بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مراقبت از پوست همیشه یکی از بزرگ ترین دغدغه های خانم ها و حتی آقایان بوده است زیرا پوست سالم نه تنها برای ظاهری زیبا، بلکه برای عملکرد حفاظتی پوست هم بسیار مهم است. کرم ضد آفتاب رفیق جدانشدنی تابستانی، راهی عالی برای حفاظت از پوست صورت و بدن شما در برابر اشعه های نامهربان آفتاب است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی محبوب ترین کرم های ضد آفتاب بپردازیم تا در این روزهای گرم سلامت پوست خود را تضمین کنید. اما حالا که حرف از تابستان شد باید اشاره کنیم که با این باور غلط که ضد آفتاب ها فقط در تابستان کاربرد دارند خداحافظی کنید. زیرا در فصول سرد هم مصرف کرم های ضد آفتاب از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و مانع پیری زودرس پوست می شوند. برای خرید بهترین برند کرم ضد افتاب باید به عوامل زیادی توجه کنید اما ما سخن کوتاه کرده ایم و به معرفی پرفروش ترین کرم های ضد آفتاب بسنده کرده ایم، با مجله سوربان همراه باشید!

ضد آفتاب مناسب پوست های مختلف

پوست نرمال
اغلب کرم ضد افتاب برای پوست های نرمال قابل استفاده هستند و انتخاب ضد آفتاب به سلیقه و بودجه بستگی دارد.

پوست خشک
کسانی که پوست خشک دارند باید یک ضد آفتاب مرطوب کننده خریداری کنند و یا از ضد آفتاب های سنگین تری مثل کرم کمک بگیرند.

پوست چرب
اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید از ترکیبات سبک و ژلی و ضد آفتاب های ساخته شده بر پایه آب، کمک بگیرید. ضد آفتاب های بدون چربی انتخاب مناسب تری برای شما می باشند.

پوست حساس
افراد دارای پوست حساس باید از ضد آفتاب های فیزیکی زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید که جذب پوست نمی شوند و آن را تحریک نمی کنند، کمک بگیرند.

پوست مختلط
اگر پوست مختلطی دارید پیشنهاد می کنیم از ضد آفتاب های مخصوص پوست چرب کمک بگیرید. می توانید پیش از ضد آفتاب، از مرطوب کننده سبکی برای نواحی چرب و از مرطوب کننده سنگین برای بخش های خشک صورت بهره مند شوید.

معرفی محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب سینره

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

سینره یکی از بهترین برندهای ضد آفتاب ایرانی شمرده می شود و در انواع مختلف متناسب با پوست های خشک، نرمال و چرب عرصه می گردد. این برند محصولات ضد آفتاب خود را به صورت پودری، بدون رنگ و مخصوص آقایان ارائه می کند. کرم بر پایه محصولات گیاهی ساخته شده و کیفیت رقابت با برندهای خارجی را هم دارد. به علت وجود ترکیبات گیاهی در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب سینره، بوی کرم سوزش چشم و بینی را به همراه ندارد. قیمت محصولات سینره یکی از مزایای این محصول با کیفیت است. بسیاری از مصرف کنندگان ضد آفتاب سینره می گویند که محصول مشابه انواع خارجی و حتی بهتر از آن هاست. علاوه بر قیمت مناسب محصول، سبکی کرم روی پوست جزو مواردی بوده که مشتریان را راضی کرده است. تنوع کرم های ضد آفتاب سینره باعث شده فروش زیادی پیدا کند.

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل SPF50

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

برند پرفروش کرم ضد آفتاب لافار می تواند برای پوست های حساس محصول شگفت انگیزی را ارائه کند. این محصول مناسب پوست های چرب و مستعد جوش بوده و باعث پیشگیری از بروز لک های پوستی می شود. محصول لافارر SPF50 برای پوست های بسیار حساس و روشن مناسب است. این ضد آفتاب دارای فرمولاسیون سبکی بوده و از پوست در برابر نور خورشید حفاظت می کند. اگر پوست چرب و حساسی دارید و می خواهید از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید، این کرم می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

کرم ضد آفتاب جوان کننده پریم مدل Matex Tinted SPF50

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

برای رفع لک های صورت، جلوگیری از افزایش لک ها و حتی در بعضی موارد تغییر رنگ پوست، کرم های جداگانه ای تهیه شده است اما شرکت «پرایم» دست به طراحی کرم ضد آفتابی زده که این همه این خصوصیات را با هم دارد. این ضد آفتاب از پوست در برابر اشعه های مضر حفاظت کرده و حاوی عصاره انگور است. مواد به کار رفته در این کرم ضد آفتاب از چروک پوست جلوگیری می کنند. جذب سریع این کرم از ویژگی های مثبت این محصول است و آن را برای به یک پایه آرایشی مناسب تبدیل کرده است. SPF این کرم 50 بوده و از این رو از آن می توان در فصول تابستان با تابش شدید آفتاب بهره مند شد. این کرم از ویتامین E با خواص آنتی اکسیدانی قوی سرشار می باشد.

ضد آفتاب فاقد چربی الارو سری Foundation Effect

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

امکان ندارد حرف از بهترین کرم ضد آفتاب باشد و نام برند محبوب و پرطرفدار الارو شنیده نشود! ضد آفتاب فاقد چربی الارو مدل Foundation Effect اثر کرم پودری هم دارد که باعث شده هم از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت شود و هم شاهد کاربردی شبیه کرم پودر و آرایشی باشیم. الارو با دارا بودن SPF30 از پوست صورت در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند و مانع از آفتاب سوختگی می گردد. رنگ کرم الارو بژ روشن بوده و برای افرادی با پوست روشن و گندمی مناسب است. ماندگاری ضد آفتاب کرم پودری الارو بالاست و فاقد ضد آفتاب و پارابن است. استفاده از آن به کسانی که پوست های چرب و مستعد جوش دارند پیشنهاد می شود.

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده SPF30 سی گل مناسب پوست معمولی تا خشک

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

برند سی گل به عنوان یک برند ایرانی تولید محصولات پوستی، دست به تولید یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب زده است که با قیمت مناسبی هم به فروش می رسند. مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب SPF30 سی گل با محافظت از پوست در برابر اشعه های UV باعث پرفروش تر شدن محصول شده اند و با کمک ترکیبات رطوبت رسان و التیام بخش، نرمی و لطافت پوست را تضمین می کنند. وجود این ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده باعث شده این ضد آفتاب برای پوست های خشک و معمولی انتخابی بسیار مناسب باشد.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 بتیس مناسب انواع پوست

محبوب ترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب SPF50 بتیس با محافظت از پوست در مقابل اشعه های آفتاب، جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد در سطح پوست از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. این ضد آفتاب با کمک هر دو فیلتر فیزیکی و شیمیایی پوست را در مقابل اشعه های مخرب نور خورشید نگه می دارد. این محصول در سایت های فروشگاهی آنلاین امتیاز زیادی دارد و افراد بسیاری خرید آن را به دیگران توصیه کرده اند.

 

خب، امیدواریم توانسته باشیم در این بخش از وبلاگ سوربان اطلاعات مفیدی به شما برای معرفی بهترین مارک ضد آفتاب ارائه دهیم، نظر شما درباره برندهای معرفی شده چیست؟ بهترین کرم ضد آفتاب که تا به حال مصرف کردید چه بوده؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما برای کامل تر شدن این مقاله کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: