بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
د. یکی از اصلی‌ترین کاربرد آنها استفاده در زیر لباس‌های مجلسی است. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای بادی ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

 بادی؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" بادی "  همانطور که قبلاً اشاره کردیم؛ این نوع لباس‌ها کاربردهای متنوعی دارند. یکی از اصلی‌ترین کاربرد آنها استفاده در زیر لباس‌های مجلسی است. این کار باعث می‌شود تا لباس فرم بهتری در بدن شما داشته باشد. علاوه بر این می‌توان از این نوع لباس زیر کت، سویشرت و یا ژاکت‌های زمستانی نیز استفاده کرد.

اگر به یک قرار یا مهمانی رسمی دعوت شده‌اید و قصد پوشیدن کت دارید، از بادی متناسب با رنگ و جنس‌ کت‌تان غافل نشوید. پوشیدن بادی در زیر کت یا پالتو می‌تواند نگرانی شما را از بابت جمع شدن لباس برطرف کند. مدل‌های یقه بسته بادی به دلیل پوشیدگی، برای زیر کت و مانتو مناسب هستند. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل بادی فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

بادی 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

کاربرد بادی زنانه مجلسی بیشتر برای استفاده در مجالس دوستانه خواهد بود. مدل های مجلسی به سبب اینکه برای دورهمی ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد، کمی پوشیده تر و خاص تر است از دیگر انواف بادی ها طراحی می گردد و معمولاً یک پوشش مناسب تری خواهند داشت. البته انتخاب طرح و مدل مناسب تر باز هم بستگی به سلیقه خانم ها دارد.
به هنگام خرید مد نظر داشته باشید که قرار است این بادی را در کجا استفاده کنید. چرا که بادی های مجلسی، خواب و حتی بادی هایی که به عنوان لباس زیر استفاده می شوند، از نظر نوع کاربرد دارای مشخصات مختلفی هستند. معمولاً بادی های که پوشش بسیار نامتعارفی دارند را نمی توان در مهمانی ها استفاده نمود. همچنین یک بادی با پوشش کامل که از جنس چرم هم باشد به عنوان لباس خواب گزینه مناسب و راحتی نیست

جدیدترین ژورنال بادی 2023

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

بادی 1402 | بادی دخترانه اسپرت

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

بادی زنانه گیپور | بادی زنانه مجلسی | لباس بادی توری 

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

بادی زیر لباس مجلسی رنگی | بلوز بادی مجلسی 

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

کاربرد بادی زنانه | بادی زنانه فانتزی دیجی کالا    

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]

بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]بادی 2023 جدید؛ اسپرت و مجلسی بسیار جذاب  [زنانه و دخترانه پسند]


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(30 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز