بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطوری شوهرمو تو مشتم بگیرم؟ چگونه شوهرمو تو مشتم بگیرم تا به حرفم باشه؟ چگونه با شوهرم رفتار کنم که دوستم داشته باشد؟ اگر دوست دارید راه و روش شوهرداری را یاد بگیرید و از راز و سیاست های زنانه برای جذب کردن شوهر آگاه شوید این مطلب برای شماست! زندگی بدون تفاهم و اعتماد نوعی شکنجه است و اگر می خواهید توجه و اعتماد شوهرتان را به خودتان جذب کنید باید یاد بگیرید او را به سمت خودتان بکشید. چگونه؟ با ما همراه شوید!

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم؟ - چطوری شوهرمو تو مشتم بگیرم؟

چطوری شوهرمو تو مشتم بگیرم؟ | چطوری شوهرمو عاشق خودم کنم؟ 10 ترفند جذب شوهر بدون برو برگرد

با او همچنان در رابطه عاشقانه بمانید!

فکر نکنید حالا که با هم ازدواج کرده اید و یا حتی بچه دار شده اید زمانی برای رابطه عاشقانه نمانده، این تصور اشتباه باعث می شود شما و همسرتان روز به روز از هم دور تر شوید، شما فقط یک بار زندگی می کنید پس برای این یک بار زندگی کردنتان، ارزش قائل شوید. شما باید سعی کنید با سیاست زنانه ای که دارید رابطه خود و همسرتان را گرم و صمیمی نگه دارید. برای مثال با او یک صبحانه عاشقانه و صمیمی بخورید، گاهی بیرون از خانه باهم قرار بگذارید و درباره خودتان صحبت کنید. اگر بچه دارید و فکر می کنید وقتی برای شما نمانده، با برنامه ریزی این مورد را به زندگی خودتان اضافه کنید و معجزه اش را ببینید! به یاد داشته باشید برای جذب کردن شوهر باید از ذکاوت زنانه خود بهره بگیرید.

همسرتان را ناز و نوازش کنید

مردان سیبیلو با بازوهای بزرگ و چهره های ضمخت بازهم به نوازش های زنانه شما نیاز دارند! نگویید از ما گذشته و ... . بلکه سعی کنید با ترفندهای مخصوص خودتان همسرتان را ناز و نوازش کنید. برای او لوسیون یا کرم ضد آفتاب بزنید، او را ماساژ بدهید یا این که در آغوشی گرم و صمیمی، سرش را ناز کنید. برخوردهای فیزیکی باعث می شود همسرتان نسبت به شما مهربان تر شود بتوانید به راحتی در قلب او نفوذ کنید.

همیشه به فکر بهتر کردن رابطه جنسی خود با همسرتان باشید

برای داشتن رابطه ی جنسی برنامه ریزی زمانی داشته باشید و حتی در مورد شیوه ی انجام رابطه فکر کنید. شیوه ی داشتن رابطه ی جنسی در اولین روزهای ازدواج، لزوما به شما آموزش نمی دهد که زندگی جنسی خود را بعدها چگونه حفظ کنید، زوج ها به هزار و یک دلیل داشتن رابطه ی جنسی منظم را فراموش می کنند.  اگر همیشه شب ها نزدیکی دارید، اما اکنون خیلی خسته شده اید، انجام رابطه را در طول روز امتحان کنید. همچنین همیشه لباس زیر تمیز داشته باشید و به نظافت و تمیزی بدن خود اهمیت بسیاری بدهید.

برای هرچیزی، از او تشکر و قدردانی کنید

نمی توانید تصور کنید قدردانی از آقایان چقدر می تواند معجزه کننده باشد! اگر حس می کنید همسرتان نسبت به شما و خانه زندگی مشترکتان بی تفاوت شده این راهکار به ظاهر ساده را امتحان کنید. از او برای هرکاری که برای شما و زندگیتان انجام می دهد قدردانی کنید، مردان عاشق این هستند که به خاطر کارهایی که انجام می دهند ستایش شوند، به مرور متوجه می شوید که آنها برای دریافت دوباره این حس ارزشمندی، برای شما کارهای مفید و بیشتری انجام می دهند.

باهمدیگر خوش بگذرانید

اگر می خواهید همسرتان مطیع شما باشد و او را جذب خودتان کنید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که کاری کنید در زندگی به دونفرتان خوش بگذرد. چگونه؟ باهم سفر بروید، پیکنیک بروید و حرکت های خاطره انگیزی بزنید. مردها کسی را که کنار او بخندند و خوش باشند را فراموش نمی کنند.

به دنبال امتحان چیزهای جدید؛ در کنار یکدیگر باشید

یکی از اشتباهات خانم ها که باعث می شود زندگی مشترکشان به تاراج برود این است که از امتحان کردن چیزهای جدید می ترسند. شما اینگونه نباشید، با همسرتان اوقات جدیدی بسازید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید. برای مثال به مکان های تفریحی جدید بروید یا این که بازیهای دونفره جدید را امتحان کنید. این موضوع باعث می شود مغز مرد واکنش خلاقانه ای نشان دهد و نسبت به شما انعطاف پذیر تر شود.

همیشه برای خود و حریم شخصی، وقت بگذارید

اگر می خواهید همسرتان را در مشتتان بگیرید برای خود و حریم شخصی احترام قائل شوید. مردان عاشق زن هایی هستند که خودشان را دوست دارند و برای رشد و پیشرفت خودشان تلاش می کنند. به آرامشتان اهمیت بدهید و این را به همسرتان نشان دهید. کم کم او هم یاد می گیرد به وجود شما احترام بگذارد و برای خواسته هایتان ارزش قائل شود.

غر زدن و انتقاد را به حداقل برسانید

اگر شوهرتان خودش از شما خواست می توانید به او مشاوره دهید یا اگر فکر می کند گیج شده و فکری به ذهن اش نمی رسد می توانید دیدگاه جدیدی را در اختیار او بگذارید، اما تنها در صورتی می توانید بهترین کار ممکن را انجام دهید که خوب حرف های اش را گوش دهید. هنگامی که شریک زندگی تان شکایت می کند، حرف های اش را گوش دهید. به جای این که نصیحت اش کنید، همدردی تان را به او نشان دهید. قبل از این که انتقادات تان را مطرح کنید، به این فکر  کنید که “آیا اصلا گفتن این حرف ارزش اش را دارد؟” سعی کنید انتقاد کردن را به یک بار در روز محدود کنید. 

درباره مشکلات باهم صحبت کنید

اگر مشکلی پیدا کردید با او صحبت کنید، مردان تک بعدی هستند و با ایما و اشاره به راحتی متوجه موضوعات نمی شوند. اگر رفتاری ناراحتتان کرده با او درمیان بگذارید و در کمال آرامش برای بهبود رابطه تلاش کنید.

اهداف دوتایی داشته باشید و در جهت رسیدن به آن ها تلاش کنید

اگر اهداف مشترک داشته باشید دید همسرتان به شما دوستانه تر شده و شما را به عنوان یک شریک و همراه قبول می کند، همین باعث می شود به قول قدیمی ها حرفتان برو داشته باشد و روی شما حساب کند. پس برای این کار حتما با او اهدافی داشته باشید که در راستای آن تلاش می کنید. مثل یاد گرفتن یک زبان جدید، رسیدن به تناسب اندام و ....

 

 

در این مطلب به سوال چطوری شوهرمو تو مشتم بگیرم؟ پاسخ دادیم. نظر شما چیست؟ چه تجربه ای دارید که فکر می کنید می تواند برای خوانندگان این مطلب مفید باشد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز