بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خطرناک ترین نشانه ها در یک رابطه چیست؟ رد فلگ در رابطه چیست؟ پرچم های قرمز در روابط کدامند ؟ خط قرمزهای رابطه زوجی کدام اند ؟ با ما همراه شوید تا ببینیم در رابطه ها، چه نکاتی هشدار دهنده و خطرناک هستند.

معنی red flag - رد فلگ یعنی چه؟

رِد فلگ یعنی چه؟ یعنی مشاهده یک علامت و نشانه ای در شخصیت یا رفتار طرف مقابل که می تواند در آینده بسیار خطرناک باشد. در واقع در روابط به معنای عامل هشدار دهنده است.

پس رد فلگ در رابطه یعنی چه؟

یعنی نشانه هایی که به ما می گوید رابطه اشتباهی داریم و باید آن را درمان کنیم و اگر برایمان مقدر است آن را ترک کنیم. در این مطلب به علائم خطرناک یک رابطه اشتباه اشاره می کنیم. با ما همراه شوید و مواردی که در میان می گذاریم را با دقت مطالعه کنید.

خطرناک ترین نشانه ها در یک رابطه | رد فلگ در رابطه را بشناسید! - 6 خط قرمزهای رابطه

رد فلگ در رابطه را بشناسید! خطرناک ترین نشانه ها در یک رابطه

‏برای رسیدن به پاسخ، یک تیم پژوهش در دو مرحله آزمایش، تعداد زیادی دختر و پسر 20 تا 30 ساله را انتخاب کردند و با آن ها  در مورد روابطی که داشتند، ایده آل ها و اینکه "تو دوران آشنایی چی از طرف مقابلت ببینی کنسله! و با کی وارد رابطه بلندمدت نمیشی!؟" صحبت کردند...

‏نتایج پژوهش نشان می داد که 6 پرچم قرمز یا اصطلاحا red flags وجود دارد که شدیدا روی اعصاب آدم هاست و با دیدن نشانه هایی از آن، آدم ها فرار را بر قرار و تنهایی را به رابطه ترجیح می دهند. حالا آن شش خط قرمز چه مواردی هستند!؟

‏1) بهداشت ضعیف

برخورد با بوی بد، دندان خراب، موهای چرب و ژولیده، بد تیپ بودن،و به طور کلی غیرجذاب بودن و دافعه ظاهری  عامل اول است و با دیدن هرگونه نشانه ای از آن، طرف مقابل فرار را بر قرار ترجیح می دهد.

‏2) اعتیاد

شرکت کنندگان ادعا داشتند که اگر همه شرایط طرف بر وفق مراد هم باشد اما متوجه شویم که مخاطب ما درگیر نوعی از اعتیاد هست (از اعتیاد به سیگار و الکل بگیر تا اعتیاد به گل و مواد) وارد رابطه نمی شویم.

‏3) چسبندگی

وجود هرگونه نشانه ای از کنترل گری، حسادت، امر و نهی کردن ها و وابستگی های افراطی شدیدا دافعه دارد و مخاطب آگاه مراقب است که کسی که از همان اول راه دنبال کنترل گری است به درد رابطه جدی نمی خورد.

‏4) چشم چرونی و بی بندوباری

شرکت کنندگان می گفتند که نشانه هرگونه فقدان تعهد، از چشم چرانی و قرار گذاشتن با دیگران تا علاقه به شرکای جنسی مختلف و هر پیامی که نشان بدهد مخاطب ما دغدغه جنسی دارد، کنسل است. 

‏5) بی توجهی

موضوع این است که فرقی نمی کند چه مدتی با هم در رابطه هستید، نقطه پایان یک رابطه همانجاست که یکی از طرفین فراموش می کند مثل روزهای اول به طرف مقابل توجه کند و بی توجهی، بی تفاوتی و نادیده گرفتن باعث می شود یک رابطه با مشکلات جدی روبرو شود.

6) فقدان جاه طلبی!

بودن با کسی که چشم اندازهای مالی محدودی دارد، نسبت به رشد و پیشرفت در زندگی بی انگیزه است،  منفعل است؛ برای پیشرفت قدم از قدم برنمی دارد و به جای جلو رفتن حس پسرفت به آدم میدهد، یک رد فلگ شدیدا مهم است.

 

در این مطلب به خطرناک ترین نشانه های یک رابطه اشتباه و رد فلگ در رابطه اشاره کردیم. شما هم در بخش نظرات یک مورد را اضافه کنید تا با کمک شما مطلب کامل تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز