکن شوند.
ظرفیت هتل آپارتمان‌ها گاهی تا 8 نفر نیز بوده و می‌توان از این موقعیت برای سفرهای خانوادگی به مشهد استفاده کرد. در بسیاری از هتل آپارتمان‌های مشهد می‌توان به دلیل بیشتر بودن فضا درخواست تخت و یا تشک اضافه نیز کرد و بر اساس قوانین هتل افراد بیشتری را نیز جهت اقامت در هتل آپارتمان اسکان داد.

استفاده از آشپزخانه و پخت و پز

یکی از مشکلات استفاده از هتل مشهد عدم دسترسی به آشپزخانه و پخت غذا است. در صورت سکونت در هتل مسافران بایستی از رستوران هتل و یا سایر رستوران‌های موجود در شهر برای خوراک خود استفاده کنند در حالی که امکان استفاده از آشپزخانه در هتل آپارتمان وجود دارد. در بیشتر هتل آپارتمان‌های مشهد آشپزخانه‌ای مجزا و یا مشترک برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است.
بسیاری از افرادی که به مشهد مسافرت می‌کنند ممکن است تمایلی به صرف کردن غذاهای رستوران و یا هتل نداشته باشند و غذای پخت خود را ترجیح دهند؛ از این رو استفاده زا امکانات هتل آپازتمان برای آن‌ها به صرفه‌تر بوده و مناسب استفاده آن‌ها است.

مدت اقامت بیشتر

هتل بنا بر قوانینی که دارد دارای محدودیت زمان اقامت بوده و نمی‌توان بیشتر از یک محدوده زمان مشخصی در اتاق‌های آن اقامت داشت. البته در موارد خاص این موضوع قابل حل بوده اما برای اقامت زائران مشهد این موضوع قابل اجرا نمی‌باشد. هتل آپارتمان اما این محدودیت را نداشته و می‌توان واحد‌های اقامتی آن را در مدت زمان طولانی‌تری نیز اجاره کرد. این موضوع مزیتی بزرگی برای هتل آپارتمان محسوب شده و فرصتی مناسب برای کسانی که می‌خواهند زمان بیشتری را در مشهد سکونت داشته باشند، برقرار می‌کند.

راحتی بیشتر در حین اقامت

قطعا راحتی در حین مسافرت و اقامت در هتل از موارد مهم در هر سفر است. راحتی اقامت در هتل آپارتمان‌های مشهد به دلیل وجود امکاناتی مانند فضای بیشتر، وجود آشپزخانه و فضای نشیمن بیشتر بوده اما در مقابل بسیاری از امکانات هتل مانند سرویس دهی شخصی را ندارد. اقامت در هتل آپارتمان مانند اقامت در خانه خود بوده و همان حس راحتی را به افراد القا می‌کند.

 

برترین هتل آپارتمان‌های مشهد

هتل آپارتمانی‌های بسیاری در سرتاسر شهر مشهد وجود دارد که بنا بر کیفیتی که هر کدام دارند خدمات مخصوصی را ارائه می‌دهند. در این بین تعدادی از هتل آپارتمان‌های مشهد جزو برترین و محبوب‌ترین واحدهای اقامتی بدین شکل بوده و بیشترین تعداد مهمان را دارد. سایت سفرانه بهترین منبع برای دسترسی به اطلاعات تمامی هتل آپاراتمان‌های مشهد و رزرو واحدهای اقامتی آن‌ها است. با مراجعه به سایت سفرانه می‌توان از امکانات هتل آپاراتمان، آخرین قیمت واحدها و اطلاعات کلی آن‌ها باخبر شده و به صورت آنلاین هتل آپارتمان مورد نظر خود را رزرو کرد.

هتل آپارتمان ملل

هتل آپارتمان ملل یکی از برترین اقامتگاه‌های آپارتمانی در مشهد بوده که امکانات مختلفی نیز دارد. واحدهای اقامت در این هتل آپارتمان شامل سوئیت دو نفره، آپارتمان یک خوبه دو نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و آپارتمان سه خوابه شش نفره است. تین هتل آپارتمان در هفت طبقه احداث شده و فاصله بسیار کمی با حرم امام رضا و بازار رضا دارد.
هتل دارای سالن صبحانه خوری، صندوق امانات، لابی، خشکشویی، اینترنت، اتاق چمدان و خدمات ترانسفر است.

هتل آپارتمان های مشهد چه امکاناتی دارند؟

هتل آپارتمان حیات شرق

اگر به دنبال هتل آپارتمانی با امکانات به هتل مجلل هستید بهتر است سری به هتل آپارتمان حیات شرق مشهد بزنید. این هتل آپارتمان مجلل در سال 1395 سااخته شده و هتی نوساز به شمار می‌رود. هتل دارای 7 طبقه واحد اقامتی، دو طبقه پارکینگ و یه طبقه واحدهای تجاری است. هتل فاصله بسیار کمی با حرم مطهر اما رضا داشته و در کمتر از چند دقیقه می‌توان پیاده به حرم رسید.
هتل اپارتمان حیات شرق مشهد دارای تنوع واحدهای اقامتی بالایی بوده و تا ظرفیت 6 نفر را در واحدهای خود پذیرش می‌کند. هتل دارای خدماتی مانند ارائه صبحانه بوده و در صورت درخواست می‌توان از خدمات رستوران برای صرف ناهار و شام نیز استفاده کرد.

هتل آپارتمان حیات شرق دارای امکانات هتل‌های مجلل پنج ستاره بوده و در عین حال قابلیت‌های یک هتل آپارتمان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای رزرو واحدهای اقامتی هتل آپارتمان حیات شرق و رزرو اتاق‌های این هتل می‌توان به سایت سفرانه مراجعه کرده و اطلاعات بیشتر را در این باره کسب کرد.

هتل آپارتمان های مشهد چه امکاناتی دارند؟

هتل آپارتمان اسپینو

اقامت در هتل آپارتمان نیزامند فضایی آرام و دنج است که چنین فضایی در هتل آپارتمان اسپینو مشهد برقرار است. این هتل آپارتمان کیفیتی برابر با هتل‌های دو و سه ستاره داشته و فاصله کمی نیز با حرم اما رضا دارد. هتل اسپینو دارای فضاهای اقامتی با ظرفیت پذیرش تا چهار نفر بوده امکاناتی مانند رستوران با سرو انواع غذا ایرانی و فرنگی، سونا بخار، خشک و جکوزي و چیدمان های به روز و لوکس در واحد ها دارا است.

هتل آپارتمان های مشهد چه امکاناتی دارند؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز