بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

پابجی موبایل یک بازی چند نفره آنلاین است که تمام اعمال بازیکنان با سرورهای آن مرتبط می شوند. به دلیل استراتژیک و اکشن بودن این بازی، مشکلات مربوط به پینگ بالا می تواند در عملکرد شما به عنوان بازیکن تاثیر زیادی بگذارد. آیا سعی دارید پینگ بازی UC Satın Al را پایین بیاورید و بالا بودن این عدد حین بازی اذیتتان می کند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا راهکارهای سودمند را برای بهبود تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل به شما آموزش دهیم.

اهمیت تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل چیست؟

معرفی بازی پابجی موبایل

در بازی پابجی هم مانند سایر بازی های آنلاین، استراتژی و تیراندازی بسیار اهمیت دارند. پابجی دو حالت اول شخص و سوم شخص دارد. در این بازی، بازیکنان می توانند بازی را به صورت تک نفره یا به صورت تیمی انجام دهند.

در طراحی این بازی مناطق امن و مناطق بمباران به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند. در حالت اول شخص هنگام بازی گیمر نمی تواند مستقیما پشت سر خود را ببیند. هنگامی که بازی شروع می شود بازیکنان با چتر نجات به نقاط مختلفی از نقشه بازی می افتند؛ سلاح ها، وسایل نقلیه و سایر چیزها را پیدا می کنند و به مبارزه می پردازند. در این بازی یک دایره آبی وجود دارد که لازم است بازیکنان در آن بمانند و از آن خارج نشوند. در پابجی شرط برنده شدن شما این است که تا پایان زنده بمانید. برای اینکه بتوانید به موقع از مسیر تیراندازی کنار بروید، باید عکس العمل سریع و واکنش به موقع داشته باشید.

اهمیت پینگ و لگ پابجی موبایل

پینگ یک اصطلاح اینترنتی است و زمانی را نشان می دهد که داده‌ها در شبکه منتقل می شوند. پینگ بر حسب میلی ثانیه مشخص می شود. هرچه پینگ بالاتر باشد، فاصله بین زمان ورود داده‌ها (مانند اعمال بازیکن) و پاسخ سرور بیشتر می شود. در این صورت شاهد تاخیر و پرش بازی خواهید بود.

حتی در صورتی که سرعت اینترنت شما بالا باشد ممکن است پینگ بالایی داشته باشید و در نتیجه بازی برای شما تجربه ای ناخوشایند و خسته کننده به همراه بیاورد. بنابراین بهینه سازی دستگاه برای بررسی تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل ضروری است.

چرا پینگ بازی پابجی موبایل من اینقدر بالاست؟

دلایل متعددی وجود دارد که عدد پینگ شما را بالا می برد. برخی از این دلایل رایج عبارتند از:

مکان روتر

نزدیکی و موقعیت روتر می تواند بر تاخیر شبکه تاثیر بگذارد. همچنین وجود دیوارها اغلب در پینگ بالا نقش دارد.

اتصال ضعیف به اینترنت

هرچند که سرعت بالای اینترنت تضمین کننده پینگ پایین تر نیست، اما سرعت پایین اینترنت می تواند زمان پاسخگویی سرور بازی را کندتر کند.

تعداد بالای دستگاه های متصل‌شده به شبکه

اگر تعداد زیادی از دستگاه ها به یک روتر متصل باشند، شاهد کاهش تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل خواهید بود.

فاصله از سرور

اتصال به سرورهایی در کشور یا قاره دیگر موجب می شود که پینگ بالاتر برود.

عملکردهای پس زمینه

پهنای باند شما ممکن است توسط عملکردهای پس زمینه مانند به روز رسانی های نرم افزار اشغال شود و سرعت بازی را کاهش دهد.

بهینه سازی بیش از حد تنظیمات بازی

طبیعی است که دوست داشته باشید در حین بازی از Orelon بالاتری برخوردار شوید. اما بهینه سازی بیش از حد تنظیمات گرافیکی می تواند گیم پلی شما را کند کند.

اهمیت تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل چیست؟

کاهش پینگ برای بهبود تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل

پینگ پایین (معمولا در حد 50 میلی ثانیه یا کمتر) تجربه بازی روان تری را برای شما فراهم می کند. این موضوع به ویژه برای گیمرهای حرفه ای بسیار مهم است زیرا به آنها نسبت به رقبایشان برتری می دهد. پینگ پایین تر از این عدد روان ترین گیم پلی را در اختیار شما می گذارد و پینگ بالاتر از 100 میلی ثانیه حین بازی بسیار آزاردهنده می شود. چندین روش برای بهبود تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل وجود دارد که بر روی تمام دستگاه های اندرویدی کار می کند. این روش ها به صورت زیر هستند:

یک شبکه اینترنت متفاوت را امتحان و سرعت آن را بررسی کنید

سرعت پایین اینترنت دلیل اصلی پایین بودن پینگ است. هر اپراتور سرعت اینترنت متفاوتی به شما ارائه می دهد. همچنین سرعت اینترنت شما در مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشد. یعنی باید شبکه ای را پیدا کنید که سرعت اینترنتش در منطقه شما بالاست.

مکان خود را تغییر دهید

بهتر است تغییر مکان را نیز امتحان کنید. زیرا سرعت اینترنت در مناطق مختلف خانه احتمالا متفاوت است. تراس، سالن اصلی یا اتاق ها می توانند پینگ متفاوتی در اختیار شما بگذارند.

همگام سازی خودکار را خاموش کنید

بسیاری از مردم این نکته ساده را نادیده می گیرند. برنامه هایی مانند جیمیل و شبکه های اجتماعی برای دریافت آخرین به روز رسانی ها از اینترنت شما استفاده می کنند که به طور غیر مستقیم عملکرد کلی اینترنت را کاهش می دهد و مصرف باتری شما را هم بالا می برد.

برنامه های باز دیگر را ببندید

برنامه های اندرویدی معمولا در پس زمینه باز می مانند. بستن این برنامه ها به شما کمک می کند از حداکثر پهنای باند خود برای کاهش تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل استفاده کنید. می توانید از برنامه های جانبی نیز برای این کار استفاده کنید.

گرافیک بازی را کاهش دهید

در صورت پایین تر بودن گرافیک بازی، پینگ پابجی موبایل کم می شود سرعت بازی شما افزایش پیدا می کند. می توانید برخی موارد (مانند سایه های داخل بازی) را خاموش کنید.

اهمیت تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل چیست؟

سرور بهتری را انتخاب کنید

سرورها نقش کلیدی در تعیین پینگ ایفا می کنند. انتخاب سرور اشتباه می تواند موجب به مشکلات پینگ و لگ بازی پابجی موبایل شود. هر سرور پینگ مخصوص به خود را دارد که بین 20 تا 800 میلی ثانیه متغیر است.

به جای اینترنت دیتا از Wi-Fi استفاده کنید

اینترنت دیتا نوسانات زیادی دارد و حین برقراری تماس یا دریافت پیام های متنی برای چند ثانیه متوقف می شود که تاثیر چشمگیری در افزایش پینگ دارد.

سخن پایانی

پابجی از محبوب ترین بازی های آنلاین محسوب می شود که نظر طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. وجود لگ و تاخیر در این بازی عملکرد بازیکنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین دسترسی به پینگ پایین تر می تواند تجربه بازی را بهبود ببخشد که به ویژه برای گیمرهای حرفه ای اهمیت دارد. در این مطلب به بیان اصلی ترین راهکارهای بهبود تاثیر پینگ و لگ در بازی پابجی موبایل پرداختیم. امیدواریم مطالعه این راهکارها برای شما سودمند بوده باشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز