بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مکمل گلوتاتیون یکی از مکمل‌های پرطرفدار است که برای سفید کردن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد‌. خانم‌هایی که پوست تیره‌ای دارند همواره به دنبال روش‌هایی هستند که پوست خود را روشن کنند و خرید این مکمل یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای روشن شدن پوست است. گلوتاتیون به عنوان یک آنتی‌اکسیدان به طور طبیعی در بدن انسان تولید می‌شود و با محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد از تیره شدن آن جلوگیری می‌کند‌. عواملی مانند افزایش سن، استرس، ابتلا به بیماری‌‌ها، آلودگی هوا و تغذیه نامناسب، میزان ذخیره گلوتاتیون را در بدن کاهش می‌دهند. برای جبران کمبود این ماده در بدن می‌توان از مکمل و آمپول گلوتاتیون استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای مکمل گلوتاتیون توضیح دهیم.

خرید مکمل گلوتاتیون اصل برای سفید کردن پوست صورت

مصرف مکمل گلوتاتیون چه مزایایی دارد؟‌

یکی از مهمترین مزایای استفاده از مکمل گلوتاتیون سفید کردن پوست می‌باشد. با افزایش این ماده در بدن زنان پوست آن‌ها روشن‌تر خواهد شد. گلوتاتیون به میزان زیادی رنگدانه‌های تیره ایجاد شده در پوست را کاهش می‌دهد. لکه‌های قهوه‌ای ناشی از عواملی مانند دوران بارداری، تابش نور خورشید و بالا رفتن سن، با مصرف این مکمل از بین می‌روند‌.

  • کاهش استرس اکسیداتیو

گلوتاتیون با کاهش استرس اکسیداتیو خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، التهاب عمومی بدن، سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، آسیب مغزی و غیره را به میزان زیادی کاهش می‌دهد. این ماده فعالیت آنتی‌اکسیدان‌های دیگر مانند ویتامین E و ویتامین C را افزایش می‌دهد. این دو ویتامین به عنوان آنتی‌اکسیدان رادیکال‌های آزاد بدن را کاهش داده و سلامت عمومی بدن را افزایش می‌دهند.

  • کاهش التهاب عمومی بدن

مصرف مکمل گلوتاتیون باعث می‌شود که سایتوکاین‌های التهابی دیگر تولید نشوند. سایتوکاین‌ها مولکول‌هایی هستند که با تشخیص مواد خارجی در خون برای تحریک پاسخ ایمنی در بدن آزاد می‌شوند‌. وقتی بدن با التهاب مزمن مواجه شده باشد، این مولکول‌ها التهاب را شدیدتر می‌کنند و باعث ایجاد مشکل در روند درمان می‌شوند. گلوتاتیون با توقف تولید سایتوکاین‌ها التهاب عمومی بدن را کاهش می‌دهد‌.

  • کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست

 سطح گلوتاتیون در بدن زنان با افزایش سن و رسیدن به دوران یائسگی به شدت کاهش می‌یابد. کاهش گلوتاتیون باعث افزایش چین و چروک پوست و احتمال ابتلا به بیماری پوکی استخوان می‌شود. با استفاده از مکمل گلوتاتیون می‌توان فعالیت رادیکال‌های آزاد و چین و چروک‌های پوستی را کاهش داد.

  • کمک به بهبود بیماری کبد چرب

با کاهش آنتی اکسیدان‌هایی مانند گلوتاتیون در بدن مرگ سلو‌ل‌های کبدی افزایش می‌یابد. با مرگ سلول‌های کبدی افراد چاق و افراد الکلی به بیماری کبد چرب مبتلا می‌شوند‌. بیماران مبتلا به کبد چرب با استفاده از مکمل گلوتاتیون میزان بیلی روبین، پروتئین و آنزیم‌های خون را افزایش می‌دهند و بیماری خود را بهبود می‌بخشند. علاوه بر مکمل، تزریق آمپول گلوتاتیون نیز به این بیماران توصیه می‌شود.

  • کمک به درمان عفونت

زمانی که بدن دچار بیماری عفونی باشد، استرس اکسیداتیو افزایش می‌یابد. در این حالت مصرف گلوتاتیون نیز به میزان بسیار زیادی افزایش می‌یابد. به طور کلی عفونت در بدن سطح گلوتاتیون را پایین می‌آورد. با این اتفاق سلول‌های بدن نمی‌توانند در مقابل عفونت مبارزه کنند. در چنین مواقعی تجویز مکمل گلوتاتیون تاثیر زیادی در درمان عفونت دارد. بیماری ایدز نیز یک بیماری عفونی است که سیستم ایمنی بیمار را ضعیف می‌کند. در این بیماران احتمال ابتلا به دیابت نیز وجود دارد. گلوتاتیون عفونت‌های باکتریایی را در بیماران ایدزی کاهش می‌دهد.

  • جلوگیری از پیشرفت بیماری سرطان

تحقیقات نشان می‌دهد که گلوتاتیون از پیشرفت بیماری سرطان جلوگیری می‌کند. کمبود آنتی اکسیدان‌هایی مانند گلوتاتیون سرعت بیماری سرطان را افزایش می‌دهد و تورمورهای سرطانی را به شیمی درمانی حساس می‌کند. بیماران سرطانی می‌توانند با مصرف مکمل‌ یا خرید آمپول گلوتاتیون اصل از پیشرفت بیماری خود جلوگیری کنند‌.

خرید مکمل گلوتاتیون اصل برای سفید کردن پوست صورت

خرید آمپول گلوتاتیون اصل از سایت ایران گلوتاتیون

برای خرید مکمل و آمپول گلوتاتیون می‌توانید به سایت ایران گلوتاتیون با آدرس اینترنتی https://iran-glutathione.com مراجعه کنید. این مجموعه یکی از معروف‌ترین و بهترین شرکت‌های واردکننده مکمل در ایران محسوب می‌شود. همه آمپول‌ها و مکمل‌های قرصی که توسط ایران گلوتاتیون به فروش می‌رسند، وارداتی و اصل هستند. این محصولات اغلب توسط شرکت‌های سوئیسی، آمریکایی، آلمانی، کره‌ای و ژاپنی ساخته می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اکثر مشتریان این مکمل‌ها را با هدف سفید کردن پوست خریداری می‌کنند و از مزایای دیگر آن نیز بهره می‌برند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت سفارش با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما: