بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
لیلا اوتادی بیشتر با سریالهای آرام میگیریم و حوالی پاییز شناخته میشود، لیلا اوتادی بـه غیر از بازیگری مربی بدنسازی بانوان نیز می باشد، شباهت او بـه بازیگر معروف اسکارلت جوهانسون یکی دیگر از دلایل شهرت بالای او می‌باشد، به تازگی شایعاتی درباره ازدواج این بازیگر در فضای مجازی منتشر شده است.

اخبار و حواشی زندگی هنرمندان و سلبریتی ها  همیشه برای همه مردم دنیا خصوصا ایرانی ها جذاب بوده و هست در این مطلب از سایت سوربان به خبر ازدواج لیلا اوتادی پرداخته ایم اگر دوست دارید از جزئیات این خبر مطلع شوید در این مطلب همراه ما باشید.

ازدواج لیلا اوتادی/ آیا ازدواج لیلا اوتادی صحت دارد؟ + همسر لیلا اوتادی کیست؟

ازدواج لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان چندی پیش، عکسی با لباس سفید در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. این هنرمند جوان کشورمان که به تازگی به فیلم سینمایی بی وزنی ساخته مهدی قادری پیوسته است ، اوایل خردادماه جلوی دوربین این فیلم سینمایی میرود.

لیلا اوتادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت : ﻣﺘﺎﻫﻞ ﻫﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻃﻼﻕ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ، ﻣﺠﺮﺩﻫﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻨﺪ ، ﺷﺎﻏﻼﻥ ﺍﺯ ﺷﻐﻠﺸﺎﻥ می نالند ، ﺑﯿﮑﺎﺭﻫﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻐﻠﻨﺪ ، ﻓﻘﺮﺍ ﺣﺴﺮﺕ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻧﺪ ، ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺩﻏﺪﻏﻪ می نالند ، ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺸﻬﻮﺭ ﺍﺯ ﭼﺸﻢ ﻣﺮﺩﻡ ﻗﺎﯾﻢ می شوند ، ﻣﺮﺩﻡ ﻋﺎﺩﯼ می خواهند ﻣﺸﻬﻮﺭ ﺷﻮﻧﺪ ، ﺳﯿﺎﻩ ﭘﻮﺳﺘﺎﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺳﻔﯿﺪ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﻧﺪ ، ﺳﻔﯿﺪ ﭘﻮﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮﻧﺰﻩ می کنند ، ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ : ﻗﺪﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺪﺍﻥ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮ... انتشار اين عكس باعث ايجاد و انتشار شايعاتي در رابطه با ازدواج ليلا اوتادي شد.

چندی پیش نيز در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج ليلا اوتادي با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست و او هم اکنون مجرد می‌باشد.

نظر لیلا اوتادی راجع به ازدواج

لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرام خود در جواب کسی که پرسید چرا تا به حال ازدواج نکردید این پاسخ را داد:

به نظر من همه چیز باید براب باشه که نیست...! مثلا فقط نباید مرد یا زن نان آور باشند باید هردو کار کنند و همینطور کارهای خونه هم تقسیم بشه، باید حضانت بچه با هردو باشه نه فقط پدر یا خانواده پدری!

کار و تحصیل زنان باعث میشه در جامعه باشند وابسته نباشند و حقشون رو از میزهای مدیریت بگیرند که البته جامعه ما سنتی و مردسالاره و امکانش فعلا نیست، و البته عشق باید دوطرفه باشه.

ازدواج لیلا اوتادی/ آیا ازدواج لیلا اوتادی صحت دارد؟ + همسر لیلا اوتادی کیست؟

ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی!

ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی از آن دست شایعاتی است که هر از چندگاهی در فضای مجازی می پیچد و کاملا کذب است و صحت ندارد.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد. سه خواهر و یک برادر دارد و اصالتا تُرک قشقایی است.

علاقه به بازیگری از کودکی

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم حتی سال 1369 در 7 سالگی شرایطی فراهم شد تا در فیلم کیمیا آقای درویش بازی کنم اما بخاطر مخالفت پدرم این اتفاق نیفتاد. هر چند كه در زمینه معماری داخلی تحصیلاتم را ادامه دادم، اما به دلیل همان علاقه وارد حیطه تئاتر شدم و تئاتر حوزه‌ ای برای ورودم به عرصه سینما شد.

ازدواج لیلا اوتادی/ آیا ازدواج لیلا اوتادی صحت دارد؟ + همسر لیلا اوتادی کیست؟

اولین تجربه بازیگری ليلا اوتادي

سال 1381 وقتی 19 ساله بود از تئاتر برای بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد تا اولین تجربه خود را بدست آورد. او سپس سال 1383 با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد.

ژانر مورد علاقه لیلا اوتادی

دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم بخصوص کارهای کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم و اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوب باشد حتما آنرا کار خواهم کرد.

گران قیمت ترین بازیگر زن ایرانی!!

در سال 1389 باشگاه خبرنگاران صدا و سیما وی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط، گرانقیمت ترین بازیگر زن ایران معرفی کرد اما لیلا اوتادی چند روز بعد آنرا تکذیب کرد.

ازدواج لیلا اوتادی/ آیا ازدواج لیلا اوتادی صحت دارد؟ + همسر لیلا اوتادی کیست؟

عمل جراحی نداشته ام!

خدارا شکر، تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ ام برخلاف حرف‌ هایی که شنیده‌ ام که من چندین و چند عمل جراحی را تجربه کرده‌ ام اما از همین جا می‌ گویم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد.

چاپ کتاب شعر

خانم اوتادی از سال 1379 در 17 ساله بود شروع به سرودن شعر کرد. ایشان زمستان 93 مجموعه شعری بنام ‘در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست’ را به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد این کتاب 76 صفحه و 35 قطعه شهر سپید دارد.

ازدواج لیلا اوتادی/ آیا ازدواج لیلا اوتادی صحت دارد؟ + همسر لیلا اوتادی کیست؟

هیچ وقت در جشنواره فجر شرکت نکرده ام و نمی‌کنم!

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این همه سال شرکت نکرده ام، چون فکر می کنم در آنجا هم مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.

کتاب های مورد علاقه

در حقیقت دو تا موضوعی که بیشتر کتاب را درباره شان می خوانم یکی کتاب های روانشناسی است و دیگری کتب تاریخ می باشد.

خرید حالم را خوب می کند

من خیلی خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان هایی که از کار خسته ام سر راه بازگشت به خانه حتی شده باید به سوپر مارکت بروم و یک چیزی بخرم خرید کردن حال من را خوب می کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:
  • محمدمعصومی پنجشنبه, 24 فروردين 1402

    لیلا اوتادی فیلم جاده تنهایی دشمن انسانیت دشمن زن نفس گرفتن گرفت پلیدی ممنوعه است ظلم و ستم چه با فریب چه با حرف زور دره جهنم پرتگاه ظلم بود


عناوین جذاب امروز