بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ایده سالن عقد در فضای باز 

زمانی که به برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز فکر می کنید به این معنا است که خواهان برگزاری یک مراسم عقد متفاوت و در عین حال با شکوه و به یادماندنی هستید. در گذشته معمولا تمامی مراسم ها در یک قالب تکراری برگزار می شدند و به ندرت مشاهده می شد زوجی در برگزاری مراسم عقد خود تغییراتی را ایجاد کرده باشد؛ در حالی که هم اکنون این چنین نیست و تمامی زوج ها با توجه به سلیقه و فانتزی هایی که در ذهن خود دارند نسبت به برگزاری مراسم عقد، عروسی و… خود اقدام می کنند .
زمانی که بحث برگزاری مراسم عقد به میان می آید حساسیت این کار بسیار بیشتر خواهد شد؛ زیرا همه افراد می خواهند بهترین و تکرار نشدنی ترین اتفاق زندگی خود را به رویایی ترین شکل ممکن برگزار کنند به گونه ای که تا مدت ها آوازه مراسمشان در بین اقوام و دوستانشان بپیچد به همین دلیل نیز بسیاری از عروس و داماد ها ایده های متفاوتی را برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود در ذهن می پرورانند که یکی از این ایده های ناب و عالی برگزاری مراسم عقد در سالن عقد فضای باز است.

 

در انتخاب و اجاره سالن عقد فضای باز باید به موارد و نکات زیادی دقت کنید که برخی از این موارد عبارتند از:


•    بودجه: بودجه ای که زوج ها برای اجاره سالن عقد فضای باز در نظر می گیرند بسیار مهم است چرا که بودجه تعیین کننده نوع فضایی است که شما می خواهید در آن مراسم عقدتان را برگزار کنید. معمولا سالن عقد فضای باز در باغ های زیبایی بنا می شوند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید یک باغ را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کنید.
•    ظرفیت سالن عقد فضای باز: زمانی که قصد اجاره سالن عقد فضای باز را دارید باید پیش از هر چیزی لیست دقیقی از مهمان های خود تهیه کنید؛ چرا که تعداد مهمانهای شما در انتخاب سالن عقد فضای باز نقش اساسی را ایفا می کنند و شما نمی توانید نسبت به این موضوع بی توجه باشید و یک سالن عقد فضای باز را با ظرفیت دلخواهتان انتخاب کنید.
•    سفره عقد: سفره عقدی که در هر سالن عقد فضای باز برپا است می تواند در تصمیم گیری عروس و داماد ها موثر باشد البته لازم به ذکر است که عروس و دامادها می توانند به راحتی تغییراتی را در سفره عقد ایجاد کنند و یا می توانند یک سفره عقد را با توجه به سلیقه خود اجاره کنند پس در این باره جای نگرانی وجود ندارد.
•    پارکینگ اختصاصی: حتما سعی کنید دارا بودن پارکینگ اختصاصی یکی از معیار های اصلی شما در اجاره سالن عقد فضای باز باشد؛ چرا که عدم وجود جای پارک یکی از بدترین اتفاقاتی است که مهمانها در روز مراسم با آن مواجه می شوند و از آنجایی که آرامش و آسودگی مهمانها در اولویت قرار دارد، شما باید به این امر توجه ویژه ای داشته باشید.

ایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای بازایده جدید برای مراسم عقد در فضای باز


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

پیشنهادها برای شما

سالن عقد و ازدواج دیاموند با تراس گاردن

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد پیوند مهر دریا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن اجتماعات و محضر عقد مهرآذین تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد نشان (الماس) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد VIP نشان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز