بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر شما خواهر عروس هستید باید ضمن تبریک بگوییم که روز سختی را پیش رو دارید. این را بدانید که مهم‌ترین فرد بعد از عروس و داماد شما هستید. پس باید مانند خواهر خود حواستان به همه چیز باشد و از وظایف خواهر عروس در مراسم عروسی اطلاع داشته باشید.

وظایف خواهر عروس در روز عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و او به عنوان نزدیک ترین فرد به عروس باید در تمام لحظات همراه او باشد و کمکش کند.

اگر قرار است به زودی جشن عروسی خواهرتان برگزار شود شما باید به عنوان خواهر عروس و نزدیک ترین دوست وی، خودتان را آماده کنید تا مهم ترین رویداد زندگی خواهرتان به خوبی رقم بخورد.

پس باید با وظایف خواهر عروس در عروسی آشنا شوید و بدانید که خواهر عروس در مراسم عروسی چطور باید رفتار کند! پس تا انتهای این مطلب از سوربان همراه ما باشید تا در مورد این موضوع بیشتر صحبت کنیم و بدانیم که خواهر عروس در مراسم عروسی چه وظایفی دارد.

وظایف مهم خواهر عروس در مراسم عروسی!【خواهر عروس چطور باید رفتار کنه؟】

وظایف مهم خواهر عروس در مراسم عروسی

مطمئنا روزهای زیادی را گذرانده‌اید و آرزو داشته‌اید که خواهر خود را در لباس عروس ببینید.

این روز فرا رسیده است و شما باید تا حدی که می‌توانید این مراسم را به بهترین حالت ممکن مدیریت کنید و باری را از روی دوش خواهرتان که حالا عروس آنجا است بر دارید پس باید با وظایف عروس در روز عروسی آشنایی کامل داشته باشید.

اولین و مهم ترین وظیفه شما به عنوان خواهر عروس این است که به عروس و داماد کمک کنید تا برای مراسم عروسی شان برنامه ریزی کنند.

خواهرتان را آرام کنید تا استرس کمتری داشته باشد.

ممکن است گاهی انجام کارهای عروسی و کمک به خانواده برای تان خسته کننده باشد اما نباید ناامید شوید. شما باید سرحال و پرانرژی باشید تا سایر اعضای خانواده از شما روحیه بگیرند.

در واقع شما مدیر برنامه های عروسی هستید و مسئولیت سنگینی بر عهده شماست.

وظایف مهم خواهر عروس در مراسم عروسی!【خواهر عروس چطور باید رفتار کنه؟】

وظایف را به درستی تقسیم کنید تا تمام کارها به درستی و به موقع انجام شود.

بهتر است عروس را در خریدهای عروسی نیز همراهی کنید. این خرید می تواند برای جهیزیه، لباس یا هر چیز دیگری باشد.

باید مهمانان را هنگام ورود به تالار راهنمایی کنید تا در جای مناسب مستقر شوند. حواس تان باشد تا در تالار مهمانان به درستی پذیرایی شوند.

با شروع مراسم وظایف خواهر عروس سنگین می شود. او باید همزمان در همه جا حضور داشته باشد و در تمام زمینه ها اطلاعات کافی داشته باشد.

اگر در حین مراسم متوجه شدید که آرایش عروس بهم ریخته است یا لباسش پاره شده است بهتر است حقیقت را به او بگویید و سعی کنید مشکل را بی دردسر برطرف نمایید.

شما باید تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشید تا به راحتی شرایط اضطراری احتمالی در روز عروسی را پشت سر بگذارید.

برای این کار بهتر است از یک کیف دستی بزرگ استفاده کنید و تمام لوازم مورد نیاز را در آن کیف جای دهید طوری که مانند جعبه کمک های اولیه عمل کند و هنگام بروز مشکل به دادتان برسد.

به عنوان مثال نخ و سوزن همراه تان باشد تا در صورت پاره شدن لباس آن را برطرف کنید البته قبل از هر چیزی شما باید مهارت انجام کار را نیز یاد داشته باشید یعنی بتوانید لباس را طوری بدوزید که مشخص نباشد.

وظایف مهم خواهر عروس در مراسم عروسی!【خواهر عروس چطور باید رفتار کنه؟】

خودتان را فراموش نکنید. شما هم باید به عنوان خواهر عروس ، لباس مناسب بپوشید و آرایش کنید.

امیدواریم با انجام درست وظایف، روز و شبی خاطره انگیز در یادتان نقش ببندد.

لباس خواهر عروس چگونه باید باشد؟

خواهر عروس چی بپوشه؟ کوتاه یا بلند بودن لباس به سلیقه و بعد از آن به سن شما دارد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از سن نوجوانی خارج شده‌اید و دهه‌ی بیست سالگی را پشت سر می‌گذارید، بهتر است از لباس‌های بلند استفاده نمایید.

یکی از مدل‌هایی که می‌توانید در این باره در نظر بگیرید لباس‌های بلندی است که روی آن‌ها دانتل کارشده است.

اما اگر شما به عنوان خواهر عروس سنتان به بیش از سی و پنج سال می‌رسد، بهتر است از لباس‌های سنگین‌تر استفاده نمایید که وقار شما را پایین نیاورد لباسی با سنگ‌های ریز و در زمینه‌های نقره‌ای برای شما بهترین است. پیشنهاد ما به شما این است که از لباس‌های پردانتل بیشتر استفاده نمایید.

وظایف مهم خواهر عروس در مراسم عروسی!【خواهر عروس چطور باید رفتار کنه؟】

یکی از شگردهایی که برای بیشتر جلوه کردن در تالار برای شما پیشنها می‌کنیم این است که از خیاط بخواهید تا کمی از پارچه‌ی لباستان را به عنوان دنباله استفاده کند و اگر قرار است لباستان را آماده تهیه کنید، بهتر است لباس‌هایی را انتخاب نمایید که در پشت آن کمی دنباله داشته باشد با این کار شما چندین درجه به زیبایی لباستان اضافه کرده‌اید.

انتخاب رنگ لباس خواهر عروس

رنگ‌های روشن بهترین انتخاب است اما تعدادی از خواهران عروس رنگ نباتی و سفید را برای خود انتخاب می‌کنند.

اما باید بگوییم که این دو رنگ جزء نامناسب‌ترین رنگ‌ها برای عروسی شخص دیگر است. این رنگ‎ها در تالار فقط و فقط باید مختص به عروس باشد نه شخص دیگر، شما با انتخاب این رنگ جلوه‌ی لباس خواهرتان را از بین می‌برید.

بهتر است از رنگ‌های دیگر مانند صورتی‌های ملیح، آبی روشن، فیروزه‌ای، یاسی و از این دست رنگ‌ها استفاده کنید تا ضمن جایگاه عروس و به وجو نیامدن حرف و حدیث‌ها لباس شما جلوه‌ی خاصی به عنوان خواهر عروس داشته باشد.

شما می‌توانید از تم رنگی که تالار مورد نظر شما دارد استفاده کنید تا زیبایی شما دو چندان شود. البته می‌توانید از رنگ‌های کاملا متضاد استفاده کنید تا جور دیگری جلوه داشته باشید. این کاملا بسته به سلیقه‎ی شما و خانوادتان است.

بهتر است هنگام خرید لباس از خود عروس نیز نظر بخواهید شاید او دوست داشته باشد شما به نحو دیگری در مراسمش حاضر باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: