بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تم تولد مردانه بزرگسال 

همان‌طور که در مقاله‌های قبلی تم‌های تولد پسرانه و دخترانه را به شما معرفی کردیم در این پست قصد داریم که تعدادی تم تولد مردانه مناسب برای آقایان جوان و بزرگسال را به همراه ایده‌هایی برای هر تم به شما عزیزان معرفی کنیم.

جشن تولد برای مردان جوان باید سرگرم کننده و پرانرژی و در عین حال با کمی هیجان بیشتر باشد. زیرا آقایان خیلی زود کسل و خسته می شوند. اکثر مردان دوست دارند که تولد خود را بیرون از خانه و در مکان‌هایی مانند باشگاه موردعلاقه خود برگزار کنند. بنابراین بهترین ایده برای برگزاری جشن تولد آن‌ها اجاره یک کلوب یا باشگاه ورزشی محبوب در این روز است.

اما اگر تصمیم گرفتید که جشن را در خانه خود برگزار کنید بهترین کار برای برگزاری یک جشن ایده‌آل و تزیین تولد، انتخاب یک تم تولد مردانه مناسب و درخور شخصیت یک مرد جوان و بالغ است.

 

انواع تم تولد مردانه ساده و شیک

تم تولد مردانه سیبیل
تم تولد سیبیل، که ممکن است با نام تم جنتلمن نیز آن را بشناسید؛ یک تم تولد شیک و لاکچری و مناسب برای پسران بزرگسال و مردان جوان است. برنامه ریزی برای این طرح بسیار آسان و سرگرم کننده است. در ادامه سعی کردیم جزئیات این تم و نحوه اجرای آن  را به صورت ساده و روان همراه با تصاویر برای شما شرح دهیم تا بتوانید به راحتی آن را اجرا کنید.


تم تولد مردانه بزرگسال  سفید مشکی
تم تولد سفید مشکی یک تم خاص و با ظرافت است. این تم برای مردان شیک پوش و سخت پسند و در هر سن و سالی بسیار مناسب است. این تم نیز مانند تم قبلی جزء تم های تولد مردانه ساده محسوب می شود که به راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید.


تم تولد مردانه بزرگسال  مشکی طلایی
این یک تم شیک وزیباست که می‌تواند هر جشن معمولی را به بهترین و درخشنده ترین جشن سال تبدیل می‌کند. پس اگر به دنبال یک تم تولد مردانه شیک و البته لاکچری برای همسر یا پدر خود هستید تم مشکی طلایی می‌تواند بهترین انتخاب برای سالن تولد شما باشد.اجرای این تم نیز همانند تم سفید مشکی است با این تفاوت که شما به‌جای رنگ سفید باید از رنگ طلایی در تزیینات جشن استفاده کنید.


تم تولد مردانه قرمز مشکی
تم تولد قرمز مشکی نیز یکی دیگر از تم‌های مردانه شیک و لاکچری است که اجرای ساده‌ای نیز مانند دو تم رنگی گفته شده در بالا دارد. هر دو رنگ قرمز و مشکی، رنگ‌های خاص و جذابی هستند وقتی‌که در کنار همدیگر قرار می‌گیرند مطمئناً جلوه خاصی به جشن می‌بخشند.

 

تم تولد مردانه بزرگسال با موضوع ورزش و سرگرمی‌های مورد علاقه آقایان

تم تولد مردانه پاسور
این تم تولد شیک و لاکچری مردانه برگرفته از بازی حکم است و هم برای آقایان در سنین مختلف و هم برای تولد پسران بزرگسال که به این بازی علاقه دارند مناسب است.. یک دعوت نامه سفارشی با عکس پاسور قبل از مهمانی برای دوستان و خانواده‌تان درست کنید. چندین تراشه پوکر پلاستیکی را در پاکت دعوت نامه اضافه کنید تا مهمانان خود را هیجان‌زده کنید.


تم تولد مردانه بزرگسال بسکتبال
بسکتبال نیز جزء رشته های ورزشی مورد علاقه پسرهای بزرگسال و همچنین آقایان است. شاید به اندازه فوتبال عاشقان زیادی نداشته باشد اما با این حال هستند کسانی که به این رشته یا رشته‌های دیگر همانند فوتبال علاقه داشته باشند. پس اگر پسر، برادر و یا همسر شما هم جزء دوسداران این وزرش هستند؛ این تم می تواند ایده بسیار خوب و جالبی برایشان باشد. امیدواریم این مطلب سوربان مورد توجه شما قرار بگیرید.
انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال

انواع تم تولد مردانه بزرگسال

برای بادکنک آرایی در تهران

میتوانید با خانم زرنیقیان شماره 09124407550 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه چند نمونه کارهای زیبای خانم زرنیقیان رو میبینید:

انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال انواع تم تولد مردانه بزرگسال

 


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: