بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم و جذاب به نظر برسیم؟ چگونه چهره زیبا بدون ارایش داشته باشیم؟ چگونه بدون ارایش فردی جذاب باشیم؟ اگر به روش های طبیعی برای زیبا بودن علاقمند شده اید با ما در این مقاله درخواستی همراه باشید!

در این مطلب قصد داریم به شما نکاتی که باعث می شود بدون آرایش کردن و با داشتن چهره طبیعی زیبا باشید اشاره کنیم. بهترین  و ماندگار ترین نوع زیبایی، زیبایی طبیعی می باشد. هرکسی با هر حالت و اجزای چهره دارای زیبایی هایی است که اگر از آن ها مراقبت کند می تواند جذاب باشد و نیاز به آرایش کردن آنچنانی نداشته باشد.

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم - راهکارهای داشتن زیبایی طبیعی

عادت های ما در زندگی روی زیبایی ظاهری ما تاثیرات بسیاری می گذارند، عادت هایی مثل ورزش کردن، تغذیه صحیح، روتین های پوستی و ... در ادامه به این عادت های مهم اشاره می کنیم.

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم - 10 ترفند برای داشتن زیبایی طبیعی

مراقبت از پوست بدن و پوست صورت برای رسیدن به زیبایی طبیعی

پوست بدن و صورت مهم ترین شاخصه زیبایی است که باید به آن اهمیت زیادی نشان دهید، سلامت پوست از روش های مختلفی به دست می آید. مثل روتین پوستی مناسب، استفاده از کرم های ضد آفتاب و مراقبتی، تغذیه و خواب کافی. 

اگر مشکل پوستی مثل جوش و آکنه دارید آن را برطرف کنید، راهکارهای زیادی هستند که به شما کمک می کنند از آکنه، لک ها و همینطور جاش زخم ها رهایی پیدا کنید. محصولات مراقبتی مثل صابون و شامپو بدن مناسب برای پوست خود را بشناسید و از آن ها استفاده کنید.

شب ها هرگز بدون ارایش نخوابید و همیشه سعی کنید سطح پوستی خود را تمیز کنید. روبالشی خود را به صورت مدام بشویید تا باکتری های مضر وارد پوست شما نشوند. مهم تر از همه نوع پوست خود را بشناسید و از محصولاتی که برای آن مناسب است استفاده کنید. 

پاکسازی و لایه برداری پوست

یکی از روش های دیگر برای داشتن زیبایی طبیعی این است که پوست صورت و بدن خود را لایه برداری کنید، از اسکراب ها و لایه بردارها کمک بگیرید و سطح مرده پوست خود را بشویید. لایه برداری و پاکسازی پوست بدن و صورت موجب می شوند همیشه پوستی شفاف و درخشان داشته باشید و نیاز شما به استفاده از کرم پودرها، پنکک و ... کاهش پیدا کند.

به ناخن دست و پا رسیدگی کنید

ناخن های دست و پای شما نشانه ای از شخصیت شما هستند، از روش های کاشت و ژلیش ناخن کمک بگیرید و در صورتی که حوصله این کارها را ندارید می توانید با خرید یک سوهان و ناخن گیر مناسب خودتان در خانه، ناخن هایتان را مرتب و تمیز نگه دارید.

اهمیت خوب لباس پوشیدن

پوشیدن لباس های شیک که به فرم بدن و رنگ پوست شما نزدیک باشند می تواند شما را زیبا تر از همیشه نشان دهد. سعی کنید لباس هایی که دارید را دسته بندی کنید، لباس های خانگی، مهمانی و اداری! برای هر مناسبت با توجه به نوع آن لباس بپوشید. از مدل ها و بلاگرها ایده بگیرید و استایل خود را شیک تر از همیشه بسازید. می توانید این مقاله را هم بخوانید: چگونه خوشتیپ باشیم

اصلاح صورت و ابرو را فراموش نکنید

اصلاح کردن صورت، شیو بدن و همینطور تمیز نگه داشتن ابروها کمک بسزایی به شما می کند که بدون آرایش هم زیبا و آرایسته به نظر برسید. پس سعی کنید تا جایی که می توانید ابروهای خود را تمیز نگه دارید و پوست صورت خود را با روشی که با آن راحت تر هستید اصلاح کنید.

دندان های سفید برای داشتن لبخند زیبا

زیباترین آرایش صورت هر دختری، لبخندش است! این جمله را همه شما به وفور شنیده اید و باید بدانید که صد در صد حقیقت دارد! برای داشتن لبخند زیبا و دلنشین دندان های خود را جدی بگیرید، اگر نقصی در دندان های خود دارید آن را برطرف کنید و همینطور با مسواک زدن و جرمگیری به دندان های خود جلوه و زیبایی ببخشید. 

موهای مرتب و تمیز

انتخاب مدل مو مناسب و مطابق با سلیقه شما، باعث می شود از ظاهر بدون آرایش خود غرق در لذت شوید. موهای خود را همیشه مرتب و تمیز نگه دارید، از محصولات مناسب برای نوع موهای خود استفاده کنید و هر زمان که حس کردید به اصلاح مو و یا تغییر رنگ آن ها نیاز دارید این کار را انجام دهید. اگر خیلی حوصله رسیدن به موهای خود را ندارید همین که آن را شانه بزنید و مرتب ببندید کفایت می کند.

تغذیه صحیح برای زیبایی 

از پروتئین و ویتامین ها برای حفظ و ترمیم پوست غافل نشوید. میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی خود قرار دهید و در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید تا پوست تان را تقویت و هیدراته نگه دارید. از نوشیدنی های طبیعی مثل چای سبز، برای سم زدایی بدن کمک بگیرید. اضافه کردن پروبیوتیک بعد از غذا، روده شما را سالم نگه داشته و باعث داشتن پوست سالمی می گردد. به اندازه بخورید، کمخوری یا پرخوری را کنار بگذارید، اگر قصد رژیم گرفتن دارید آن را فقط تحت نظر متخصص انجام دهید.

ورزش کنید

ورزش گردش خون را بهبود بخشیده و موجب تعادل هورمونی شما می گردد. ورزش به دفع سموم بدن کمک کرده و حتی در صورتی که دارای اضافه وزن یا کمبود وزن باشید به شما کمک می کند سریع تر به مقصود خود برسید.

به اندازه بخوابید تا بدون آرایش زیبا باشید

خواب کافی از سیاه شدن دور چشم شما پیشگیری می کند. به جوانسازی پوست از طریق مکانیسم مختلف مثل تولید کلاژن کمک می کند. از روکش بالشتی ساتن کمک بگیرید تا پوست و موی شما به آسیب دچار نشود.

 

این هم از محتوای درخواستی چگونه بدون آرایش زیبا باشیم که سعی کردیم در آن به شما کمک کنیم زیبایی طبیعی خود را حفظ کنید. در صورتی که حس می کنید نکته ای از دستمان در رفته در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(166 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز