بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آرایش عقد مجضری جدید و زیبا

تمام عروس خانم ها مایل هستند که در روز مراسم عقدشان ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشند و اگر شما هم از این دسته از افراد هستید پس بهتر است از مدل های آرایش مناسب عقد محضری استفاده کنید تا در این روز چهره ای بسیار زیباتر از همیشه داشته باشید.


انواع مدل های آرایش مناسب عقد محضری با متد جدید


مدل های آرایش نامزدی و آرایش مراسم عقد و حنابندان با هم تفاوت دارند و بهتر است که در جشن هایی که به مناسبت نامزدیف عروسی و حنابندارن و … گرفته می شود میکاپ هایی متفاوت داشته باشید تا عکس های یادگاری با هم تفاوت هایی داشته باشند و علاوه بر این در ظاهر و استایل شما به کمک این آرایش ها، تغییرات مثبتی ایجاد شود و زیباتر شوید.


ترفندهایی برای آرایش مراسم عقد


در مراسم عقد بهتر است که ظاهری دخترانه و طبیعی داشته باشید و از مدل آرایش های ملایم و لایت استفاده کنید و با کمک این آرایش ها تغییراتی در ظاهرتان ایجاد کنید.
۱. برای آرایش عقد محضری ابتدا صورت خود را به کمک کرم پودری که یک یا دو درجه با رنگ پوست تان تفاوت دارد بپوشانید سپس به کمک کانسیلر سیاهی ها اطراف و دور چشم ها را پوشش دهید و پشت پلک چشم ها را پرایمر بزنید تا دوام آرایش چشم هایتان بیشتر شود.

۲. توجه داشته باشید که انتخاب آرایشی مناسب برای چشم ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بنابراین بهتر است برای مراسم عقد از سایه های مات و ملایم استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید دو یا سه رنگ سایه را که در یک طیف رنگی هستند با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین می توانید سایه های رنگ روشن و تیره را با یکدیگر ترکیب کنید و مدل سایه چشم دخترانه زیبایی را پشت پلک چشم هایتان بکشید.

۳. برای تکمیل آرایش چشم ها در صورت تمایل می توانید خط چشم دخترانه باریک و بدون دنباله ای را روی خط مژه ها بکشید سپس مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید و از ریمل برای فرم دادن به مژه هایتان استفاده نمایید.

۴. آرایش گونه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای گریم گونه ها و برجسته کردن آن ها از رژگونه با رنگ های ملایم یا روشن استفاده نمایید.

۵. برای تکمیل میکاپ صورت باید لب ها نیز با دقت بیشتری میکاپ شوند که برای آرایش لب ها می توانید از رژلب با رنگ های ملایم استفاده نمایید همچنین برای اینکه لب هایتان خوش فرم تر به نظر برسند بهتر است از برق لب استفاده نمایید و قبل از زدن رژلب به کمک خط لب اطراف لب هایتان را خط باریک و زیبایی بکشید.
 

آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021آرایش عقد محضری سال 2021


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.7 از 5)

پیشنهادها برای شما

ميترا مولايي میکاپ آرتیست در تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عروس مریم رئوف تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن آرایش و عروس مینل تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی گل یاس در شرق تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زيبايى شيرين بهرامى نيا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: