بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
جزایر معمولا به عنوان رویایی‌ترین مقاصد برای ماه عسل به شمار می‌آیند اگر ماه عسلی لاکچری میخواهید یکی از این جزیره ها را برای سفر انتخاب کنید.

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری را بشناسید

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری و لوکس برای زوج هایی حائز اهمیت است که دوست دارند اولین تجربه سفر زندگی مشترکشان را سنگ تمام بگذارند و ماه عسلی لوکس و لاکچری برای خود و شریک زندگی خود بسازند.

اگر شما نیز جزو این دسته زوج ها هستید از شما دعوت میکنیم در ادامه این مقاله از سایت سوربان با ما همراه شوید تا بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری را به شما معرفی کنیم.

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

بهترین جزایر برای ماه عسل لوکس و لاچری

برای یک ماه عسل بدون شک اگر سفر ماه عسل بهترین اتفاق زندگی شما نباشد، یکی از بهترین آنها محسوب می شود. این امر در اکثر نقاط ‏جهان مرسوم است و معمولا جایگاهی در زندگی افراد دارد. اولین تجربه سفر با هم قطار جدید زندگی، می تواند تجربه ایی بسیار ‏شیرین و دل انگیز باشد.

معرفی بهترین جزایر برای یک ماه عسل رویایی و لوکس

۱.  جزیره سنتورینی یونان

جزیره سنتورینی که تحت عنوان جزیره ترا نیز شناخته می‌شود، یک جزیره منحصربه‌فرد در ۲۰۰ کیلومتری کشور یونان بوده که در دریای اژه واقع شده است. بسیاری از افراد جزیره سنتورینی را به واسطه معماری منحصربه‌فرد آن می‌شناسند. این جزیره به خاطر محلی که در آن واقع شده و البته معماری چشم نواز خانه‌ها به رنگ سفید و آبی جزو محبوب‌ترین مقاصد ماه عسل در میان بسیاری از افراد می‌باشد.

۲.  جزیره بورا بورا فرانسه ؛ ماه عسل لاکچری

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

شاید بتوان جزیره بورا بورا را یکی از زیباترین نقاط روی کره زمین به شمار آورد. محبوبیت این جزیره به دلیل سواحل آرام، طبیعت زیبا و آب‌های شفاف آن می‌باشد. جزیره بورا بورا در اقیانوس آرام بین آمریکا و استرالیا واقع شده و جزو جزایر گرمسیری متعلق به کشور فرانسه می‌باشد.

بورا بورا یکی از مقاصد سفر گران قیمتی بوده که متوسط هزینه اقامت در این جزیره برای یک هفته در حدود ۶۵۰۰ دلار برای هر نفر می‌باشد. حتی پرواز به این جزیره از کشورهای اروپایی نیز نیاز به صرف هزینه بالایی دارد. با این حال لوکیشن رویایی آن سبب شده تا این جزیره به یکی از مقاصد رویایی و پرطرفدار برای ماه عسل تبدیل شود.

۳.  جزایر مالدیو

مالدیو یکی از کشورهای جزیره‌ای در اقیانوس هند بوده که از تعداد زیادی جزیره کوچک‌تر تشکیل شده است. در این مجمع‌الجزایر در حدود ۱۱۹۲ جزیره مرجانی کم ارتفاع و مسطح وجود داشته که ۲۰۲ مورد از این جزایر قابل سکونت هستند.

از جمله پرطرفدارترین و رویایی‌ترین جزایر مالدیو که می‌تواند یک مقصد رویایی و لاکچری برای ماه عسل باشد، می‌توان به جزیره مافوشی که جزو آرام‌ترین جزایر مالدیو بوده، جزیره آلیماتا که یک مقصد سورئال و عاشقانه برای ماه عسل است، جزیره ولیگاندو، جزیره کوردو، جزیره وادهو و… اشاره کرد.

۴. جزیره تاهیتی

جزیره تاهیتی که بر اثر فعالیت‌های آتشفشانی ایجاد شده، یک جزیره مرتفع و کوهستانی بوده که به عنوان بزرگترین جزیره در گروه جزایر پولینزی فرانسه شناخته می‌شود. این جزیره در اقیانوس آرام واقع شده و چشم‌انداز بی‌نظیر آن سبب شده تا به یکی از لاکچری‌ترین مقاصد برای ماه عسل تبدیل شود.

۵. جزیره فیجی

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

فیجی مجمع‌الجزایری در اقیانوس آرام بوده که متشکل از ۳۳۲ جزیره می‌باشد. از جزایر موجود در این مجمع‌الجزایر ۱۱۰ جزیره مسکونی بوده و مقصد بسیاری از گردشگران به شمار می‌آید. از جمله بزرگترین مناطق و جزیره‌های موجود در این مجمع‌الجزایر می‌توان به جزایر ویتی‌لوو و وانوالوو اشاره کرد.

جزایر فیجی به واسطه فرهنگ غنی متشکل از فرهنگ‌های هند، اروپا و فرهنگ محلی فیجی و همچنین آب و هوای گرمسیری دو فصل به یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر به ویژه برای ماه عسل تبدیل شده است.

۶. جزیره ماوی

دومین جزیره بزرگ هاوایی تحت عنوان جزیره ماوی شناخته شده که می‌تواند مقصد یک ماه عسل لاکچری باشد. جزیره ماوی تحت عنوان جزیره دره نیز شناخته می‌شود؛ چرا که در بین آتشفشان‌های شمال شرقی و جنوب شرقی آن دره‌ها و تنگه‌های عظیمی وجود دارد. ساحل زیبا، طبیعت بکر و نخل‌های سر به آسمان کشیده همگی سبب شده تا ماوی یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر باشد.

۷. جزایر ویرجین بریتانیا

جزایر ویرجین مجمع‌الجزایری در دریای کارائیب بوده که در واقع بین دریای کارائیب و اقیانوس اطلس شمالی واقع شده است. این جزایر در حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت داشته و مساحتی بالغ بر ۴۱۷ کیلومتر مربع دارد. جزایر ویرجین بریتانیا شامل ۳۶ جزیره بوده که در حدود ۱۵ جزیره از آن مسکونی می‌باشد.

مهمترین جزایر این مجمع‌الجزایر نیز شامل یوست ون دایک، ویرجین گوردا، تورتولا و آنگادا می‌باشد. در این جزایر تمامی امکانات رفاهی و تفریحی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

۸. جزیره بالی

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

جزیره بالی یکی از جزایر کوچک مجمع‌الجزایر اندونزی بوده که در میان آب‌های اقیانوس آرام و هند واقع شده است. همین امر نیز سبب شده تا جزیره بالی از آب و هوای متفاوتی برخوردار باشد. جزیره بالی به عنوان یکی از برترین مقاصد توریستی جهان به شمار آمده و از این رو امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی در آن ایجاد شده است.

در این جزیره مناطق مختلفی وجود داشته که از جمله معروف‌ترین این مناطق می‌توان به کوتا و اوبود اشاره کرد. مزارع کاشت برنج پلکانی موجود در بالی از جمله جاذبه‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌آید.

۹. ونیز ایتالیا

شهر ونیز ایتالیا یکی از رویایی‌ترین مقاصد سفر نه تنها برای ماه عسل بلکه برای سفر در هر دوره‌ای از زندگی می‌باشد. این شهر در میان دریای آدریاتیک واقع شده و طراحی آن به شکل جزیره‌های کوچکی انجام شده است که خشکی‌ها به وسیله کانال‌های آب از یک‌دیگر جدا شده‌اند.

یکی از جذابیت‌های منحصربه‌فرد این شهر آن است که تردد در شهر به وسیله قایق صورت می‌گیرد که همین امر توریست‌های زیادی را به این شهر جذب کرده است. از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر ونیز می‌توان به میدان سنت مارکو اشاره کرد.

۱۰. جزیره سنت لوئیسا

از دیگر مقاصد پرهزینه اما رویایی ماه عسل می‌توان به جزایر سنت لوئیسا اشاره کرد که بر روی دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره به واسطه چشم‌انداز حیرت انگیزی که دارد مقصدی رمانتیک و زیبا برای ماه عسل به شمار می‌آید.

جزیره سنت لوئیسا به ویژه مختص آن دسته از افرادی است که به گشت و گذار در طبیعت و موسیقی علاقمندند. چرا که زمانی که در این جزیره قدم می‌زنید، می‌توانید صدای سازهای مختلف و کوبیدن بر روی طبل را از جای جای جزیره بشنوید.

۱۱. جزیره ساموای آمریکا

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

جزیره ساموای آمریکا مجموعه‌ای از جزایر بوده که بین هاوایی و نیوزیلند در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است. این جزیره حال و هوای شبیه به فیجی داشته که در آن صخره‌های مرتفع و جنگل‌های زیبایی وجود دارد.

توجه به این نکته ضروری بوده که در جزایر ساموای آمریکا هتل‌های لوکس و ۵ ستاره تاسیس نشده است. بنابراین شاید برای آن دسته از افرادی که به دنبال رفاه کامل هستند، چندان گزینه مناسبی نباشد.

۱۲. جزیره ملوک

جزیره ملوک از جمله جزایر آتشفشانی اندونزی بوده که در دریای باندو واقع شده است. سفر به این جزیره برای افرادی که قصد مسافرت به اندونزی را دارند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که در صورتی که جزیره ملوک را به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کنید می‌توانید به سهولت بین این جزیره و بالی رفت و آمد داشته باشید.

۱۳. جزیره ماداگاسکار

بهترین جزایر برای یک ماه عسل لاکچری【معرفی 10 جزیره لوکس و رویایی 】+ تصاویر

عاشقان کشورهای آفریقایی و دنیای گیاهان و جانوران می‌توانند جزیره ماداگاسکار را که در کشور موزامبیک آفریقا واقع شده است، به عنوان مقصد ماه عسل خود انتخاب کنند.

جزیره ماداگاسکار به عنوان جزیره قرمز بزرگ شناخته شده و به واسطه تنوع آب و هوایی بالا یکی از پرطرفدارترین جزایر دنیا به شمار می‌آید. در این جزیره می‌‌توان انواع خزندگان، لمورها، پرندگان و گونه‌های جانوری و گیاهی که در هیچ کجای دنیا ندیده‌اید را مشاهده کنید.

کلام آخر

جزایر معمولا به عنوان رویایی‌ترین مقاصد برای ماه عسل به شمار می‌آیند ما در این مقاله تعدادی از منحصر به‌ فردترین این جزایر را به عنوان بهترین جزایر برای ماه عسل لاکچری معرفی کردیم.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده و توانسته باشید با توجه به توضیحات ما بهترین گزینه را برای ماه عسل لاکچری خود انتخاب کنید. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما رمانتیک‌ترین جزایر و مقاصد برای ماه عسل و سفر دونفره کدام است؟ شما کدام مقصد را برای سفرهای دونفره انتخاب می‌کنید؟ آیا جزایری را در ایران می‌شناسید که مقصدی لوکس برای ماه عسل باشد؟ خوشحال میشویم اگر نظری، انتقادی و یا پیشنهادی دارید آن را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: