بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

استفاده از عینک آفتابی به‌عنوان یک اکسسوری می‌تواند استایل شما را تکمیل کند؛ اما مهم‌تر آن است که بتوانید در استفاده از این محصول به کاربری تعریف‌‌شده برای آن، یعنی محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه مضر خورشید برسید؛ به‌همین خاطر ممکن است خرید عینک آفتابی کمی برای‌تان چالش‌برانگیز باشد. اگر صرفا به جنبه‌های زیبایی عینک توجه کنید و فاکتورهای استاندارد آن را نادیده بگیرید، بیشتر از این‌که از چشم‌های خود محافظت کنید، به آن آسیب وارد می‌کنید.

عینک آفتابی خوب چی بخرم؟


خرید این محصول از یک برند معتبر می‌تواند ضمن ایجاد یک استایل لاکچری برای شما، فاکتورهای ایمنی چشم‌ها را نیز تأمین کند. در این راستا قیمت عینک آفتابی اصل به‌عنوان یک فاکتور مهم در خرید آن مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر در هزینه خرید این محصول محدودیتی ندارید، بهتر است عینک‌های مارک‌دار را تهیه کنید. در ادامه ضمن بررسی قیمت عینک آفتابی به معرفی مارک‌های معتبر آن می‌پردازیم.
 

راهنمای خرید عینک آفتابی

برای این‌که بتوانید عینکی تهیه کنید که در کنار شیک بودن و خاص بودن، کارایی مناسبی هم داشته باشد، باید به چند نکته توجه کنید. هنگام خرید عینک آفتابی در قدم اول باید به سلامت چشم‌ها فکر کنید. درواقع باید عینکی تهیه کنید که مراقب چشم‌های شما باشد. برای رعایت این مسئله باید با استانداردهای تعریف‌شده برای عینک آشنا باشید. ترند بودن و زیبایی عینک آفتابی در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد. یک عینک مناسب باید به‌صورت کامل ضد اشعه یووی خورشید باشد. چنین عینکی می‌تواند از اثر مخرب پرتوهای مضر خورشید روی چشم‌ها و پوست اطراف چشم که حساسیت بیشتری دارد، محافظت کند.
علاوه‌بر آن، یک عینک خوب باید دارای فریم مناسب و باکیفیت، قابلیت انعطاف، قابلیت تنظیم، ضد زنگ، جنس عدسی باکیفیت و ویژگی‌های دیگر باشد. قیمت عینک آفتابی نیز باید مناسب و معقول باشد. باتوجه‌به این‌که ممکن است تشخیص این ویژگی‌ها در یک عینک آفتابی برای‌تان سخت باشد، بهتر است یک مارک و برند معتبر را برای خرید انتخاب کنید تا از استاندارد بودن آن اطمینان داشته باشید.

 

بهترین برندهای عینک آفتابی

در ادامه چند عینک مارک‌دار را به اختصار معرفی می‌کنیم.

عینک ریبن

عینک مارک ریبن یک انتخاب ایده‌آل برای افراد لاکچری‌پسند است. عینک‌های آفتابی ریبن از مواد سبک و باکیفیتی ساخته می‌شوند و زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند. این نوع عینک دارای مدل‌های متنوع و معروفی است و به خوبی می‌تواند سلایق مختلف را پوشش داده و برای هر چهره مدل مناسبی را ارائه دهد. عینک‌های ریبن بیشتر برای تکمیل استایل کلاسیک مناسب هستند؛ اما درکل محدودیتی در خرید مدل‌های متنوع آن برای استایل‌های متفاوت وجود ندارد.
اگرچه قیمت عینک ریبن اصل گران است؛ اما شما می‌توانید از استاندارد بودن و جلوه لاکچری آن اطمینان داشته باشید. این عینک‌ها توسط سه کشور آمریکا، ایتالیا و ژاپن تولید می‌شوند و هریک از آن‌ها درجه کیفی بالایی را ارائه می‌دهند. استفاده از مواد عالی در ساخت این عینک‌ها کیفیت و ماندگاری آن‌ها را ارتقا می‌دهد. کیفیت و قیمت عینک آفتابی ریبن اصل کاملا تضمینی است. قیمت عینک ریبن اصل در سایت ایمالز به ۶۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

عینک پلیس

عینک آفتابی پلیس یک برند ایتالیایی معروف است و به‌عنوان یک اکسسوری لوکس و با اصالت شناخته می‌شود. اکثر افراد خاص‌پسند و لاکچری و بیشتر سلبزیتی‌ها در کلکسیون عینک‌های آفتابی خود، حتما یک عینک پلیس دارند. عینک‌های آفتابی این برند به عدسی‌های بسیار پیشرفته و فریم‌های شیک و مدرن مجهز هستند و ضمن محافظت از چشم‌ها، در برابر ضربه و خط و خش نیز مقاومت بالایی دارند. این عینک‌ها بیشتر دارای طراحی مردانه هستند و در سبک‌ها و مدل‌های مختلف عرضه می‌شوند. عینک‌های پلیس اصل در سایت ایمالز تا ۸۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. اگرچه قیمت عینک آفتابی پلیس اصل گران به نظر می‌رسد؛ اما نسبت‌به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، مناسب است. باتوجه‌به عرضه فراوان مدل‌های تقلبی و فیک عینک پلیس، بهتر است آن را از یک مرجع تخصصی و معتبر مانند ایمالز خرید کنید.

عینک پرادا

عینک‌های آفتابی پرادا به‌عنوان یک برند لوکس در صنعت مد شناخته می‌شوند. کیفیت ساخت عالی، طراحی شیک و زیبا، تنوع طرح و مدل، استحکام و دوام عینک، قابلیت ضد یووی بودن، فیلترهای عدسی مناسب، مقاومت در برابر خراشیدگی و ویژگی‌های دیگر، خاص بودن این عینک را نشان می‌دهد. قیمت عینک آفتابی پرادا در بازارهای جهانی و به‌خصوص بازار داخلی ایران به‌دلیل نوسانات ارزی بسیار بالاست؛ اما بااین‌حال پیروان صنعت مد حاضرند برای خرید آن هزینه‌های زیادی را صرف کنند. عینک‌های پرادا در بازار رقابتی ایمالز در محدوده ۵۹ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. 

عینک کارتیر

این عینک از برند لوکس فرانسوی به‌عنوان یک محصول اسپرت و جذاب با طراحی منحصربه‌فرد و کیفیت بالا شناخته می‌شود و بیشتر مورد پسند پیروان مد است. عینک اسپرت کارتیر دارای فریم فلزی سبک و مقاوم، عدسی باکیفیت از جنس پلی‌کربنات و قابلیت ضد خش و ضد ضربه و عدسی از نوع یووی ۴۰۰ است. این عینک ضمن تامین جنبه‌های زیبایی فوق‌العاده از چشمان شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند. قیمت عینک آفتابی کارتیر اصل در مدل‌ها و سبک‌های مختلف آن، در سایت رقابتی ایمالز در محدوده ۸۵ میلیون تومان تعیین شده است. خرید مدل‌های شیک و لاکچری این نوع عینک برای افراد مشکل‌پسند یک انتخاب ایده‌آل است.

عینک شیائومی

عینک آفتابی شیائومی به‌عنوان یکی از محصولات این کمپانی چینی طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت عینک آفتابی شیائومی نسبت‌به برندهای دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است و شما می‌توانید با یک هزینه معقول یک عینک آفتابی زیبا و باکیفیت را برای خود تهیه کنید. در بررسی فاکتورهای کیفی و زیبایی این عینک، می‌توانید آن را با برندهای معروفی مانند ریبن مقایسه کنید. عینک شیائومی به لنزهای باکیفیت، وزن سبک، فریم محکم و مقاوم و کاملا ضد یووی، پوشش آنتی رفلکس و ویژگی‌های خاص دیگر مجهز است. عینک‌های شیائومی در درازمدت، مقاومت، رنگ اصلی و شفافیت خود را حفظ می‌کنند. قیمت عینک‌های آفتابی این کمپانی نیز در سایت ایمالز بین ۸۰ تا ۸۶ میلیون تومان تعیین شده است.


 
 

جمع‌بندی
در این مطلب راهنمای خرید عینک آفتابی را مورد بررسی قرار دادیم و ضمن بررسی ویژگی‌های یک عینک مناسب، چند برند معروف از این اکسسوری کاربردی را معرفی کردیم.‌ اگرچه قیمت عینک آفتابی از برندهای معروفی مانند: ریلن، پلیس، پرادا و کارتیر بالاست؛ اما شما می‌توانید از کیفیت، مقاومت، استاندارد بودن و زیبایی این عینک‌ها اطمینان داشته باشید. شما می‌توانید با خرید عینک‌های آفتابی از برندهای معرفی‌شده ضمن محافظت کامل از چشمان‌تان، یک استایل شیک و لاکچری را برای خود به ارمغان بیاورید. ایمالز به‌عنوان بازار رقابتی بهترین انتخاب برای خرید عینک‌های اورجینال است.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز