بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تبریز یک شهر تاریخی و زیبا در شمال غرب ایران است که دارای جاذبه های فراوان و متنوعی است. برای اقامت در این شهر زیبا باید اطلاعات کافی راجع به بهترین هتل های تبریز داشته باشید.

تبریز، شهری با تاریخ و فرهنگ غنی، میزبان اولین هتل مدرن ایران بود. این هتل در سال ۱۲۸۴ در خیابانی که اکنون شهناز نام دارد، افتتاح شد. تبریز با آب و هوای خوشایند و جاذبه های متنوع، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است. برای لذت بردن از سفر به این شهر زیبا، باید هتل مناسب را انتخاب کنید.

ما در ادامه این مطلب از سوربان لیستی از بهترین هتل های تبریز را برای شما آماده کرده ایم از لوکس و گران ترین تا ارزان ترین آنها، پس اگر قصد سفر به این شهر زیبا و خوش آب و هوا را دارید ابتدا این مقاله را تا انتها بخوانید تا بتوانید با توجه به سلیقه و علایق و همچنین بودجه خود بهترین هتل را برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی در شهر زیبای تبریز انتخاب کنید.

معرفی 10 هتل برتر تبریز از لوکس ترین تا ارزان ترین که شگفت زده‌تان می‌کند! + عکس

معرفی بهترین هتل های شهر زیبای تبریز

۱.  هتل کایا لاله پارک – ۵ ستاره – بهترین هتل های تبریز

هتل کایا لاله پارک، یکی از بهترین هتل های تبریز است. این هتل با قیمت مناسب و خدمات عالی، مسافران را راضی می کند. این هتل جدید در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و دارای ۲۲۰ اتاق با طراحی گرم و شیک است. هتل کایا لاله پارک، دارای استخر زیبا و پارک سبز است. همچنین، مرکز خرید لاله پارک در کنار هتل قرار دارد که برای خرید ایده آل است.

آدرس : خیابان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، کنار مرکز تجاری لاله پارک

۲.  هتل پارس ائل گلی تبریز – ۵ ستاره

هتل پارس ائل گلی یک هتل شکیل و مجهز در شهر تبریز است که در رده ۵ ستاره قرار دارد. این هتل در کنار یک پارک زیبا و در نزدیکی دریاچه ائل گلی واقع شده است. بسیاری از اتاق های این هتل دارای چشم انداز فوق العاده ای از پارک و دریاچه هستند.

این هتل بخشی از زنجیره هتل های پارس در کشور است و دارای تمام خدمات و امکانات لازم برای رفاه مهمانان است. از جمله استخر، سونا، سالن های برگزاری مراسم و کنفرانس.

آدرس : بلوار ایل گلی، جاده مخصوص هتل درون پارک ائل گلی تبریز

معرفی 10 هتل برتر تبریز از لوکس ترین تا ارزان ترین که شگفت زده‌تان می‌کند! + عکس

۳.  هتل شهریار تبریز – ۵ ستاره

هتل شهریار اینترنشنال یک هتل مدرن و لوکس در شهر تبریز است که در رده ۵ ستاره قرار دارد. این هتل دارای تمام خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی است که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند. از جمله استخر، سونا، جکوزی، اتاق بخار، رستوران با بوفه و سالن های مجلل برای برگزاری مراسم و کنفرانس. این هتل نزدیک به نقاط مهم شهر است و دسترسی به آن آسان است. این هتل برای مهمانان تجاری مناسب است چون نزدیک به نمایشگاه و بازار بزرگ و فرودگاه است.

آدرس : ابتدای جاده ائل گلی، بعد از پل کابلی

۴.  هتل استقلال تبریز – ۴ ستاره – بهترین هتل های تبریز

هتل استقلال یک هتل آپارتمان ۴ ستاره در شهر تبریز است که در محله ای تاریخی و زیبا به نام سرخاب واقع شده است. این هتل نزدیک به خانه های تاریخی تبریز و دیدنی های دیگر شهر است. این هتل دارای محوطه ای سبز و رستوران روباز است که محیطی دلنشین برای خوردن غذا فراهم می کند.

این هتل خدمات خوب و صبحانه رایگان و متنوع ارائه می دهد و مهمانان از آن راضی هستند. این هتل برای کسانی که می خواهند جاذبه های تبریز را ببینند گزینه ای مناسب است و جز بهترین هتل های تبریز به شمار می رود.

آدرس : خیابان ششگلان، خیابان شهریار، روبروی مجموعه فرهنگی مقبره الشعرا

معرفی 10 هتل برتر تبریز از لوکس ترین تا ارزان ترین که شگفت زده‌تان می‌کند! + عکس

۵.  هتل گسترش تبریز – ۴ ستاره

هتل گسترش یکی از بهترین هتل های تبریز ، یک هتل ۴ ستاره در شهر تبریز است که حدود ۵۰ سال پیش توسط مهندسان خارجی ساخته شده است. این هتل دارای ۱۵۰ اتاق با امکانات عالی است که می توانید بین آنها انتخاب کنید. از اتاق های با چشم انداز فوق العاده از شهر تبریز در طبقه ۱۳ تا اتاق های بزرگ و راحت.

 هتل به عنوان یکی از هتل های برتر تبریز شناخته می شود و دارای خدمات و امکانات متنوع و مدرن است. از جمله سالن کنفرانس، رستوران، استخر، جکوزی، کافی شاپ و تالار عروسی. مهمانان از این هتل راضی هستند و آن را پیشنهاد می کنند.

آدرس : قرار گرفته در چهارراه آبرسان تبریز

۶.  هتل آزادی تبریز – ۳ ستاره – بهترین هتل های تبریز

هتل آزادی یک هتل سه ستاره در شهر تبریز است که دسترسی عالی به جاذبه های شهر دارد. این هتل دارای سینمای خود است که مهمانان می توانند فیلم های ایرانی را رایگان ببینند. این هتل نزدیک به اتوبوس های BRT است که به تمام نقاط شهر متصل هستند. این هتل همچنین تاکسی سرویس برای رفتن به روستای کندوان ارائه می دهد.

این هتل دارای ۴۳ اتاق با ظرفیت های مختلف است که در ۴ طبقه قرار دارند. این هتل با نقاشی های زیبا و ایرانی تزئین شده است که برای گردشگران جالب است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های تبریز شناخته می شود.

آدرس : خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهار راه شریعتی

معرفی 10 هتل برتر تبریز از لوکس ترین تا ارزان ترین که شگفت زده‌تان می‌کند! + عکس

۷.  هتل جهانگردی تبریز – ۳ ستاره

هتل جهانگردی یک هتل منحصر به فرد در شهر تبریز است که در پارک ایل گلی و کنار دریاچه ائل گلی واقع شده است. این هتل به شما فرصت می دهد که حس پادشاهان و شاهزادگان را درون پارک تجربه کنید. این هتل دارای ۲ سوئیت دو تخته و چادرهای عشایری برای اقامت است.

این چادرها در روزهای گرم باز هستند و دارای تمام امکانات لازم برای کمپینگ هستند. این چادرها با رنگ قرمز برزنتی تزئین شده اند و در کنار استخر قرار دارند. این هتل به شما هوای پاک و خوشایند پارک را ارائه می دهد و جز بهترین هتل های تبریز به شمار می رود.

آدرس : ضلع جنوب شرقی استخر در داخل پارک ائل گلی، روبروی پارکینگ اصلی

۸.  هتل تبریز اینترنشنال – ۴ ستاره – بهترین هتل های تبریز

هتل تبریز اینترنشنال یا بین المللی تبریز یک هتل ۴ ستاره در شهر تبریز است که در یکی از معروف ترین خیابان های این شهر قرار دارد. این هتل دارای تالار و رستوران در فضای باز است که محیطی زیبا و دلنشین برای مهمانان فراهم می کند. این هتل نزدیک به مرکز جواهر و پاساژ نسیم است که می توانید سوغاتی های تبریز را از آنجا خریداری کنید. این هتل همچنین دسترسی آسان به بازار بزرگ تبریز با تاکسی را دارد. این هتل دارای ۱۳۲ اتاق با امکانات عالی است که شامل اینترنت رایگان وای فای و خدمات دیگر است.

آدرس: فلکه دانشگاه در خیابان امام خمینی، در کنار پاساژ نسیم و کوچه پناهی

معرفی 10 هتل برتر تبریز از لوکس ترین تا ارزان ترین که شگفت زده‌تان می‌کند! + عکس

۹.  هتل سهند تبریز – ۲ ستاره

هتل سهند یک هتل آپارتمان ۲ ستاره در شهر تبریز است که قبلا هتل آپارتمان گیلان نو نام داشت. این هتل بازسازی شده است و یکی از بهترین هتل آپارتمان های تبریز است. این هتل دارای ۲۸ اتاق مختلف در ۳ طبقه است که معمولا خالی برای رزرو هستند. اما اگر می خواهید مطمئن باشید، بهتر است زودتر رزرو کنید. چون این هتل فقط ۵ دقیقه فاصله تا مرکز شهر دارد و بسیار محبوب است و جز بهترین هتل های تبریز به شمار می رود.

هتل سهند یک هتل آپارتمان ۲ ستاره در شهر تبریز است که دارای اتاق های یک تخته تا چهار تخته است. قیمت اتاق های این هتل با توجه به تعداد تخت ها متفاوت است و هر چه بیشتر باشد، ارزان تر است. این هتل مناسب برای مهمانان عربی زبان و انگلیسی زبان است. این هتل نزدیک به جاذبه های تبریز است و می توانید با پیاده روی ۵ دقیقه ای به ارگ علیشاه و کاخ موزه شهرداری برسید. برای رفتن به بازار و مسجد کبود باید ۲.۵ کیلومتر تاکسی سوار شوید. این هتل همچنین دارای ایستگاه اتوبوس در نزدیکی در ورودی است.

آدرس : خیابان امام تبریز و بین سه راه فردوسی و طالقانی، مقابل درب اصلی مصلی، هتل سهند

۱۰.  هتل کاسپین تبریز – ۳ ستاره – بهترین هتل های تبریز

هتل کاسپین یک هتل سه ستاره در شهر تبریز است که دارای ۲۰ اتاق در ۴ طبقه است. این هتل دارای کارکنان خوشرو و مهربان است که به شما در پذیرش و پذیرایی کمک می کنند. این هتل نزدیک به جاذبه های تبریز است و می توانید با پیاده روی ۱۰ دقیقه ای به پارک مقبره الشعرا برسید.

اتاق های این هتل دارای تخت های راحت با ظرفیت سه نفره هستند. این هتل همچنین دارای استخر، باشگاه ورزشی و رستوران با غذاهای خوشمزه است و جز بهترین هتل های تبریز است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی یا منصور قدیم در تبریز، بعد از پل منصور، مقابل خانه معلم، پلاک ۳ می توانید هتل کاسپین را پیدا کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز