بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

یکی از مهم‌ترین خرید‌های عروس و داماد قبل از برگزاری مراسم عروسی، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. برای این کار بهتر است از قبل لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد آماده شود. این لیست باید شامل مواردی باشد که نیاز دارند. به این ترتیب هیچ موردی فراموش نشده و روند خرید به خوبی انجام می‌شود. داشتن یک لیست از موارد ضروری کمک می‌کند تا دچار اشتباه نشوید.

گاهی ممکن است با تشویق فروشندگان، لوازمی را خریداری کنید که برای شما کاربردی نیستند، در این موارد یک لیست کامل به کارتان می‌آید. پس از تهیه این لیست، مورد بعدی که باید به آن توجه کرد، در نظر گرفتن بودجه است. بهتر است با توجه به بودجه، خرید لوازم آرایش و موارد ضروری دیگر را اولویت قرار دهید. برای خریدی خوب، برندهای معتبر را شناخته و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

پس از تهیه لیست خرید لوازم آرایشی عروس و داماد و تعیین بودجه، به این موارد توجه کنید که با صحبت‌های فروشنده‌ها تصمیم نگیرید. زیرا ممکن است لوازمی را تهیه کنید که اصلا برایتان کاربردی نبوده و بی‌استفاده باشند. حتما به تاریخ انقضای لوازم آرایشی و بهداشتی دقت کرده و مطمئن شوید تاریخ آن‌ها منقضی یا نزدیک به انقضا نباشد.

در هنگام خرید از مواردی که در لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد وجود دارد، به نوع پوست و موی خود توجه کرده و لوازم متناسب با آن‌ها را تهیه کنید. بهتر است اول از مواردی که بیشتر کاربرد دارند، شروع کنید. بعد به سراغ لوازمی که ممکن است کمتر به دردتان بخورد، بروید. با رعایت این نکات می‌توانید خرید خوبی را تجربه نمایید.

لیست خرید لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد

برای تهیه لوازم بهداشتی باید نیاز خودتان را در نظر گرفته و مطابق با آن پیش بروید. علاوه بر این اگر می‌خواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، داشتن لیست کامل باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود. همچنین به راحتی می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و ویژگی‌های هر محصول را قبل از خرید بررسی کنید.

لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد

نیاز هر فرد متفاوت است و شما باید بر اساس نیاز خود از بین اقلامی که در لیست خرید لوازم آرایشی عروس و داماد وجود دارد، انتخاب کنید. علاوه بر آن معمولا محصولات برندهای معروف و معتبر، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که به راحتی از مارک‌های متفرقه قابل شناسایی هستند. همچنین کیفیت این محصولات به طور واضحی بهتر است.

لیست کامل لوازم آرایشی عروس و داماد اقلام مختلفی از محصولات را شامل می‌شود. این موارد برای عروس خانم‌ها عبارتند از: لوازم مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده دست و صورت، آبرسان، انواع سرم‌های روشن‌کننده، مرطوب کننده لب، کرم لایه‌بردار، کرم دور چشم، لوسیون بدن، ماسک صورت و ژل یا کرم بعد از اصلاح.

لوازم مراقبت از مو شامل انواع شامپو متناسب با موها، نرم‌کننده، تقویت‌کننده مو، انواع اسپری حالت‌دهنده مو، ژل، تافت، واکس مو، موس، کرم حالت‌دهنده مو، ماسک‌های مختلف مو و انواع ست برس‌ها و شانه‌ها می‌شود. برای داشتن خرید به‌صرفه، می‌توانید از محصولاتی که در این لیست وجود دارد مواردی که بیشتر مورد نیازتان است را انتخاب کنید.

لیست کامل لوازم آرایشی عروس و داماد می‌تواند بسیار کاربردی باشد، برای این که چیزی را فراموش نکرده و لوازم ضروری را حتما تهیه کنید به این لیست نیاز دارید. لوازم اصلاح صورت برای عروس شامل مواردی مانند تیغ مخصوص اصلاح صورت یا ابروها، موچین، قیچی ابرو، برس ابرو و کرم موبر مخصوص صورت است.

لوازم آرایش صورت برای عروس شامل محصولاتی مانند پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، پنکیک، مت موس، پد و بلندر آرایشی، اسپری یا پودر تثبیت‌کننده آرایش، رژگونه پودری یا مایع، هایلایتر پودری یا کرمی، رژ لب جامد و مایع در مدل‌های مات و براق، برق لب، بالم لب، مداد خط لب و انواع ست براش‌ها می‌شود. دقت کنید که تمامی این موارد را مطابق با نوع پوست خود انتخاب کنید.

لوازم آرایش چشم را می‌توان در مواردی مانند پالت سایه چشم در رنگ‌های مات و براق، مداد چشم، خط چشم مشکی و رنگی، ریمل متناسب با نوع مژه، مداد یا سایه ابرو، صابون یا ژل ابرو، فرمژه، چسب مژه و مژه مصنوعی خلاصه کرد. انواع پاک‌کننده برای آرایش شامل میسلار واتر، شیر پاک‌کن، تونر و پاک‌کننده آرایش چشم می‌شود.

لیست کامل لوازم آرایشی عروس و داماد

لوازم ناخن هم در لیست لوازم آرایشی عروس و داماد وجود دارد و مواردی مانند ست مانیکور و پدیکور، لاک با رنگ‌های متنوع، کرم دست و ناخن، لاک پاک‌کن و دستگاه لاک خشک کن را شامل می‌شود. لوازم آرایشی و بهداشتی برای داماد هم محصولاتی مانند لوازم مراقبت از پوست مانند کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب کننده دست و صورت، مرطوب کننده لب و کرم دور چشم هستند و خوشبو کننده بدن شامل اسپری، عطر و ادکلن می‌شود.

لوازم مراقبت از مو برای داماد شامل انواع شامپو، نرم کننده، تقویت کننده مو، ژل، تافت، واکس مو و انواع برس‌ها و شانه‌ها است. لوازم اصلاح صورت محصولاتی مثل تیغ اصلاح، ژیلت، فرچه، کاسه، خمیر ریش و افترشیو هستند. انتخاب هر کدام از این محصولات به نیاز و سلیقه فرد بستگی دارد و بهتر است از تهیه موارد غیر ضروری اجتناب کنید.

لیست لوازم آرایشی بهداشتی عروس و داماد

در لیست لوازم آرایشی عروس و داماد ، لوازم بهداشتی هم وجود دارد؛ این موارد برای داماد شامل ست حوله، صابون، لیف، مسواک، خمیر دندان، نخ دندان و دهان شویه است. علاوه بر لیست لوازم برقی آرایشی عروس که در ادامه معرفی می‌شود، محصولات بهداشتی برای عروس نیز لوازمی مانند ست حوله، صابون، مام، لیف، مسواک، خمیر دندان، نخ دندان و دهان شویه است.

سایر وسایل مورد نیاز عروس هم محصولاتی مانند خوشبو کننده بدن، اسپری، عطر و ادکلن، کیف لوازم آرایش، لباس راحتی، لباس خواب و چمدان است. سایر وسایل مورد نیاز داماد محصولاتی مانند لباس راحتی، لباس خواب و چمدان هستند. لیست لوازم برقی آرایشی عروس لوازمی مانند سشوار، اتوی مو، بابلیس، بند زن برقی و اپیلیدی است. برای آقا داماد‌ها هم شامل سشوار، اتوی مو، ریش تراش و موزن گوش و بینی می‌شود.

به جز مواردی که ذکر شد، ممکن است شما بر حسب سلیقه خود اقلام دیگری را نیز در چک لیست لوازم آرایش عروس و داماد جای دهید. در این لیست لوازم شخصی برقی هم وجود دارد که برخی موارد آن بسیار کاربردی هستند و باید از برندهای معتبر و شناخته شده‌ای تهیه شوند. اگر این لوازم را از مار‌ک‌های خوب انتخاب کنید، ماندگاری و دوام بالایی خواهند داشت.



به این مطلب امتیاز دهید:
(7 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز