بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

مدل کابینت آشپزخانه ؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

کابینت آشپزخانه کنزو وود - kenzowood

" مدل کابینت آشپزخانه " کابینت آشپزخانه در زیبایی آشپزخانه منزل نقش زیادی ایفا می کند. چیدمان آشپزخانه های امروزی بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته است به دلیل اینکه اهمیت طراحی آن باعث می شود. کابینت های آشپزخانه امروزه در انواع جنس و رنگ های مختلف طراحی می شوند.  ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل کابینت آشپزخانه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل کابینت آشپزخانه 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

برای نصب کابینت های آشپزخانه مراحل نصب باید با دقت انجام شود این کار طبق استاندارد های کابینت سازی انجام می شود. زمانی که نگهدارنده ها را به دیوار نصب کردید حالا نوبت این است که بدنه کابینت را به آنها پیچ کنید. برای نصب کابینت های زمینی باید در ابتدای کار آنها را نصب کنیم و سپس به سراغ کابینت های دیواری برویم .
متداول ترین رنگ کابینت های مدرن سفید، نقره ای و خاکستری هست و رنگ های تند هم استفاده میشه. کابینت های براق و رنگ روشن نظیر مدل کابینت هایگلاس برای آشپزخانه هایی که دارای متراژ کمی هستند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند همچنین شما می توانید در فضای آشپزخانه های کوچک از انواع کابینت های ام دی اف و چوبی و … که دارای رنگ روشن هستند استفاده نمایید.

جدیدترین ژورنال مدل کابینت آشپزخانه 2023

کابینت آشپزخانه به منزله گنجه، قفسه و باکس هایی است که در داخل آن ظروف و لوازم آشپزخانه جای داده می شود. علاوه بر این مسائل، کابینت جزء دکوراسیون آشپزخانه به حساب می آید و در صورت طراحی زیبا، می تواند جلوه بصری مناسبی را برای مکان زندگی شما فراهم بکند. کابینت ها مهم ترین اجزاء در هر آشپزخانه ای هستند که اگر طرح و رنگ آن ها بدرستی انتخاب شود فضای آشپزخانه شیک و مدرن تر به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت شیک برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ را مشاهده خواهید


کابینت آشپزخانه کنزو وود (kenzowood)

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کابینت آشپزخانه و قیمت آن و راهنمایی لازم برای انتخاب و سفارش مدل های جذاب و ایده آل، می توانید با شماره های زیر از طریق تماس، پیامک یا چت با مدیریت مهندس علی میرزاخانی در ارتباط باشید:

0912-3192669
0912-1026715

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

مدل کابینت آشپزخانه 1402 | جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

مدل کابینت های گلاس | کابینت آشپزخانه مدرن 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه کوچک | کابینت نئوکلاسیک    

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت ام دی اف | رنگ کابینت جدید | قیمت کابینت  

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت مدرن سفید طوسی | مدل کابینت های گلاس 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه کوچک | رنگ کابینت جدید 

مدل کابینت آشپزخانه ایرانی جدید | قیمت کابینت فلزی   

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه کوچک | کابینت آشپزخانه مدرن

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه ساده | کابینت آشپزخانه سفید 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه هایگلاس | کابینت آشپزخانه دست دوم  

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه سفید طوسی | کابینت آشپزخانه مدرن و شیک 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه پنجره دار | کابینت آشپزخانه ام دی اف 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه به انگلیسی | کابینت آشپزخانه سفید طلایی     

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

کابینت آشپزخانه ساده سفید | کابینت آشپزخانه ممبران | کابینت آشپزخانه دیوار 

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

سفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدیدسفارش انواع کابینت آشپزخانه جدید در تهران با رنگ بندی جدید

مدل های زیادی وجود دارند که افراد به عنوان کابینت آشپزخانه می توانند سفارش دهند. مدل های کابینت آشپزخانه بر اساس نوع چوب و متریالی که در ساخت کابینت آشپزخانه بکار رفته است، نامگذاری شده اند.

با توجه به نوع متریال و طرحی که در ساخت کابینت آشپزخانه بکار می رود، کابینت ها از نظر اسمی به چند دسته تقسیم می شوند. با ما  همراه باشید تا شما را مختصراً با انواع کابینت آشپزخانه آشنا کنیم.

کابینت آشپزخانه فلزی: یکی از قدیمی ترین و مقاوم ترین نوع کابینت آشپزخانه که از گذشته تا به امروز مورد استفاده کدبانوهای منازل واقع شده است، کابینت فلزی می باشد.

کابینت آشپزخانه ملامینه: کابینت ملامینه کابینتی است که دارای روکش ملامینه است. یعنی بر روی مغزی ام دی اف یا نئوپان روکش ملامینه کشیده می شود.

کابینت ام دی اف آشپزخانه: ام دی اف در حال حاضر یکی از ورق های پرکاربرد در حوزه کابینت سازی است که از سوی مشتریان سفارش داده می شود.

کابینت هایگلاس آشپزخانه: نوع دیگری از مدل های سفارش کابینت آشپزخانه، کابینت ام دی ف هایگلاس است که نسبت به ام دی اف روکش آن براق تر، مقاوم تر و با ضخامت بالاتر ساخته می شود.

کابینت آشپزخانه ممبران: ممبران یکی از کابینت های مدرن و لوکس است که روکش های متفاوتی نسبت به ام دی اف دارد و نوع اجرای آن نیز متفاوت است. ساخت ورق های ممبران با دستگاه سی ان سی بر روی ورق های ام دی اف انجام می پذیرد.

کابینت آشپزخانه چوبی: کابینت تمام چوبی کابینتی است قدیمی اما در عین حال گران قیمت. در ساخت کابینت آشپزخانه چوبی از چوب های درختانی همچون درخت گیلاس، درخت بلوط، درخت توسکا، درخت افرا، درخت گردو، درخت ونگه، درخت راش، درخت روسی، درخت آبنوس، درخت جویز، درخت لارکس و بسیاری دیگر از درختان استفاده می شود.

کابینت آشپزخانه روکش چوب: این نوع کابینت نسبت به کابینت تمام چوب از قیمت ارزان تری برخوردار است اما می تواند به زیبایی آن باشد.  در این روش بر روی ورق های ام دی اف یک روکش چوب در طرح و رنگ های متفاوت کشیده می شود. روکش بلوط و ملچ از پرطرفدارترین نوع برای سفارش این نوع کابینت است.

کابینت آشپزخانه پی وی سی: پی وی سی از مقاومترین نوع ورق ها در مقابل رطوبت و پوسیدگی است. معمولاً از ورق پی وی سی در بخش هایی از کابینت که در رابطه مستقیم با آب و رطوبت قرار دارند، استفاده می شود.

کابینت آشپزخانه منحنی: این نوع کابینت ها با نام کابینت هلال یا curved نیز شناخته می شوند. بدنه آنها از جنس ام دی اف است که پس از ایجاد زاویه و انحنای مدنظر توسط پی وی سی روکش می شوند.

کابینت آشپزخانه انزو: این نوع کابینت ها نیز با استفاده از چوب ام دی اف ساخته می شوند، سپس توسط پرس و حرارت، روکش وکیوم بر روی آنها چسبانده می شود.

کابینت آشپزخانه کلاسیک: این نوع کابینت ها نیز با استفاده از چوب ساخته می شوند. معمولاً کابینت هایی همچون کابینت ممبران، کابینت پی وی سی، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس، کابینت تمام چوب و کابینت با روکش چوب جزء دسته های کابینت آشپزخانه کلاسیک محسوب می شوند.

کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک: ترکیبی از کابینت مدرن و کلاسیک است که طرح ها کمی نسبت به طرح های مدرن ساده تر و نزدیک به طرح های کلاسیک است. می توان در ساخت آن از ورق های چوب، ام دی اف و فلز استفاده نمود.

کابینت آشپزخانه مدرن: این کابینت ها به صورت شاخص بدون فریم طراحی و پیاده سازی می شوند. ساختار آنها بگونه ای است که دارای ارتفاع بلند، بدون دستگیره، کشوهای کمتر، طویل، ساده و تخت طراحی می شوند.

کابینت آشپزخانه فرامید: کابینت آشپزخانه فرامید نیز نوعی جدید از محصولات ام دی اف است که ظاهری مثل کابینت تمام چوب دارد. سطح آن زبر و برجسته است که با لمس کردن سطح کاملاً متوجه برجستگی آن خواهید شد.

کابینت ایتالیایی هایکلیاف: نوع دیگر از چوب های ام دی اف که توسط کشور ایتالیا تولید می شود و می تواند حس گرما و آرامش را برای یک فضا به ارمغان آورد، هایکلیاف است. نام دیگرش کلیف می باشد. این مدل منجر به ساخت کابینت هایی با نمای جذاب و کلاسیک می شود.

کابینت آشپزخانه کنزو وود (kenzowood)

در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کابینت آشپزخانه و قیمت آن و راهنمایی لازم برای انتخاب و سفارش مدل های جذاب و ایده آل، می توانید با شماره های زیر از طریق تماس، پیامک یا چت با مدیریت مهندس علی میرزاخانی در ارتباط باشید:

0912-3192669
0912-1026715

به انتهای مقاله جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(10 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز