بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه لیستی از کارهای مهمی که لازم است چند روز قبل از عروسی انجام دهید را برایتان آورده ایم، مطمعن باشید اگر این کار ها را انجام ندهید شب عروسی‌تان حسابی پشیمان خواهید شد!

روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی است. همه چیز در این روز باید بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود. بعد از گذشت چند ماه شما تمام برنامه ریزی های عروسی را انجام داده اید و در روز های آخر نگران هستید که شاید چیزی را از قلم افتاده بیندازید.

سعی کنید از دو سه روز مانده به عروسی به خودتان کمی استراحت دهید تا بتوانید در روز عروسی از نتایج این همه زحماتی که در طول این مدت کشیده اید استفاده کنید و لذت ببرید. شب عروسی که بگذرد، زندگیِ مشترک، زیر یک سقف با تمام تلخی و شیرینی و فراز و فرودش شروع می‌شود و شما می‌شوید نقش اول نمایش غیر قابل پیش‌بینی زندگی؛ پس سعی کنید با در نظر گرفتن راهنمایی‌های پی‌آمده، شروعی خوب و پرانرژی داشته باشید. در ادامه با سوربان همراه باشید تا لیستی از مهم ترین کارهایی که باید چند روز قبل از عروسی انجام دهید را با هم مرور کنیم.

شب عروسیت حسابی پشیمون میشی اگه این 9 تا کار رو انجام ندی!

برای اینکه شما بتوانید همه ابعاد یکی از مهم‌ترین روز‌ها و شب‌های زندگیتان را به خوبی مدیریت کنید، توصیه‌هایی را که در ادامه می‌آید عملی کنید:

کارهای مهمی که باید چند روز قبل از عروسی انجام داد

برای اینکه شما بتوانید همه ابعاد یکی از مهم‌ترین روز‌ها و شب‌های زندگیتان را به خوبی مدیریت کنید، توصیه‌هایی را که در ادامه می‌آید عملی کنید:

۱. لنز را چند روز قبل از مراسم کنید.

اگر قرار است شب عروسی‌تان از لنز استفاده کنید حتما لازم است چند روز قبل از مراسم عروسی لنز ها را امتحان کنید و روزی چند ساعت آن ها را داخل چشم خود بگذارید، تا هم چشمتان عادت کند و هم متوجه شوید به لنز ها حساسیت دارید یا نه!

۲. از یک ماه قبل آهنگ های دلخواهتان را انتخاب کنید.

شب عروسیت حسابی پشیمون میشی اگه این 9 تا کار رو انجام ندی!

برای شب عروسی حداقل از یک ماه قبل باید آهنگ های دلخواهتان را انتخاب و آن ها را به دیجی عروسی بسپارید اگر این کار را نکنید قطعا آهنگ هایی پخش میشود که شاید باب سلیقه شما نباشند!

۳. ریسک نکنید!

روز عروسی تان ریسک نکنید و آن سبک میکاپی را که تا به حال امتحان نکردید را انتخاب نکنید کسانی بودند که برای مثال برای شب عروسی خود رژ قرمز را انتخاب کرده بودند و بعد پشیمان شدند!

۴. حسابی استراحت کنید.

سعی کنید از دو سه روز مانده به عروسی به خودتان کمی استراحت دهید تا بتوانید در روز عروسی از نتایج این همه زحماتی که در طول این مدت کشیده اید استفاده کنید و لذت ببرید.

۵. مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشید.

اما از مهم ترین کار هایی که باید برای جشن عروسی خود انجام دهید این است که مراقب جسم و روح خود باشید. از خودتان بخوبی مراقبت کنید تا در روز عروسی بیمار و کسل نباشید.

۶. خوشبو ترین عروس یا داماد باشید.

شب عروسیت حسابی پشیمون میشی اگه این 9 تا کار رو انجام ندی!

عطری را که می‌خواهید در روز عروسی‌تان استفاده کنید، تهیه کنید و چندین بار آن را روی پوست‌تان امتحان کنید. حواستان باشد که یکی دو روز مانده به عروسی برای انجام چنین تغییراتی خیلی دیر است و ممکن است آرامشتان را به هم بزند.

۷. نگذارید موهای‌تان آسیب ببیند.

اگر قصد داريد براي مراسم عروسي‌تان موهاي‌تان را صاف يا تقويت كنيد، حتما اين كار را يك تا 2 هفته قبل از عروسي انجام دهيد چون يك هفته بعد به اصطلاح موهاي شما جا مي‌افتد و كاملا طبيعي به نظر مي‌آيد.  اگر قصد داريد قبل از عروسي موهاي‌تان را رنگ كنيد، اول موها را صاف يا تقويت‌ و يك تا 2 هفته بعد، موها را رنگ كنيد تا موهاي‌تان را از هرگونه آسيب احتمالي محافظت كنيد.

۸. ماسک‌های خانگی بسازید.

اين شب، بزرگ‌ترين شب زندگي شماست ولي لازم نيست وحشت زده شوید و در استفاده از محصولات زيبايي افراط كنيد و با آرايش‌هاي عجيب و غريب، خود را به گونه‌اي كاملا متفاوت در آوريد. هر گونه درمان پوستي را حداقل 2 هفته قبل از عروسي انجام دهيد.  البته مي‌توانيد يك هفته قبل از عروسي از ماسك‌هاي خانگي ساده براي صورت‌تان استفاده كنيد.

همچنين براي درخشان‌شدن بيشتر پوست صورت‌تان يك ماه تا 2 هفته قبل از مراسم عروسي از پوست‌تان لايه‌برداري كنيد تا در اين روز بزرگ، صورت شما همچون ستاره‌اي بدرخشد.  بدترين اتفاقي كه ممكن است براي شما پيش آيد اين است كه يكي‌دو روز قبل از مراسم عروسي، صبح از خواب بيدار شويد و ببينيد روي صورت شما يك جوش بزرگ به‌وجود آمده است! بنابراين حتما قبل از مراسم زير نظر يك متخصص پوست باشيد.

۹. دندان‌ها فراموش نشوند.

شب عروسیت حسابی پشیمون میشی اگه این 9 تا کار رو انجام ندی!

حدود 2 تا 3 هفته قبل از عروسي،‌ بهتر است پيش يك دندانپزشك برويد تا دندان‌هاي‌تان را با روش‌هاي كاملا حرفه‌اي سفيد كند، ولي اگر با روش‌هاي خانگي، دندان‌هاي‌تان را سفيد كنيد، بهتر است 5 هفته تا يك ماه قبل از عروسي، استفاده از اين روش‌ها را شروع كنيد.

اگر يك تا 2 هفته به عروسي شما باقي مانده است و با استفاده از روش‌هاي خانگي هنوز دندان‌هاي شما به اندازه كافي سفيد نشده حتما پيش يك دندانپزشك برويد تا او با روش‌هاي و درماني در دندان‌هاي شما بايد حداقل يك هفته قبل از عروسي انجام شود.بهتر دندان‌هاي شما را سفيد كند. هرگونه تغيير



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز