بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چطور یک پارتنر خوب پیدا کنم؟ چگونه یک پارتنر خوب پیدا کنم؟ از کجا یک پارتنر خوب پیدا کنم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات تا انتها با ما همراه باشید.

چطور یک پارتنر خوب پیدا کنیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تصور می کنید برای پیدا کردن پارتنر مناسب هیچ راه و روشی وجود ندارد و بقیه افراد باید به سراغ شما بیایند، باید بدانید که کاملا در اشتباه فکر می‌کنید. در دنیای امروز فرصت های عالی بسیاری وجود دارد که هر فردی باید از آن ها استفاده کند. باید این موضوع را بپذیریم که شرایط تغییر کرده و دیگر با خانه نشستن و منتظر بودن نمی توانیم شریک عاطفی رویایی خود را بیابیم. فرقی نمی کند خانم باشید یا آقا، در هر حال می توانید با استفاده از روش هایی که در ادامه این مطلب از سوربان نام می بریم یک شریک عاطفی مناسب برای خود پیدا کنید و پاسخی برای این سوال بیابیم که چطور یک پارتنر خوب پیدا کنیم؟

6 روش عجیب اما واقعا موثر برای یافتن یک پارتنر عاطفی خوب!

پارتنر یعنی چه؟

پارتنر یا همان (partner) به معنی شریک و همراه است. به صورت عمومی منظور از پارتنر، شریک عاطفی است. اما این کلمه در مواردی دیگر هم به کار می رود. برای مثال منظور از شریک کاری، درسی, و غیره نیز همان پارتنر است، اما منظور ما از پارتنر در این مقاله همان شریک عاطفی است.

پارتنر خوب از کجا پیدا کنیم؟

وجود یک پارتنر عاطفی خوب، برای هر فردی لذت بخش است. وقتی می دانید یک فرد را همیشه و در هر موقعیتی در کنار خود دارید که از شما حمایت می کند، به وجود او می بالید. اما سوال اینجاست که چطور می توان یک پارتنر مناسب برای خود پیدا کرد؟ در ادامه نکاتی را برایتان ذکر می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید پارتنری مناسب برای خود بیابید.

6 روش موثر و کارساز برای پیدا کردن پارتنر خوب

6 روش عجیب اما واقعا موثر برای یافتن یک پارتنر عاطفی خوب!

۱. روزانه به پیاده روی بروید!

شاید این پیشنهاد برایتان عجیب به نظر برسد، اما باید بدانید پیاده روی روزانه در شهر فرصت آشنایی با افراد زیادی را برایتان ایجاد می کند. به طور قطع شهری که در آن زندگی می کنید، منطقه ای خاص برای پیاده روی دارد، وقتی در مسیر قرار بگیرید، می توانید با افراد دیگر هم صحبت شوید و کم کم قرارهای عاشقانه خود را رقم بزنید. البته قرار نیست در همان ابتدا درباره عشق و ازدواج صحبت کنید و باید از مطالب ساده مانند شرایط آب و هوا و غیره شروع کنید.

۲. شرکت در انجمن ها و کلاس های خاص

اگر به دنبال یک پارتنر مناسبید، در ابتدا باید شرایط ورود خود به اجتماع را فراهم کنید. کلاس ها و انجمن های خاص یکی از بهترین موارد برای این کارند. احتمالا رشته ای خاص وجود دارد که به آن علاقه دارید، یا انجمن های خاصی در سطح شهرتان هستند که از شرکت در آن ها لذت می برید. بهتر است زمانی را برای پیدا کردن بهترین کلاس و انجمن مورد نظرتان صرف کنید و کم کم شرکت در این موارد را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

۳. شرکت در ورزش های گروهی

ورزش های گروهی نیز بهترین موقعیت برای یافتن پارتنر عاطفی مناسب هستند. برای مثال گروه های کوه نوردی یا پیاده روی و والیبال از آن دست هستند. البته شرکت در این گروه های ورزشی تنها برای یافتن پارتنر نیست، زیرا با فعالیت در آن ها می توانید سلامتی جسمانی خود را نیز بالا ببرید و روحیه خود را شاد و سالم نگه دارید.

۴. در مهمانی های مختلف شرکت کنید

6 روش عجیب اما واقعا موثر برای یافتن یک پارتنر عاطفی خوب!

میهمانی های مختلف نیز موقعیتی عالی برای یافتن پاتنر عاطفی مناسب هستند. سعی کنید همیشه در میهمانی های خانوادگی یا دوستانه شرکت کنید. حتی شما می توانید هرچند وقت یکبار خودتان میهمانی بگیرید و با افراد جدید آشنا شوید.

۵. در مراکز خیریه فعال باشید

مراکز خیریه یکی دیگر از آن مکان هایی هستند که می توانید در آن ها با افراد جدید زیادی آشنا شوید. خوشبختانه اغلب افرادی هم به این مراکز رفت و آمد دارند، جزو بهترین افراد جامعه اند، از این رو با اطمینان بیشتری می توانید رابطه خود را آغاز کنید.

۶. در جلسات هنری و فرهنگی شرکت کنید

اگر به کارهای فرهنگی وهنری علاقه دارید از این فرصت استفاده و در رویدادهای مختلف سطح شهر و استانتان شرکت کنید. در این رویدادها نیز اشخاص زیادی شرکت می کنند و راحت تر می توانید یک شریک عاطفی مناسب از میان آن ها برای خود پیدا کنید.

در اولین جلسه ملاقات چگونه رفتار کنیم؟

6 روش عجیب اما واقعا موثر برای یافتن یک پارتنر عاطفی خوب!

باید بدانید یافتن یک پارتنر مناسب و ایجاد ارتباطی قوی با او تنها به  آشنایی با افراد جدید محدود نمی شود. حتی اگر هرروز با فرد جدیدی اشنا شوید، اما نحوه برخورد درست با او را ندانید، رابطه سریعا تمام می شود. پس بهتر است نسبت به رفتارهای خود نیز سختگیر باشید. در ادامه مهم ترین نکاتی که باید در جلسه اول آشنایی به خاطر داشته باشید را ذکر می کنیم.

۱. به چیزی که نیستید تظاهر نکنید

قرار نیست طرف مقابل را با رفتارهای ظاهری فریب بدهید. درست که می خواهید بهترین خودتان باشید و طرف مقابلتان تصور کند شما با همه آدم های دور و اطرافش فرق دارید، اما این موضوع نباید موجب بروز رفتارهای اشتباه از شما شود. سعی کنید خودتان باشید و همان چیزی که هستید را به نمایش بگذارید. با رفتارهای تصنعی تنها افراد را از خود می رانید.

۲. از سوال کردن نترسید

هیچ اشکالی ندارد که سوالات خود را از طرف مقابل بپرسید. در قرارهای اول می توانید سوالات خود را درباره شخصیت و شرایط زندگی فرد مقابل بپرسید و تصمیم بگیرید که او انتخاب مناسبی برای شما هست یا نه.

6 روش عجیب اما واقعا موثر برای یافتن یک پارتنر عاطفی خوب!

۳. عجله نداشته باشید

شروع یک رابطه عاشقانه و ارتباط با فرد دلخواه برای هر فردی لذت بخش است. اما این موضوع نباید باعث شود که همه چیز را سریع جلو ببرید. در برابر شور و هیجان خود برای پیشبردن سریع رابطه مقابله کنید و به آرامی و سنجیده ارتباط خود را با پارتنر خود جلو ببرید.

فراموش نکنید همه افراد در ابتدای رابطه بهترین اند، اما بعد از مدتی شخصیت واقعی خود را نشان می دهند. ممکن است شخصیت واقعی پارتنر شما، مورد پسندتان واقع نشود، پس عجله و اشتیاق زیاد خود را در همان ابتدا کنترل کنید.

۴. خط قرمز های خود را تعیین کنید

برقراری ارتباط با یک فرد به معنی از بین رفتن حریم شخصی نیست. شما باید در همان ابتدای رابطه خط قرمزها را تعیین کنید. همچنین هوشیار باشید که از حریم شخصی پارتنر خود پا را فراتر نگذارید. زمانی که یک فرد توجهی به خط قرمزها ندارد و بدون توجه به حریم شخصی شریک عاطفی اش، هررفتاری که دوست دارد انجام می دهد، باعث می شود طرف مقابل علاقه و اشتیاق خود را نسبت به او از دست بدهد. پس لازم است به این موضوع هم توجه کافی داشته باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز