بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطوری همسرم را خوشحال کنم؟ چطور دوست پسرمو خوشحال کنم؟ روش های خوشحال کردن یک مرد چیست؟ چگونه شوهرم را جذب کنم؟ اگر شما خانمی باشید که مردی را دوست دارید حتما این سوالات را از خود میپرسید. در ادامه با سوربان همراه باشید تا سوپرایز کردن یا به عبارتی خوشحال کردن همسر خود را بررسی کنیم.

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

متاسفانه یکنواختی در زندگی زن و شوهرهای ایرانی بسیار وجود دارد و هیچ کدام حاضر نیستند، تغییر همراه با هیجان در زندگی خود به وجود بیاورند و یک جورایی از سر غرور و لجبازی از سر خود پس می زنند. حس دوست داشته شدن و محترم شمرده شدن در طول زندگی زناشویی امری حیاتی است.

زمانی که شوهر شما بعد پایان کار روزانه یا بعد از اتمام یک دوره کار به خانه برمی گردد، سورپرایز کردن او دقیقا حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد. ایده های سورپرایز کردن شوهر میتواند در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی باشد. روش های خوشحال کردن همسر:

1. برای او موزیک ویدیو درست کنید.
برای درست کردن یک موزیک ویدیو نیازی به استعداد کارگردانی و یا فیلم سازی خاصی نیست! فقط لازم است دنبال یک نرم افزار ساده بگردید، عکسها و کلیپهای دو نفره‌تان را با یک موسیقی به یاد ماندنی و یکی دو جمله ترکیب کنید تا موزیک ویدویی خاطره انگیز ساخته باشید!

2. به او هدیه‌های بی‌مناسبت بدهید.
نیازی نیست حتما هدیه های گران قیمت بخرید. میتوانید برای او غذای مورد علاقه‌اش را بپزید، خوراکیهای خوشمزه‌ و سالمی را کنار بگذارید تا با خود به محل کارش ببرد، لیستی از ویژگی های دوست داشتنی او تهیه کنید، از لحظاتی که با هم داشتید یک دفترچه خاطرات بامزه درست کنید و خیلی هدیه های خاص و کوچک دیگر…

3. برای یک روز با او مثل یک پادشاه برخورد کنید.
به او اجازه دهید یک روز پادشاهی کند و هر درخواستی که داشت برایش برآورده کنید! مردها ازین کار لذت میبرند و دوست دارند خواسته هایشان را با آزادی بیان کنند! صبحانه مورد علاقه اش را درست کنید تا روز خوبی را شروع کند. منتظرش بمانید تا از کار برگردد و از او استقبال کنید. فرض کنید کودک درونش امروز انشا نوشته و موضوع آن یک روز خوب است! سعی کنید برای او یک روز خوب بسازید. همان روز خوبی را که دوست دارد. به خواسته های او فکر کنید و با توجه به شناختی که از او دارید پیش از آنکه چیزی از شما بخواهد آن را برایش فراهم کنید.

4. از طریق یک برنامه رادیویی آهنگی را به او تقدیم کنید.
این کار قدیمی شده اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد. پیش از انجام این کار باید برنامه ریزی کنید و مرتب با ایستگاه رادیویی مورد نظرتان تماس بگیرید. حواستان باشد که موقع پخش آهنگ، رادیو روشن باشد! مگرنه تمام زحمات شما بیفایده خواهد بود…

5. با او بازی «دنباله عشق» را انجام بدهید.
بازی دنباله عشق به این صورت است که شما وسایل تزئینی کوچکی را پشت هم روی زمین میگذارید تا همسرتان آنها را دنبال کند و به شما برسد! اگر کودک کم سن و سال دارید، مراقب باشید دست به این وسایل نزند یا آنها را برندارد. برای انجام این بازی میتوانید از گلبرگ گل رز، اسمارتیز، و … استفاده کنید.

6. به او کاری را بسپارید و یکدفعه با قرار ملاقاتی عاشقانه غافلگیرش کنید.
اول آماده شوید! ولی سعی کنید خیلی غیر طبیعی به نظر نرسید که سورپرایزتان لو برود. سپس از او بخواهید کاری را انجام دهد. مثلا اینکه لباسها را به خشکشویی ببرد و بیرون از خانه سورپرایزش کنید… یک راه بهتر این است که وقتی خانه نیستید از او بخواهید به خرید برود و وقتی بالاخره بعد از کلی غرولند لیست خرید را دستش گرفت و به فروشگاه رفت، خودتان را به او برسانید و یواشکی، در حالی که بلیط های سینما را دستتان گرفته اید، سر راهش قرار بگیرید!

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

7. حدس بزن چه کسی را برای شام دعوت کردم!؟
بدون هیچ مناسبت خاصی دوستان و یا خانواده‌اش را دعوت کنید و شام مورد علاقه اش را بپزید! با این کار حسابی او را غافلگیر خواهید کرد.

8. از زحمات او قدردانی کنید و برای اینکار یک لیست درست کنید!
تمام کارهای قشنگی که با هم انجام داده اید را بنویسید و بابت تک تک لحظات به یادماندنیتان از او تشکر کنید. مردها عشق خود را با کلمات بیان نمیکنند، بلکه در عمل عشق میورزند. بنابرین عاشق زنانی هستند که به محبت آنها توجه کافی دارند، این محبت را درک و از آن قدردانی میکنند.

9. وسایل مورد علاقه و قدیمی‌اش را تعمیر کنید.
اگر یکی از وسایل مورد علاقه همسرتان قدیمی و از کار افتاده شده، آن را تعمیر کنید. مثلا اگر همسرتان یک کاپشن قدیمی دارد که همیشه از آن صحبت میکرده و حالا پاره شده، سعی کنید آن را برای تعمیر به خیاطی ببرید!

10. یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب شلوارش مخفی کنید.
وقتی که حواسش نیست برای او یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب لباسش مخفی کنید. سعی کنید در چند جمله احساساتتان را برای او توصیف کنید تا بداند که خیلی دوستش دارید.

11. کمکش کنید صورتش را اصلاح کند.

نزدیک به او بنشینید و به چشمانش خیره شوید. با لبخند و به آرامی صورتش را اصلاح کنید. با عشق به او نگاه کنید و برایش ناز کنید. فقط مراقب باشید صورتش را زخمی نکنید!!!!

12. زیر نور مهتاب با هم شام بخورید.
اخبار هواشناسی را دنبال کنید تا بدانید ماه چه زمانی کامل است. به یک کافه روباز بروید و از با هم بودن لذت ببرید. همچنین میتوانید با هم شام درست کنید و به پیک نیک بروید! چه چیزی رویایی تر از اینکه زیر یک درخت بزرگ بنشینید و با عشقتان غذا بخورید!

13. با هم فرار کنید!
برای اینکه با همسرتان فرار کنید نیازی نیست حتما از بانک دزدی کنید! سعی کنید وبسایتهای مسافرتی و کانالهای مربوط به تورهای مسافرتی را مدام چک کنید. وقتی فرصت مناسبی دیدید دست همسرتان را بگیرید و بدون هیچ برنامه ریزی خاصی به سفر بروید!

14. از علایق او استقبال کنید.
نیازی نیست همیشه با او فیلمهای اکشن و خشن ببینید یا تمام بازیهای فوتبال را با او تماشا کنید! برای اینکه توجه او را به خودتان جلب کنید همان یک روز هم کفایت میکند… به این فکر کنید که از کدام یک از علایق او بیشتر متنفرید؟ از کدام یک از تفریحاتش آنقدر بیزارید که هروقت درموردش صحبت میکند مشغول کار دیگری میشوید؟… فقط یک روز هم که شده با او اینطور رفتار نکنید، شاید شما هم از آن چیز خوشتان بیاید!

15. یک شب رمانتیک در خانه بدون بچه ها داشته باشید.
اگر بچه دارید،ترتیبی بدهید که بچه ها یک شب در خانه ی والدینتان یا با پرستار بچه بمانند تا شما و شوهرتان بتوانید یک شب رمانتیک و آرام را در کنار هم بگذرانید. فضای خانه را راحت و رمانتیک کنید. یک موسیقی آرام که مورد علاقه شوهرتان است را برای پخش بگذارید. غذای مورد علاقه اش را از رستوران سفارش دهید، و نوشیدنی و فیلم مورد علاقه اش را از قبل تهیه کنید. بعد از مدتی، لباس خوابی را که شوهرتان بیشتر دوست دارد بپوشید. این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار رمانتیک است.

چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

16. او را فقط نوازش کنید…
برخلاف آنچه از مردها انتظار میرورد، آنها همیشه به دنبال برقراری رابطه جنسی کامل نیستند. این فقط زنها نیستند که دوست دارند آنها را در آغوش بگیریم و ببوسیم، نوازششان کنیم و مثل بچه ها قربون صدقه‌شان برویم! مردها هم به محبت نیاز دارند.

17. ناهار درست کنید و به محل کارش بروید.
از او بپرسید برای ناهار چه غذایی دوست دارد، سپس خارج از ساعت کاری با او قرار بگذارید و با هم ناهار بخورید. همچنین میتوانید ناهار درست کنید و به محل کارش ببرید و یا اینکه ظرف غذا را به همراه یک نامه عاشقانه برایش بفرستید!

18. برایش ناز و عشوه کنید.
سعی کنید مثل شخصیتهای معروف و جذاب با همسرتان رفتار کنید! یعنی برای او ناز کنید و هرگز رفتارهای زنانه را فراموش نکنید… برای نمونه میتوانید روی آینه برایش یادداشت بگذارید، پشت چراغ قرمزها گونه اش را ببوسید، وقتی پشت میز نشسته اید و غذا میخورید خیلی آرام با انگشتهای پایتان، پاهای او را قلقلک بدهید، با هم کلمات رمزی رد و بدل کنید، و برایش پیامک بفرستید!

19. کم، ولی با هیجان سورپرایز کنید

در «سورپرایز» آنچه که اهمیت دارد کیفیت عملکرد است. بدین منظور که زیادی این رفتار هم خوب نیست. یعنی اگر، یک آقا یا خانمی، مدام و هر روز همدیگر را هیجان زده و سورپرایز کنند، دیگر آن جذابیت کار از بین می رود و همین امر، موجب یکنواختی می شود و طرفین، این حرکت را وظیفه می دانند، در حالی که خوب است هرازگاهی، طرفین همدیگر را غافلگیر کنند، در غیر این صورت، دیگر لذت بخش نخواهد بود.

منبع: مجله ونوس، بیتوته، مجله خانواده سبز



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

پیشنهادها برای شما

تشریفات لوکس خاطره تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات رویای طلایی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

باغ و تشریفات پلاک 7 شیراز

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
فارس

تشریفات مجالس امپرا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات لوکس ماهان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجلل در باغ تالار روما

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

تشریفات مجالس بلانش تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز