بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
امروزه شیرآلات هوشمند زندگی آرام‌بخش و آسانی را برای ما به وجود آورده‌اند. استفاده بسیار آسان، صرفه‌جویی در مصرف آب، بهبود بهداشت و کیفیت زندگی از مهم‌ترین دلایلی هستند که روزبه‌روز استفاده از شیرآلات هوشمند را افزایش می‌دهند.

امروزه شیرآلات هوشمند زندگی آرام‌بخش و آسانی را برای ما به وجود آورده‌اند. استفاده بسیار آسان، صرفه‌جویی در مصرف آب، بهبود بهداشت و کیفیت زندگی از مهم‌ترین دلایلی هستند که روزبه‌روز استفاده از شیرآلات هوشمند را افزایش می‌دهند. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه با استفاده از شیر حمام‌های هوشمند و شیر حمام توکار زندگی خود را تسهیل کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 چگونه با استفاده از شیر حمام‌های هوشمند زندگی خود را تسهیل کنیم؟

انواع شیر حمام هوشمند

در ادامه قصد داریم تا انواع مدل‌های مختلف شیر حمام هوشمند را به شما معرفی کنیم:

شیر حمام چشمی

یکی از بهترین شیرآلات هوشمند که در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود، شیر چشمی هوشمند است. این شیر کیفیت بسیار بالایی دارد و از مواد مرغوب آلیاژ برنج و کروم ساخته می‌شود. شیر چشمی دارای سنسورهای مادون قرمز است که سیگنال را دریافت می‌کند و از طریق آن آب را به جریان می‌اندازد.

برای استفاده از شیر چشمی نیازی به تماس دست نیست؛ تنها کافی است که دست خود را مقابل آن قرار دهید تا سنسورها با تشخیص جسم خارجی جریان آب را وصل کنند. شیر چشمی انرژی خود را از طریق باتری و آداپتور تامین می‌کند؛ همچنین دارای تنظیمات تایمر قطع اتوماتیک است و در صرفه‌جویی آب نقش موثری دارد‌.

شیر حمام لمسی

شیر حمام لمسی از آن دسته شیرآلاتی است که به کوچک‌ترین لمس حساس است و حسگرهایی بسیار قوی دارد. زمانی که دست خود را به شیر نزدیک می‌کنید، حسگر جریان آب را به‌صورت خودکار فعال می‌کند. البته شیر لمسی در مقایسه با شیر چشمی سرعت بالاتری در باز و بسته کردن جریان آب دارد. شیرهای لمسی بسیار شیک و ظریف هستند و طول عمر بالایی دارند. این محصول نیز از آلیاژ برنج و آبکاری کروم ساخته می‌شود و دارای کیفیت بسیار زیادی است.

شیر حمام اتوماتیک

از کارآمدترین و بهترین شیرآلات هوشمند در حمام، شیر اتوماتیک است. این شیر مجهز به اشعه مادون قرمز است و هر جسمی را که به آن نزدیک می‌شود، تشخیص می‌دهد و پس از وصل کردن جریان آب به‌محض اینکه جسم دور شود، جریان آب را قطع می‌کند. در شیرآلات دیگر جریان آب پس از زمان مشخص قطع می‌شود؛ اما شیر اتوماتیک تنها در صورت دور شدن جسم، جریان آب را قطع می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که در مصرف آب صرفه‌جویی قابل توجهی به عمل آید.

 

 چگونه با استفاده از شیر حمام‌های هوشمند زندگی خود را تسهیل کنیم؟

مزایای استفاده از شیر حمام‌های هوشمند

شیرآلات حمام هوشمند نسبت به شیرآلات معمولی مزایای بسیار فراوانی دارند که باعث تسهیل زندگی می‌شوند. از جمله این مزایا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم نیاز به استفاده از دست

یکی از بزرگ‌ترین مزایا و تحولاتی که با تولید شیرآلات هوشمند به وجود آمده است، عدم استفاده از دست هنگام کار با شیرآلات است؛ درواقع نیازی نیست که اهرم یا دستگیره را حرکت دهید تا جریان آب وصل یا قطع شود. این شیرها مجهز به سنسورهای حرکتی هستند و با تشخیص دست به سرعت جریان آب را کنترل می‌کنند؛ درنتیجه تمیز کردن و نگهداری از این شیرآلات به حداقل می‌رسد و جای اثر انگشت روی آن‌ها نمی‌ماند.

کنترل مصرف

در شیرهای حمام معمولی کنترل جریان آب دست خودتان است. حتی زمانی که از شیر استفاده نمی‌کنید، این جریان ادامه خواهد یافت. برخلاف آن شیرآلات هوشمند توانایی کنترل و تنظیم مصرف آب را دارند و با انواع گوشی‌های هوشمند سازگار هستند و شما می‌توانید با گوشی موبایل خود مصرف آب را کنترل کنید.

توانایی نشتیابی

از دیگر توانایی‌های شیرآلات هوشمند نشت‌یابی سریع است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشنی که روی گوشی موبایل خود نصب و مصرف آب را کنترل می‌کنید، از مشکلات سریع شیرآلات مانند نشت آب مطلع شوید و برای تعمیر آن اقدام کنید.

کاهش هزینه آب

کنترل مصرف آب با شیرآلات هوشمند منجر به کاهش هزینه‌های مصرف آب می‌شود. حتی ممکن است هزینه‌ مصرف آب تا بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کند. همچنین امکان نشت‌یابی شیرآلات هوشمند عامل دیگری است که باعث صرفه‌جویی در هزینه آب می‌شود.

تنظیم دمای آب

بدون شک یکی از بهترین مزایای شیرآلات هوشمند که زندگی را راحت‌تر از قبل کرده، تنظیم دمای آب است. در شیرهای معمولی باید چند دقیقه‌ای را صرف تنظیم دمای آب کنید؛ اما از طریق اپلیکیشن شیرآلات هوشمند می‌توان دمای آب را تنظیم کرد و دیگر لازم نیست هنگام استحمام منتظر باشید تا آب گرم شود.

جلوگیری از انتشار باکتری‌ها و آلودگی‌ها

شیرآلات حمام هوشمند نه تنها در منازل، بلکه در مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها نیز کاربرد دارند. به دلیل عدم نیاز به استفاده از دست هنگام کار با شیرآلات هوشمند، از انتشار و گسترش باکتری‌ها و آلودگی‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

 چگونه با استفاده از شیر حمام‌های هوشمند زندگی خود را تسهیل کنیم؟

دسترسی به میزان دقیق آب

تنظیم فشار و دسترسی به آب نیز از طریق شیرآلات هوشمند امکان‌پذیر است. به این ترتیب می‌توانید به اپلیکیشن دستور دهید تا میزان آب موردنیاز را در دسترس شما قرار دهد. این ویژگی نیز باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.

ویژگی‌های دوش حمام هوشمند

دوش حمام از بهترین محصولات هوشمند است که امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و حمام بسیار راحت و آرام‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. در ساخت این دوش از فناوری‌های مختلف استفاده شده است و به دلیل دسترسی به اینترنت، قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوش‌ها به حسگرهای مادون قرمز یا اولتراسونیک مجهز هستند و فرد را تشخیص می‌دهند؛ پس از آن پنل دوش فعال می‌شود و دمای آب را تنظیم می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات دوش حمام هوشمند عبارتند از:

کنترل از راه دور

شاور پنل در شیرآلات هوشمند دارای کنترل از راه دور است و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های موبایل از دور تنظیمات دوش را تغییر دهند.

صفحه نمایش لمسی

جدیدترین مدل‌های شیرآلات هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی ضد آب هستند. به این ترتیب می‌توانید هنگام استحمام تنظیمات موردنظر را اعمال کنید.

کنترل صوتی

یکی از بهترین امکانات دوش حمام هوشمند تغییر تنظیمات از طریق کنترل صوتی است. کافی است به دوش دستور دهید تا تنظیمات موردنظر شما مانند افزایش و کاهش دمای آب را انجام دهد.

سیستم تمیزکننده خودکار

برخی از دوش‌های هوشمند مجهز به سیستم جاروزنی خودکار هستند؛ به این ترتیب پس از پایان استحمام، دوش و حمام را به‌صورت اتوماتیک تمیز می‌کنند. این قابلیت برای افرادی که زمان کمی در اختیار دارند، بسیار مناسب است و باعث صرفه‌جویی در زمان و مصرف آب می‌شود.

سخن پایانی

با تولید شیرآلات حمام هوشمند، زندگی بسیار راحت‌تر و باکیفیت‌تر شده است. استفاده از شیرآلات حمام هوشمند به ما کمک می‌کنند تا در مصرف آب، انرژی و زمان صرفه‌جویی کنیم. فروشگاه اینترنتی آریان فراز پرسام با ارائه باکیفیت‌ترین و زیباترین شیرآلات بهداشتی، خرید راحت و امنی را برای کاربران به وجود آورده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز