بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

لوازم بهداشتی و زیبایی ناخن را باید از جمله پرطرفدارترین وسایل آرایشی در میان بانوان دانست. برای زیبایی ناخن ده‌ها ابزار مختلف طی سال‌های اخیر طراحی و تولید شده است که هر کدام از آن‌ها به یک جنبه از زیبایی ناخن تمرکز دارد. در این مطلب قصد داریم علاوه‌بر معرفی انواع وسایل مرتبط با این حوزه، قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن را نیز بررسی کنیم.

لیست قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن در ایمالز

دلایل استفاده از وسایل زیبایی ناخن

لوازم زیبایی ناخن در میان بانوان محبوبیت زیادی دارد و ده‌ها مورد مختلف از آن با کاربری و وظایف خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله آن‌ها می‌توان به انواع لاک‌ها، تقویت‌کننده‌ها، سوهان و سایر موارد اشاره کرد. در ادامه تک تک این وسایل را مورد بررسی دقیق‌تر قرار می‌دهیم.

لیست قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن در ایمالز

لاک خشک کن و UV

لاک مایعی متشکل از رنگ و چندین ترکیب شیمایی مختلف است که اگر روی ناخن استفاده شود، مدت‌زمانی نسبتا طولانی برای خشک‌شدن نیاز دارد. به همین دلیل دستگاه لاک خشک کن و UV یکی از بهترین و ضروری‌ترین وسایل برای خشک‌کردن ناخن پس از استعمال لاک است.

دستگاه UV با تاباندن نور روی ناخن، لاک را در کمتر از یک دقیقه خشک می‌کند؛ امری که بدون این دستگاه حداقل ده‌ها دقیقه به طول می‌انجامد. قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن از نوع لاک خشک کن در فروشگاه ایمالز بین ۱۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان است. سرعت‌عمل لاک خشک کن و UV باعث شده تا این دستگاه از محبوب‌ترین وسایل مربوط به زیبایی ناخن باشد.

قیمت دستگاه یووی لاک خشک کن خانگی در ایمالز

لاک و تقویت‌ کننده ناخن

دو دسته از پرمصرف‌ترین لوازم بهداشتی دست و پا را باید لاک و تقویت کننده ناخن دانست. کاربرد اصلی لاک ناخن برای زیبایی است و همچنین تقویت‌کننده‌ها نیز عموما یک محلول با خاصیت تحریک رشد ناخن جهت بهبود فرآیند رشد آن هستند.

قیمت لاک ناخن در فروشگاه ایمالز بین ۷ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن از نوع تقویت‌کننده‌ها نیز از ۳۷ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان است.

وسایل مانیکور و پدیکور

مانیکور و پدیکور را باید دو مورد از مهم‌ترین روش‌های درمانی دانست که به ترتیب برای ناخن دست و ناخن پا مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف از انجام این دو فرآیند نیز بهبود ظاهر ناخن، جلا بخشیدن به آن، یکدست‌کردن سطوح آن و در یک کلام، زیباسازی همه‌جانبه آن است.

مانیکور و پدیکور دارای لوازم مخصوص و مشخص خود هستند که می‌تواند شامل انواع سوهان ناخن، قیچی، ناخن‌گیر، لاک ناخن، انواع تقویت‌کننده‌ها، کوکتل و دیگر موارد باشد که هر کدام از این وسایل در یک مرحله به‌خصوص و در جهت انجام یک کار خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن برای مانیکور و پدیکور از ۳ هزار تومان تا ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است. باید دقت کرد که وسایل این دو روش درمانی، دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

لیست قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن در ایمالز

سوهان ناخن

سوهان ناخن از جمله وسایلی است که هم بین بانوان و هم بین آقایان طرفداران زیادی دارد. از این وسیله کوچک و پرکاربرد برای صاف و یکدست‌کردن ناخن استفاده می‌شود. سوهان ناخن دارای تنوع زیادی در نوع، مدل و کارایی خود است. مثلا سوهان برقی ناخن یکی از جدیدترین و به‌روزترین رقبای سوهان سنتی است.

همچنین سوهان برقی ناخن ویژگی‌های ممتازی دارد که اغلب در مدل‌های معمولی یافت نمی‌شود. قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن که سوهان از جمله آن‌هاست، در فروشگاه ایمالز بین ۲ هزار تومان تا ۱۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. دلیل این تفاوت قیمت شدید را باید برقی یا غیر برقی بودن سوهان دانست.

خرید و لیست قیمت سوهان برقی ناخن خانگی ارزان و قوی مارک خوب

لاک پاک کن

لاک پاک کن معمولا یک محلول شیمیایی است که به‌صورت پد و دستمال مرطول نیز در دسترس است. عمده استفاده این محلول یا پد برای پاک کردن لاک از روی ناخن است. عملکرد این دو نیز دقیقا مانند یکدیگر است؛ تصور کنید همان محلول را روی دستمال کاغذی ریخته و لاک ناخن خود را با آن پاک می‌کنید؛ بنابراین این دو مورد عملکردی مشابه دارند. با این حال قیمت، اصلی‌ترین تعیین‌کننده میزان کیفیت یک لاک پاکن خوب است. قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن از نوع لاک پاک کن در فروشگاه ایمالز، بین ۳ هزار تا ۳ میلیون تومان است. اگر به دنبال یک استفاده سریع و بی‌دردسر هستید، پد لاک پاک کن می‌تواند انتخابی به مراتب بهتر باشد.

سخن نهایی

در این مطلب با اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسایل لوازم زیبایی و بهداشت ناخن آشنا شدیم. به‌طور کلی، زیبایی ناخن یکی از مواردی است که برای آن طیف وسیعی از وسایل، ابزارها، مواد و محلول‌های مختلف تولید و ارائه شده است. لاک و تقویت کننده ناخن، انواع سوهان و ناخن‌گیر، انواع لاک و رنگ؛ همگی از جمله پرمصرف‌ترین وسایل زیبایی ناخن هستند.

همچنین در کنار مطالب ذکر شده، باید به فروشگاه اینترنتی ایمالز اشاره کنیم که مرجعی عالی و مطمئن برای بررسی، انتخاب و خرید انواع کالاهاست. مثلا برای دیدن قیمت لوازم بهداشت و زیبایی ناخن کافیست نام محصول مورد نظر خود را در بخش جستجو وارد کرده تا لیست تمام ارائه‌دهندگان آن کالا برای شما به نمایش درآید.

ایمالز به شما امکان بررسی قیمت بین فروشگاه‌های مختلف را خواهد داد تا بدین ترتیب بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای خرید کالای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال کالای خاصی هستید، همین حالا به وب‌سایت emalls.ir مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن، بهترین گزینه را انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز