بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
تفاوت جنس میان تیشرت ها و پولوشرت ها، یکی دیگر از تفاوت هایی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای پولوشرت مردانه ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

 پولوشرت مردانه؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" پولوشرت مردانه " در واقع به تیشرتی که دارای یقه باشد، پولوشرت (polo shirt) گفته می شود. پلوشرت ها دارای یقه های برگردان و دکمه دار هستند که تعداد دکمه در آن ها متفاوت است. اکثر ورزشکاران بخصوص ورزشکارانی که در رشته  گلف، تنیس و چوگان فعالیت می کنند از پولوشرت استفاده می نمایند به همین خاطر به پولوشرت، تی شرت تنیس یا تی شرت چوگان نیز می گویند.لازم است بدانید که برخی از پولوشرت ها دارای جیب و برخی فاقد جیب هستند. از این رو انتخاب نوع آن به شما بستگی دارد. در واقع می توان گفت که پلوشرت ها بهترین گزینه برای داشتن یک استایل شیک و جذاب کژوال و راحت مردانه می باشند. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل پولوشرت مردانه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

پولوشرت مردانه 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

تفاوت جنس میان تیشرت ها و پولوشرت ها، یکی دیگر از تفاوت هایی است که نمیتوان آن را نادیده گرفت. جنس پولوشرت ها عموما جودون بوده و این با جنس تیشرت ها که معمولا نخ پنبه هستند، متفاوت است.
یکی از مهم ترین تفاوت هایی که میان تیشرت ها و پولوشرت ها وجود دارد، مدل یقه ی آن ها می باشد. زیرا یقه ی تیشرت ها عموما گرد و یا هفت بوده ولی پولوشرت ها دارای یقه های برگردان و دکمه دار هستند.
برای رسمی تر کردن استایل خود می توانید از این پولوشرت ها به همراه کت اسپرت استفاده کنید. زیرا این لباس ها با کت های اسپرت ساده، جذاب تر به نظر می رسد.
چنانچه می خواهید پولوشرت خود را با شلوار پارچه ای ست کنید، دقت داشته باشید که شلوار شما حتما بایستی راسته باشد.

جدیدترین ژورنال پولوشرت مردانه 2023

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت مردانه 1402 | پولوشرت سفید | پولوشرت آستین دار مردانه 

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت آستین بلند | پولوشرت مشکی 

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت آستین بلند تابستانه | پولوشرت مردانه آستین کوتاه 

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت چیست | پولوشرت دیجی کالا    

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]پولوشرت مردانه 2023 جدید؛ در مدلهای متنوع [نیم آستین زیبا]

به انتهای مقاله جدیدترین مدل پولوشرت مردانه سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز