بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای در کارتون ماجراجویی در پاریس از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمیشنی به شمار می‌روند. این کارتون جذاب محصول مشترک آمریکا و کشور فرانسه است و تاکنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

کارتون ماجراجویی در پاریس به صورت مجموعه‌ای سریالی در تمام دنیا با دوبله‌هایی متفاوت در حال پخش است. برای تماشای کارتون ماجراجویی در پاریس و داستان‌های دختر کفشدوزکی می‌توانید از سایت دیجیتون استفاده کنید.

 تماشای کارتون ماجراجویی در پاریس با دیجیتون

داستان کارتون ماجراجویی در پاریس

کارتون ماجراجویی در پاریس درباره دختری به نام مرینت است که در شهر پاریس همراه با خانواده‌اش زندگی می‌کند. او دختری خجالتی و آرام است که خیلی اتفاقی با جواهری به نام معجره آسا آشنا می‌شود. او با استفاده از این جواهر به دختر کفشدوزکی تبدیل می‌شود.

یکی دیگر از شخصیت‌های کارتون ماجراجویی در پاریس، آدرین یا همان پسر گربه‌ای است. آدرین در واقع هم کلاسی مرینت است. او نیز با استفاده از جواهری مشابه با چیزی که مرینت پیدا کرده است، به پسر گربه‌ای تبدیل شده است.

مرینت در نقش دختر کفشدوزکی در مجموعه ماجراجویی در پاریس دارای یک جفت گوشواره جادویی است، در حالی که آدرین در نقش پسر گربه‌ای انگشتر جادویی را در دست دارد. آنها با هم به عنوان یک تیم کار می کنند و از قدرت ها و مهارت های جنگی خود برای شکست دادن تبهکارانی هاک ماث آن ها را خلق کرده، استفاده می کنند. این موجودات مردم عادی هستند که توسط احساسات منفی به ابرشرور تبدیل شده اند.

کارتون ماجراجویی در پاریس به بررسی زندگی دوگانه مرینت و آدرین به عنوان یک نوجوان معمولی و هویت مخفی آنها به عنوان ابرقهرمان می پردازد. آنها باید مسئولیت های روزمره، دوستی ها و زندگی مدرسه ای خود را متعادل کنند و در عین حال شخصیت های ابرقهرمانی خود را مخفی نگه دارند.

 تماشای کارتون ماجراجویی در پاریس با دیجیتون

دشمن اصلی در مجموعه ماجراجویی در پاریس، هاوک موث، یک ابرشرور مرموز است که به دنبال دستیابی به معجزه دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای است، با این باور که آنها کلید قدرت نهایی را در دست دارند. او احساسات منفی مردم را شکار می کند و آنها را دستکاری می کند و به آنها فرصتی می دهد که در ازای کمک آنها در به دست آوردن معجزه، خواسته های خود را برآورده کنند.

در طول کارتون ماجراجویی در پاریس، مرینت و آدرین توانایی های جدیدی از معجزه های خود را کشف می کنند.

معرفی شخصیت‌های اصلی کارتون ماجراجویی در پاریس

مرینت/ دختر کفشدوزکی : مرینت قهرمان اصلی مجموعه ماجراجویی در پاریس است. او یک دانش آموز مهربان، خلاق و با استعداد است. اما وقتی وظیفه فرا می رسد، او به دختر کفشدوزکی، ابرقهرمان پاریس تبدیل می شود. مرینت به عنوان دختر کفشدوزکی، شجاع، سریع فکر و مدبر است. او دارای قدرت خوش شانسی است و از سلاح یویو خود برای شکست دادن افراد شرور استفاده می کند.

آدرین/ پسر گربه‌ای: آدرین دیگر قهرمان اصلی و همکلاسی مرینت است. در روز، او یک مدل مد محبوب با پدری بی احساس است. اما زمانی که خطر به وجود می آید، او به پسر گربه ای، شریک وفادار دختر کفشدوزکی تبدیل می شود. پسر گربه ای کاریزماتیک، چابک و دارای قدرت بدشانسی است. او دارای یک عصا است و توانایی های گربه مانندی دارد.

گابریل/ هاک ماث : هاک ماث دشمن اصلی کارتون ماجراجویی در پاریس و پدر آدرین است. او یک ابرشرور مرموز است که از قدرت خود برای تحریک احساسات منفی مردم استفاده می کند و آنها را به شرور تبدیل می کند. هاک ماث به دنبال دستیابی به معجزه دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای، برای به دست آوردن قدرت نهایی است. هویت واقعی او در ابتدا برای قهرمانان ناشناخته است.

تیکی: تیکی کوامی مرینت است، یک موجود جادویی کوچک که به او قدرت معجزه دختر کفشدوزکی را می دهد. تیکی یک همراه شاد و عاقل است که در حین انجام وظایف ابرقهرمانی و زندگی شخصی خود به مرینت راهنمایی می کند.

پلاگی: پلاگ کوامی آدرین است که به او قدرت پسر گربه‌ای را ​​می دهد. پلاگ شیطون است و عاشق خوردن پنیر است. او از آدریان در تلاش های ابرقهرمانی خود حمایت می کند.

آلیا: آلیا بهترین دوست مرینت و یک روزنامه نگار مشتاق با استعداد است. او شخصیتی مدبر و مصمم است که اغلب به مرینت در ماجراجویی های ابرقهرمانی خود کمک می کند. آلیا تبدیل به ابرقهرمان رنا روژ می شود که دارای قدرت توهم است.

نینو: نینو بهترین دوست و حامی آدرین است. او شخصیتی راحت و صمیمی است. نینو تبدیل به ابرقهرمان کاراپاس می شود که دوام بیشتری دارد و سپر دارد.

 تماشای کارتون ماجراجویی در پاریس با دیجیتون

دیجیتون یه دنیا کارتون

برای تماشای جدیدترین و بهترین انیمیشن‌ها می‌توانید از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای پخش انیمیشن و کارتون و محصولات اموزشی جذاب برای کودکان و نوجوانان است. دیجیتون پلتفرم پخش آنلاین انیمیشن است و برای کودکان فارسی زبان عزیز، دوبله اختصاصی و موزیکال‌های شاد و هیجان‌انگیزی را آماده کرده است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز