بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کادو روز پدر چی بخرم؟ بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ بهترین کادو برای تولد پدر از طرف دختر چیست؟ 8+1 ایده ناب برای کادو برای روز پدر را در این مطلب معرفی میکنیم

فرا رسیدن روز پدر یعنی همان زمان مناسبی که شما را یک شخص قدردان معرفی می‌کند، هم به عنوان فرزند پدرتان، هم به عنوان همسری مهربان که قدردان زحمات مردی هستید که پدری خوب برای فرزندان شما بوده است. خرید هدیه برای روز پدر، در نگاه اول شاید کمی سخت به نظر برسد؛ اما هدیه‌های متنوعی را می‌توان برای روز پدر تدارک دید. شما می‌توانید برای این روز کالایی آماده خریداری کرده یا با کمی خلاقیت، کادویی به‌یادماندنی برای پدرتان تهیه کنید. در ادامه بهترین کادو برای روز پدر را معرفی خواهیم کرد.

8 ایده ناب بهترین کادو برای روز پدر که او را خوشحال میکند!

کادو روز پدر چی بخریم؟

پدران معمولاً توقع چندانی از شما ندارند و نمی‌خواهند شما را به زحمت بیندازند. اگر از او بپرسید برای هدیه چه چیزی را می‌پسندد، احتمالاً به شما خواهد گفت که وجود شما برایشان ارزشمندترین کادو است؛ اما به هر حال خوشحالی هدیه گرفتن از افرادی که دوستشان داریم انکارنشدنی است.

پس در خرید کادو برای پدرتان درنگ نکنید و با تهیه هدیه‌ای هرچند کوچک به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید و برای او ارزش قائل هستید. اگر به دنبال ایده‌های متنوعی برای خرید کادو و جشن گرفتن این روز هستید، ما به شما ۸ ایده جذاب را معرفی می‌کنیم تا از بین آن‌ها بهترین کادو برای روز پدر را انتخاب کنید.

  • کیف اداری مردانه

وقتی صحبت از خرید کیف است، کیف‌های اداری مردانه را حتماً در نظر داشته باشید. احتمالاً این مدل کیف را تنها مناسب مردان کارمند می‌دانید؛ اما صرف نظر از اینکه پدر شما کارمند یا هر شغل دیگری داشته باشد، برای جمع‌وجور کردن اسنادش یا هنگام مراجعه به اداره‌های مختلف یا برای رفتن به یک سفر کاری، قطعاً به کیف اداری نیاز پیدا می‌کند.

8 ایده ناب بهترین کادو برای روز پدر که او را خوشحال میکند!

با در نظر گرفتن این ضرورت، خرید این مدل کیف می‌تواند بهترین کادو برای روز پدر باشد. برندهای متنوعی این مدل کیف‌های مردانه را به فروش می‌رسانند که در این میان برند دیوید جونز، کیف‌های اداری متنوعی را با کیفیت و قیمت مناسب به خریداران عرضه می‌کند.

کیف‌ دوشی و کیف دستی هم گزینه‌های کاربردی و محبوبی برای کادو روز مادر هستند. خرید یک کیف زیبا و باکیفیت، نشان‌دهندۀ توجه و اهمیتی است که برای عزیزانتان قائل هستید. کیف‌های تهیه‌شده از مواد باکیفیتی مانند چرم طبیعی و مصنوعی، جزء کادوهای بادوام و ماندگار به شمار می‌روند. این کیف‌ها در اندازه‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. شما می‌توانید از بین بهترین برندهای کیف زنانه، یکی را بر اساس سلیقه و نیازهای مادر یا همسرتان انتخاب و آن‌ها را شگفت‌زده و خوشحال کنید.

  • ست اصلاح سر و صورت

داشتن ست اصلاح یک وسیله ضروری برای روزهای تعطیل یا روزهایی که به علت مشغله کاری و شخصی یا بیماری‌های واگیرداری که در جامعه شیوع پیدا کرده‌اند، اصلاح سر و صورت در آرایشگاه اصلاً گزینه خوبی نیست، به شمار می‌آید. مردانی نیز هستند که ترجیح می‌دهند بر حسب علاقه و سلیقه‌ای که دارند، خودشان به اصلاح سر و صورتشان بپردازند. انتخاب این گزینه و خرید چنین کادویی نشان می‌دهد که شما برای سلامت و انتخاب پدرتان اهمیت بسیاری قائل هستید؛ زیرا این معنا را القا می‌کنید که بهترین کادو برای روز پدر سلامتی او برای شما است.

  • ادکلن

آراسته بودن در محیط کار، جمع دوستانه یا دورهمی‌های خانوادگی، فقط لباس اتو کشیده، شیک و مرتب نیست. بوی خوشی که با حضور در جمع پراکنده می‌شود، جلوه‌ای مهمی از آراستگی را به دیگران نشان می‌دهد. همه ما افرادی را در ذهن خود داریم که آن‌ها را با بوی خوش و خاصشان به یاد می‌آوریم. ادکلن‌ها این ماندگاری دل‌انگیز را به ما هدیه می‌دهند.

چه چیزی می‌تواند پدران خوش‌سلیقه را بهتر از یک ادکلن خوش‌بو غافلگیر کند؟ به سراغ ادکلن‌هایی بروید که تنها مخصوص یک فصل خاص نیستند و می‌توان از آن‌ها در فصول مختلف سال استفاده کرد. علاوه بر این به جای خرید ادکلن‌های ساخته‌شده توسط برندهای ناشناخته به دنبال ادکلن‌های معتبر باشید.

8 ایده ناب بهترین کادو برای روز پدر که او را خوشحال میکند!

برای ایده کادو روز پدر خرید ادکلن خوش‌بو و ماندگار، هدیه با ارزش و خاصی است؛ زیرا شما پدرتان را در ذهن دیگران شخصی با بوی منحصربه‌فرد ثبت می‌کنید. برند و رایحه مورد علاقه پدرتان را از او جویا شوید یا اگر عطر به خصوصی را همیشه استفاده می‌کند و چیزی به تمام شدن شیشه ادکلنش باقی نمانده است، دست به کار شوید و مارک موردعلاقه‌اش را خریداری کنید.

همان طور که گفته شد ادکلن جزو وسایلی است که میتواند به عنوان کادو برای خانم ها نیز استفاده شود و به همین دلیل بسیاری آن را به عنوان لاکچری ترین کادو ولنتاین برای دختر نیز در نظر می گیرند.

  • کیف پول مردانه

گزینه دیگری که برای ایده کادو روز پدر در نظر گرفته‌ایم، کیف پول چندمنظوره مردانه است. طراحان این مدل کیف‌های پول، جیب‌های مخصوصی برای کارت‌بانکی، جای مخصوص گوشی همراه و پول نقد تعبیه کرده‌اند. حتماً مردانی را دیده‌اید که هنگام کار با دستگاه خودپرداز یا هنگام خرید وقتی به دنبال پول نقد و کارت مدنظرشان هستند، دیگر مشتریان را معطل، خسته و عصبی می‌کنند و باعث غر زدن آن‌ها می‌شوند. اگر پدر شما هم باید یک دور تمام جیب‌هایش را برای پیدا کردن کارت و پول نقد زیر و رو ‌کند یا کیف پول او دیگر قدیمی و کهنه شده است، خرید کیف پول‌های جادار و کاربردی، بهترین کادو برای روز پدر است.

  • درخت‌کاری

اگر پدرتان به طبیعت علاقه دارد و محیط مناسبی در اطرافتان سراغ دارید، خرید نهال و کاشتن آن به همراه یکدیگر را در نظر داشته باشید؛ زیرا گزینه خوبی برای ایده کادو روز پدر است؛ اما اگر چنین محیطی در اختیار ندارید، درخت‌کاری را به انجمن‌های حامی محیط‌زیست بسپارید و با پرداخت پول به آن‌ها، به نام پدرتان یک درخت بکارید و سند الکتریکی درخت را از آن‌ها دریافت کنید.

شما می‌توانید فایل سند درخت را با یک متن تبریک زیبای متناسب روز پدر برای او ارسال کنید یا هم آن سند را چاپ کرده و با روبان تزیین کنید و به او هدیه بدهید؛ اما ازآنجاکه هدف از درخت‌کاری حفظ و اهمیت به محیط‌زیست است، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به ارسال فایل با جملات تبریک روز پدر بسنده کرده و از کاغذی که با چوب درختان درست شده استفاده نکنید.

  • چیدن پازل

سری به آلبوم خانوادگی بزنید، حتماً عکس‌های خاطره‌انگیز بسیاری را در گوشی همراه یا آلبوم‌های فیزیکال خانوادگی ثبت کرده‌اید. یکی از این عکس‌ها را انتخاب کرده و به فروشگاهی که طرح سفارشی روی پازل را چاپ می‌کند، مراجعه کنید.

البته اگر فکر می‌کنید عکس مناسبی برای روز پدر ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید از عکس خانوادگی خود استفاده کنید، می‌توانید از آن فروشگاه‌ بخواهید طرح‌ها یا جمله‌هایی را که مناسب روز پدر است به شما ارائه کند تا شما طرحی که به سلیقه‌تان نزدیک است را انتخاب کنید. چیدن پازل به همراه پدرتان، روزهای شیرین کودکی و بازی با او را برای شما زنده می‌کند.

  • لوازم جانبی موبایل8 ایده ناب بهترین کادو برای روز پدر که او را خوشحال میکند!

محصولات مختلف و کاربردی برای استفاده راحت‌تر و ایمنی بیش‌تر مشتریان با گوشی همراه تولید می‌شوند. همه ما حداقل به یکی از این محصولات نیاز داریم. مدل‌های متنوع هدفون‌های بی‌سیم یا سیم‌دار، انواع پاوربانک و شارژر، کاورهای موبایل در طرح‌های گوناگون را می‌توان از ضروری‌ترین و پرمصرف‌ترین این لوازم به شمار آورد. اگر راحتی پدرتان هنگام کار با موبایل برای شما مهم است، خرید یکی از این لوازم ضروری همراه، بهترین کادو برای روز پدر عزیزتان است.

  • آشپزی

ایده کادو روز پدر فقط به خرید محصولات بازاری ختم نمی‌شود. می‌توانید پدرتان را به یک غذای خوب در منزل دعوت کنید. اگر آشپز خوبی هستید و وقت کافی دارید، می‌توانید چند مدل غذا را برای این روز خاص آماده کنید و حتماً غذای مورد علاقه پدرتان را هم بین منو خود جا دهید. در کنار این غذاهایی که درست کرده‌اید، پخت کیکی که روی آن با جمله‌ای محبت‌آمیز تزیین شده است، کار آشپزی شما را برای روز پدر تکمیل می‌کند و جزو بهترین کادو برای تولد پدر از طرف دختر هست. انتخاب این گزینه هم حتماً به‌عنوان بهترین کادو برای روز پدر در نظر گرفته می‌شود. این ایده، حتماً لبخند پدرتان را به دنبال خواهد داشت.

باید اشاره داشت موارد دیگری نیز هستند که میتوان به عنوان کادو روز پدر در نظر داشت، برای مثال اگر پدر جوانی دارید میتوانید کیف هیبریدی را نیز جزو گزینه های خود قرار دهید.

کیف هیبریدی یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار بوده که محبوبیت بسیار بالایی در میان جوانان پیدا کرده است. این کیف ایمنی بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید وسایل با ارزشی مانند پول نقد و لپ تاپ خود را داخل این کیف قرار دهید و از امنیت آن مطمئن باشید.

سخن آخر

صرف نظر از گرانی یا ارزانی هدیه‌ای که برای ایده کادو روز پدر تدارک دیده‌اید، در نظر داشته باشید هدف اصلی شما وقت گذراندن با پدرتان و اهمیت دادن شما به روز پدر و جبران زحمات و محبت‌های او در حد توانتان است. به هر حال هر چه کادو شما به علایق و سلایق او نزدیک‌تر باشد، رضایت بیش‌تری را در چهره او خواهید دید و روز پدر را برای او خاص و خاطره‌انگیز می‌سازید.

گزینه‌های پیشنهادی ما، کادوهای مادی و معنوی گوناگونی را شامل شده‌اند. اگر بین گزینه‌های ارائه شده، به نظر شما بهترین کادو برای روز پدر، خرید محصولاتی مثل کیف اداری است، با مراجعه به فروشگاه دیوید جونز با طیف متنوعی از این مدل کیف‌ها مواجهه می‌شوید و به شما برای انتخاب مدل دلخواهتان کمک می‌کند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز